Chyba czegoś nie łapieWiesz Kolego, mi za darmo pieniędzy nikt nie daje i wiem ile mnie kosztuje zapracowanie na każdą złotówkę.
Dlatego też uważam, że jak już za coś zapłaciłem i jak coś mi się należy bo producent mi to gwarantuje, to wymagam postępowania wg zapisów gwarancji i nie zapłacę złotówki, bo mi jej za darmo również nikt nie dał.
Oczywiście Ty, tak samo jak i ja, masz prawo dysponować swoimi pieniędzmi wedle uznania.
Tylko miej na uwadze, że przez takich jak Ty EIC doi nas wszystkich...
Dodatkowo wiedz, że za serwis w PL zaplaciłeś za sprzęt więcej niż zapłaciłbyś za niego za zachodnią granicą... Nie czujesz się wydojony podwójnie?![]()

Piszesz że przez ze mnie EIC doi wszystkich, że mogę czuć się wydojony podwójnie bo kupiłem sobie amplituner w sklepie w PL i wysłałem go do serwisu na swój koszt.
Jak dla mnie to - kupiłem sobie amplituner w sklepie (2,5 roku temu), zapłaciłem za niego tyle na ile został wyceniony - zaakceptowałem taką cenę i ok. Działał bez zarzutu, dopiero ostatnio zaczął szwankować a już niestety skończyła się gwarancja. Miałem go sprzedać na popularnym portalu aukcyjnym i kupić inny, ale wcześniej dowiedziałem się z waszego forum o akcji serwisowej.
Wysłałem go do serwisu, po tygodniu bezpłatnie go naprawili i bezpłatnie odesłali go do mnie.
Poniosłem jedynie koszt wysyłki kurierem (30zł), można również wysłać kurierem w cenie 15 zł - to nie problem - i tyle. Nie popadajmy w skrajności

Poza tym jak miałbym walczyć z serwisem żeby go odebrali od de mnie na swój koszt, a z nimi z tego co piszesz jest ciężko, dalej miałbym się odwoływać do onkyo i przez następne tygodnie czekać i w między czasie słuchać głośników z TV to szag by mnie trafił
Ogólnie jestem zadowolony że Onkyo prowadzi taką akcje serwisową i że tak szybko go naprawili.
Jak za jakiś czas znów będą jakieś problemy z nim to go sprzedam i kupię inny - to tylko elektronika, siedzę w niej od lat i nic mnie nie zdziwi:bober:
Mi także nikt pieniędzy za darmo nie daje - ale jak mnie stać na taki sprzęt to stać mnie na kuriera, a jeśli nie stać to nie kupuje i nie ma sprawy.
Pozdro
Ostatnia edycja: