Chyba czegoś nie łapieWiesz Kolego, mi za darmo pieniędzy nikt nie daje i wiem ile mnie kosztuje zapracowanie na każdą złotówkę.
Dlatego też uważam, że jak już za coś zapłaciłem i jak coś mi się należy bo producent mi to gwarantuje, to wymagam postępowania wg zapisów gwarancji i nie zapłacę złotówki, bo mi jej za darmo również nikt nie dał.
Oczywiście Ty, tak samo jak i ja, masz prawo dysponować swoimi pieniędzmi wedle uznania.
Tylko miej na uwadze, że przez takich jak Ty EIC doi nas wszystkich...
Dodatkowo wiedz, że za serwis w PL zaplaciłeś za sprzęt więcej niż zapłaciłbyś za niego za zachodnią granicą... Nie czujesz się wydojony podwójnie?
Piszesz że przez ze mnie EIC doi wszystkich, że mogę czuć się wydojony podwójnie bo kupiłem sobie amplituner w sklepie w PL i wysłałem go do serwisu na swój koszt.
Jak dla mnie to - kupiłem sobie amplituner w sklepie (2,5 roku temu), zapłaciłem za niego tyle na ile został wyceniony - zaakceptowałem taką cenę i ok. Działał bez zarzutu, dopiero ostatnio zaczął szwankować a już niestety skończyła się gwarancja. Miałem go sprzedać na popularnym portalu aukcyjnym i kupić inny, ale wcześniej dowiedziałem się z waszego forum o akcji serwisowej.
Wysłałem go do serwisu, po tygodniu bezpłatnie go naprawili i bezpłatnie odesłali go do mnie.
Poniosłem jedynie koszt wysyłki kurierem (30zł), można również wysłać kurierem w cenie 15 zł - to nie problem - i tyle. Nie popadajmy w skrajności to nie kilkaset zł.
Poza tym jak miałbym walczyć z serwisem żeby go odebrali od de mnie na swój koszt, a z nimi z tego co piszesz jest ciężko, dalej miałbym się odwoływać do onkyo i przez następne tygodnie czekać i w między czasie słuchać głośników z TV to szag by mnie trafił
Ogólnie jestem zadowolony że Onkyo prowadzi taką akcje serwisową i że tak szybko go naprawili.
Jak za jakiś czas znów będą jakieś problemy z nim to go sprzedam i kupię inny - to tylko elektronika, siedzę w niej od lat i nic mnie nie zdziwi:bober:
Mi także nikt pieniędzy za darmo nie daje - ale jak mnie stać na taki sprzęt to stać mnie na kuriera, a jeśli nie stać to nie kupuje i nie ma sprawy.
Pozdro
Ostatnia edycja: