Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

Legnum

New member
Wiesz Kolego, mi za darmo pieniędzy nikt nie daje i wiem ile mnie kosztuje zapracowanie na każdą złotówkę.
Dlatego też uważam, że jak już za coś zapłaciłem i jak coś mi się należy bo producent mi to gwarantuje, to wymagam postępowania wg zapisów gwarancji i nie zapłacę złotówki, bo mi jej za darmo również nikt nie dał.
Oczywiście Ty, tak samo jak i ja, masz prawo dysponować swoimi pieniędzmi wedle uznania.
Tylko miej na uwadze, że przez takich jak Ty EIC doi nas wszystkich...
Dodatkowo wiedz, że za serwis w PL zaplaciłeś za sprzęt więcej niż zapłaciłbyś za niego za zachodnią granicą... Nie czujesz się wydojony podwójnie?:confused:
Chyba czegoś nie łapie:?
Piszesz że przez ze mnie EIC doi wszystkich, że mogę czuć się wydojony podwójnie bo kupiłem sobie amplituner w sklepie w PL i wysłałem go do serwisu na swój koszt.

Jak dla mnie to - kupiłem sobie amplituner w sklepie (2,5 roku temu), zapłaciłem za niego tyle na ile został wyceniony - zaakceptowałem taką cenę i ok. Działał bez zarzutu, dopiero ostatnio zaczął szwankować a już niestety skończyła się gwarancja. Miałem go sprzedać na popularnym portalu aukcyjnym i kupić inny, ale wcześniej dowiedziałem się z waszego forum o akcji serwisowej.
Wysłałem go do serwisu, po tygodniu bezpłatnie go naprawili i bezpłatnie odesłali go do mnie.
Poniosłem jedynie koszt wysyłki kurierem (30zł), można również wysłać kurierem w cenie 15 zł - to nie problem - i tyle. Nie popadajmy w skrajności :shock: to nie kilkaset zł.
Poza tym jak miałbym walczyć z serwisem żeby go odebrali od de mnie na swój koszt, a z nimi z tego co piszesz jest ciężko, dalej miałbym się odwoływać do onkyo i przez następne tygodnie czekać i w między czasie słuchać głośników z TV to szag by mnie trafił ;)

Ogólnie jestem zadowolony że Onkyo prowadzi taką akcje serwisową i że tak szybko go naprawili.
Jak za jakiś czas znów będą jakieś problemy z nim to go sprzedam i kupię inny - to tylko elektronika, siedzę w niej od lat i nic mnie nie zdziwi:bober:

Mi także nikt pieniędzy za darmo nie daje - ale jak mnie stać na taki sprzęt to stać mnie na kuriera, a jeśli nie stać to nie kupuje i nie ma sprawy.
Pozdro
 
Ostatnia edycja:

quasimodek

Member
Bez reklam
Wiesz, jakbym miał wychodzić ze stwierdzenia, że to tylko elektronika i że się zepsuje to bym jej nie kupował... Po to jest gwarancja, żeby była respektowana przez obie strony.
Po to również producent wdrożył akcję serwisową, żeby klienci nie czuli się oszukani padającymi po okresie gwarancji sprzętami i żeby zachować dobre imię i poczuć się do odpowiedzialności za wyprodukowanie bubla. To się nazywa dbanie o dobre imię i o relację z klientem.
Pamiętaj, że to nie oni zrobili Ci łaskę, że naprawili sprzęt. To ich zasrany obowiązek, zlecony dystrybutorowi przez producenta.
To ty zrobiłeś im łaskę, że zostałeś przy tej marce i może kolejny raz ją wybierzesz przy kolejnym zakupie. Chociaż po takiej akcji, mimo że koszt niewielki ja bym już jej nie wybrał... przez zachowanie dystrybutora.
Nie o koszty tu chodzi ale o zasady... Póki my, Polacy nie nauczymy się egzekwować swoich praw to będziemy wyzyskiwani przez swoich własnych ziomków, niestety.
 

Legnum

New member
Wiesz, jakbym miał wychodzić ze stwierdzenia, że to tylko elektronika i że się zepsuje to bym jej nie kupował... Po to jest gwarancja, żeby była respektowana przez obie strony.
Po to również producent wdrożył akcję serwisową, żeby klienci nie czuli się oszukani padającymi po okresie gwarancji sprzętami i żeby zachować dobre imię i poczuć się do odpowiedzialności za wyprodukowanie bubla. To się nazywa dbanie o dobre imię i o relację z klientem.
Pamiętaj, że to nie oni zrobili Ci łaskę, że naprawili sprzęt. To ich zasrany obowiązek, zlecony dystrybutorowi przez producenta.
To ty zrobiłeś im łaskę, że zostałeś przy tej marce i może kolejny raz ją wybierzesz przy kolejnym zakupie. Chociaż po takiej akcji, mimo że koszt niewielki ja bym już jej nie wybrał... przez zachowanie dystrybutora.
Nie o koszty tu chodzi ale o zasady... Póki my, Polacy nie nauczymy się egzekwować swoich praw to będziemy wyzyskiwani przez swoich własnych ziomków, niestety.

