U mnie pojawia się pytanie nie czy ale kiedy padnie moja...
U mnie pojawia się pytanie nie czy ale kiedy padnie moja...
Problem jest taki że seria x09 ma wadę konstrukcyjną więc Twoja 603 zapewne jeszcze długo pochodzi. Seria x1x to 2012 rok więc problem też może jej dotyczyć ale faktycznie jakby mniej o tym w sieci.
Czyli jeśli rozumiem dobrze te konkretne usterki będą naprawianie nawet jeśli skończy się gwarancja? Moje onkyo póki co działa ale tak czytam i strach się bać.
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Tak, EIC nie przyjmie takiego ampli do bezpłatnej naprawy. Trzeba się kontaktować bezpośrednio z producentem jak tą kwestię rozwiązać.Czy ma ktoś doświadczenia ze sprzętem z niepolskiej dystrybucji, któremu gwarancja już wygasła? Czy są jakieś problemy z naprawą przez EIC?
Tak, wielokrotnie w tym i pokrewnym temacie było to poruszane. Problemy spowodowane wadliwym czipem będą bezpłatnie usuwane przez serwis. Rozszerzona gwarancja obowiązuje do końca 2018 roku.Czyli jeśli rozumiem dobrze te konkretne usterki będą naprawianie nawet jeśli skończy się gwarancja? Moje onkyo póki co działa ale tak czytam i strach się bać.
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Tak, EIC nie przyjmie takiego ampli do bezpłatnej naprawy. Trzeba się kontaktować bezpośrednio z producentem jak tą kwestię rozwiązać.
Albo zamówić kuriera do sklepu w którym się kupiło, lub też wysłać amplituner do serwisu np w Niemczech jeśli kupiło się w sklepie w Niemczech..
Now i got a confirmation from the Onkyo service department in germany.
It’s a 100% shure the Ethernet Board, that is responsable for the error.
For a better technical support for a replacement model please appeal to a local store or Onkyo germany.