Rację masz - Onkyo już nie wybiorę :-o
 

mar_s

New member
I mnie dotknął problem niewydobywającego się dźwięku, oddałem do serwisu niezależnego i zostało stwierdzone ze płyta DSP?? (chyba) jest uszkodzona, zacząłem czytać i dowiedziałem się o tej akcji naprawy, mój sprzęt to :
Marka: ONKYO
Model: TX-SR577
Data zakupu: 2010-03-15
rok produkcji to 2009 r.
Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli że mojego urządzenia już ta akcja nie obejmuje a na stronie po wpisaniu numeru seryjnego mam info, że:"This Serial/Unit does not need this update.". No i teraz nie wiem, bo akcja dotyczy amplitunerów z lat 2009-2013, ale akurat mojego nie obejmuje???
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Może tak być.
Jeżeli sprawdzajka po seryjnym tak Ci pokazała to producent nie objął tego modelu akcją serwisową bo nie stwierdził problemu w tym modelu.
 

jaco.37

Member
Bez reklam
I mnie dotknął problem niewydobywającego się dźwięku, oddałem do serwisu niezależnego i zostało stwierdzone ze płyta DSP?? (chyba) jest uszkodzona, zacząłem czytać i dowiedziałem się o tej akcji naprawy, mój sprzęt to :
Marka: ONKYO
Model: TX-SR577
Data zakupu: 2010-03-15
rok produkcji to 2009 r.
Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli że mojego urządzenia już ta akcja nie obejmuje a na stronie po wpisaniu numeru seryjnego mam info, że:"This Serial/Unit does not need this update.". No i teraz nie wiem, bo akcja dotyczy amplitunerów z lat 2009-2013, ale akurat mojego nie obejmuje???

Tu nie chodzi o datę zakupu tylko o wybrane modele ampli z tych lat.
 

Baltazar Gąbka

New member
Bez reklam
I mnie dotknął problem niewydobywającego się dźwięku, oddałem do serwisu niezależnego i zostało stwierdzone ze płyta DSP?? (chyba) jest uszkodzona, zacząłem czytać i dowiedziałem się o tej akcji naprawy, mój sprzęt to :
Marka: ONKYO
Model: TX-SR577
Data zakupu: 2010-03-15
rok produkcji to 2009 r.
Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli że mojego urządzenia już ta akcja nie obejmuje a na stronie po wpisaniu numeru seryjnego mam info, że:"This Serial/Unit does not need this update.". No i teraz nie wiem, bo akcja dotyczy amplitunerów z lat 2009-2013, ale akurat mojego nie obejmuje???
Sam sprawdź po numerze seryjnym.
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Przecież napisał że sprawdził i nie obejmuje.

Wysłane z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej za pomocą Poczty Polskiej
 

wilkuw

New member
onkyo wkoncu wyslalem na swoj koszt... elegancko wrzucilem karteczke gdzie napisalem o problemie w dzwiekiem HDMI oraz o nie dzialajacym USB PRZEDNIM

I co.. i dostalem onkyo :) puki co dzwiek mam ale usb jak nie mialo zasilania tak nie ma.
Po telefonie.. kaza znowu wyslac onkyo.. o dziwo tym razem jako ze jest na gwarancji mam spakowac i wyslac na ich koszt :) wypassss
 
Ostatnia edycja:

3echo

Member
Bez reklam
A ja chciałem tylko zapytać,o to czy słuchając muzyki(z USB,CD,DVD itp) powinien się pojawić czerwony napis "stereo"na wyświetlaczu w amplitunerze.Tak jak to jest w przypadku radia?
Jakoś dzisiaj taka myśl mi przyszła,że może ja słucham muzy w mono,bo mi się w tym przypadku nic nie wyświetla?
Jak to jest na Waszych Onkyo?
:)
 
Ostatnia edycja:
Wiesz, jakbym miał wychodzić ze stwierdzenia, że to tylko elektronika i że się zepsuje to bym jej nie kupował... Po to jest gwarancja, żeby była respektowana przez obie strony.
Po to również producent wdrożył akcję serwisową, żeby klienci nie czuli się oszukani padającymi po okresie gwarancji sprzętami i żeby zachować dobre imię i poczuć się do odpowiedzialności za wyprodukowanie bubla. To się nazywa dbanie o dobre imię i o relację z klientem.
Pamiętaj, że to nie oni zrobili Ci łaskę, że naprawili sprzęt. To ich zasrany obowiązek, zlecony dystrybutorowi przez producenta.
To ty zrobiłeś im łaskę, że zostałeś przy tej marce i może kolejny raz ją wybierzesz przy kolejnym zakupie. Chociaż po takiej akcji, mimo że koszt niewielki ja bym już jej nie wybrał... przez zachowanie dystrybutora.
Nie o koszty tu chodzi ale o zasady... Póki my, Polacy nie nauczymy się egzekwować swoich praw to będziemy wyzyskiwani przez swoich własnych ziomków, niestety.

I tu Kolege popre w calej rozciaglosci.
W moim przedostatnim poscie http://www.hdtv.com.pl/forum/serwis/110286-onkyo-tx-nr609-brak-dzwieku-7.html#post1142984 cos o podejsciu rodzimego dystrybutora, z reszta dla wszystkich ktorzy maja lub beda mieli powyzszy problem polecam lekture obu watkow przed napisaniem kolejnego posta o tym samym - wszyko juz bylo 70 razy wytlumaczone.
Od zalozenia powyzszego tematu, to wysylki i powrotu ampli z serwisu EIC czas uplynal na "wymianie" korespondencji z serwisem. Ja swoje; oni swoje. Nawet dostarczylem im przysiegle tlumaczenie regulaminu akcji, bo zdaje sie ze z czytaniem tez maja problemy. I przez ten caly czas nie chodzilo o to czy mnie stac czy nie na zaplacenie za przesylke, bo stac. Tylko nie lubie byc "dymany" przez takich cfaniaczkof jak EIC, ktorzy tylko z nazwy sa Autoryzowanym Przedstawiceilem Producenta, bo to ich a nie samo Onkyo winilbym za zaistaniale sytuacje.
 

mac_b1

New member
Witam, własnie wrócił do mnie mój Onkyo TX-NR807, model z października 2009 roku! Dopiero jakiś miesiąc temu wyszedł problem z audio i netem, czyli to co jest już znane odnośnie tego modelu - pomagała tylko suszarka ;). Zawiozłem do EIC - został równo po 2 tygodniach dostarczony do mnie na koszt EIC - i oczywiście naprawiony. Summa sumarum brawo dla dystrybutora i serwisu, tylko trochę szkoda, że info o gwarancji do końca 2018 roku na tę usterkę znalazłem na stronie anglojęzycznej i na forum, a przez telefon nikt w EIC nie potrafił mi nic konkretnego powiedzieć.
 

krzys504

New member
Witam.2 dni temu wróciła do mnie z serwisu 807.Została naprawiona na koszt serwisu.U mnie nawet suszarka juz nie pomagała:)Koszty poniesione to 20zł.za przesyłke do serwisu.
 

Max66

New member
Witam!
Mam Amplituner Onkyo TX Nr 414 i mój problem wygląda trochę inaczej..
Najgorsze w tym że problem zaczął się od samego jego początku..
mianowicie gdy go dostałem to w prawej frontowej kolumnie strasznie szumiał głośnik i denerwowało jak cholera..
No cóż sprzęt kupiłem nowy na gwarancji, po jakimś czasie dostałem nowy egzemplarz ..
po 2 miechach problem był znacznie inny tym razem w lewym zaczeło trzeszczeć sporadycznie czasem w trakcie seansu.. i problem pojawił się kolejny czasem wyłączyły mi się wszystkie głośniki i tylko jeden chodził, tak miałem gdy oglądałem film.. no ale od razu wysłałem.. rzekomo naprawili lecz problem pojawi się po miesiącu więc olałem sprawe sądziłem że jakios to będzie i tak mi zleciało brak czasu itp.. ale zaczęło mnie to drażnić i odesłałem go tuż przed końcem gwarancji.. i też niby go naprawili ale tak naprawdę problem pojawił się po kilku dniach ale.. na domiar złego gwarancja mi się skończyła.. więc po jakimś czasie olawania sprawy że szumi zaczęło strasznie strzelać niespodziewanie w trakcie seansu, aż pewnego dnia tak strzeliło że amplituner się wyłączył i nie włączał, próbowałem w następnym dniu i chodził ale dalej po jakims czasie strzeliło głośno w lewym głośniku i wylączył się amplituner i już nie włączył w ogóle, dałem go do kolesia do naprawy na własny koszt naprawiał go mi 3 razy włącza się, ale ten cholerny szum w lewym głośniku mnie rozwala czasm sie pojawi a czasem nie, jak go włącze kilka razy to nie szumi.. ale gościu wymienił 5 kondensatorów na lewym kanale i nic to nie zmieniło..
Ogólnie jestem cholernie zły że taka firma jak Onkyo że ma takie cholerne szity.. a kupiłem z myślą że sprzęt będzie długo chodził a tu lipa
sądzicie że mojego przyjmą na serwis do EIC ???
pozdro
 

Max66

New member
Ktoś polaci jakąś dobrą firmę amplików która nie będzie taka wadliwa jak Onkyo.. do 1300 zł
PS: swoją drogą miałem kupić 609 ale całe szczęście weszłem tutaj :)
 
Do góry