Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

Max66

New member
Źle używają to się im psuje.

A powiedz mi co oznacza słowo źle używają..? bo ja mając Onkyo używałem go rozsądnie tylko na seansy filmowe i muzykę sporadycznie a mimo to same problemy z Onkyo..
Masz 606 możliwe bez awaryjną.. popatrz ile osób ma problem.. prędzej czy później i tak awaria sprzętu Cię spotka...
Moja Cierpliwość do Onkyo się skkończyła chciałem kupić jeszcze jakiś model ale prawdopodobnie trafił bym na taką awaryjną serię 606..
Więc cóż jak się robi wadliwe sprzęty to traci się klientów a klienci mówią innym klientom..
Wiec wybacz ale ja dziękuję.. Nie ma czegoś takiego jak źle używają to sie psują..
Kiedyś miałem 2 technic-y i nigdy mi się nie zepsuły a robiłem takie wariacje na nim że inne badziewia się popaliły by z 5 razy a mimo to sprzęt działał świetnie :)
Bo jedyną wadą Technic-ów była własnie bezawaryjność..
 

claudio

Member
Niestety i mojego Onkyo 606 dopadło.
Brak dzwieku, po kilku ponownych uruchomieniach sie pojawial, teraz nawet to nie pomaga. Brak internetu, nie dzialajace USB...Brak słów.

Dzwoniłem do EIC i mozna wyslac bez paragonu czy gwarancji. Tylko z widocznym numerem seryjnym, opisem usterki i danymi kontaktowymi.

EDIT:

Po kolejnym uruchomieniu znowu działa...no ale to tylko doraźne działanie.
 
Ostatnia edycja:

Ufo27

New member
Panowe gdzie dokladnie wysyla sie ten nr seryjny? bo nie wiem czy ampli ktory chce kupic obejmuje ta akcja serwisowa.
Nr seryjny 12Serial 3398PP5230029515J
 

Ufo27

New member
Panowie czy model tx sr 875 tez ma ta wade fabryczna? sa jakies modele onkyo ktore uzywane mozna kupic?i nie maja problemow z hdmi itp.
 

Slartibartfa

New member
Moje 626 też dopadł problem braku dźwięku po włączeniu :(
Co ciekawe strefa 2 gra i furczy.
Niestety nie łapie się na Customer Service Program bo jest z 2013...
 

wojcik_dan

New member
Witam.
Usterka dopadła i mojego 609.
Pytanie: Czy ktoś przerabiał możliwość zwrotu pieniędzy zamiast naprawy?
Na stronie Onkyo gdzie sprawdza się nr seryjny wyskakuje, że ampli kwalifikuje się do naprawy lub payback czyli zwrotu określonej kwoty.
Pytanie czy w Polsce też to reflektują.
 

werf

Active member
Bez reklam
Witam.
Usterka dopadła i mojego 609.
Pytanie: Czy ktoś przerabiał możliwość zwrotu pieniędzy zamiast naprawy?
Na stronie Onkyo gdzie sprawdza się nr seryjny wyskakuje, że ampli kwalifikuje się do naprawy lub payback czyli zwrotu określonej kwoty.
Pytanie czy w Polsce też to reflektują.


Jeśli tak faktycznie jest to raczej dotyczy zwrotu za poniesioną naprawę przed ogłoszeniem akcji naprawczej.
 

wojcik_dan

New member
Nie no. Jest wyraźnie napisane, że mam 2 opcje naprawę albo cashback.
We apologize again for the inconvenience and are committed to fixing this issue as quickly as possible. There are two available options for you to consider:

OPTION 1: Trade-in your unit through the Cashback Program

Some models may not qualify for the Onkyo Cashback program.
Onkyo EUROPE offers a Cashback Program if you purchase a qualifying ONKYO brand receiver instead of returning your unit for repair. This offer is valid for a selected Onkyo receiver purchased from August 1st, 2014 through July 1st, 2018. Click "VIEW CASH BACK DETAILS" to find out more details..

Chyba, że źle zrozumiałem.
 
Ostatnia edycja:

m2o2

New member
Cashback oznacza, że jak kupisz nowe ampli u autoryzowanego dystrybutora, odeślesz stare ampli, to może po 5-6 tygodniach zwrócą Ci trochę drobnych (Np. za TX 807 możesz dostać 125 Euro - na aledrogo dostaniesz za nie ok. 1k PLN). Tyle że to w Europie Zachodniej. W PL raczej nie masz na to szans, bo polski dystrybutor ( E.I.C. ) ma Cię głęboko w d**ie i nawet nie raczy odpowiedzieć na maila. Najłatwiej chyba kupić nowe ampli przez internet w którymś z autoryzowanych sklepów on-line w UK lub Niemczech, przesłać stare ampli rodzinie lub znajomemu w którymś z tych krajów, a oni zrobią zgłoszenie do cashback :???:
 

krisder

New member
Bez reklam
Poczytałem sobie ten wątek i jestem w szoku! Mój TX807 dwa razy zaliczył naprawę w serwisie z powodu opisywanej tu usterki. Ostatnia naprawa miała miejsce w 2012 roku za którą zapłaciłem gdyż gwarancja się już skończyła. Na forum ktoś wspomniał o akcji serwisowej w USA dotyczącej tego modelu. W rozmowie telefonicznej z pracownikiem serwisu zapytałem czy to prawda na co pan zareagował śmiechem. Gdy się uspokoił oznajmił mi że nie ma mowy o żadnej akcji w stanach i innej części świata a dwukrotna naprawa mojego ampli to jednostkowy przypadek i mój pech. Kiedy odesłałem pana na strony naszego forum gdzie wielu użytkowników opisywało podobne przypadki usłyszałem że w internecie ludzie wypisują nie takie głupoty. O tym że serwis, który przecież usuwa te usterki doskonale wiedział że coś z ich sprzętem jest nie halo jest fakt że szef serwisu w ramach dni miłości bliżniego zrezygnował z kosztów robocizny. Koszt wymienionego modułu HDMI był dość wysoki i co ja mam powiedzieć o dystrybutorze, który idąc w zaparte naraził mnie na koszty a dziś dowiaduję się że innym użytkownikom wymienia się wadliwe moduły za darmo? Wiem jedno, po tym jak mnie potraktowano żadnego Onkyo! Nigdy!!!
 

pieniążek1

Active member
Bez reklam
to nie wina Onkyo tylko polskiego pazernego pedała i tyle,moja 616tka jak i rztka 800 tez sie popsuła...616 naprawili działa do teraz 800 nie dało sie naprawic,dostałem 810 w zamian...po prostu to był oszust...ja moje nabyłem w uk ale troche sie naczekałem ale wszystko jak nalezy...
 

Speedlatin

New member
Witam. Trochę odgrzebie. Pytanie czy ktoś oddawał swój sprzęt na re rozszerzona gwarancję z powodu braku dźwięku na od majac dowodu zakupu? Minęło parę lat i gdzieś się podziała faktura. Sklep gdzie kupowałem też już nie istnieje. Ktoś coś?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

mikas

Member
Witam. Trochę odgrzebie. Pytanie czy ktoś oddawał swój sprzęt na re rozszerzona gwarancję z powodu braku dźwięku na od majac dowodu zakupu? Minęło parę lat i gdzieś się podziała faktura. Sklep gdzie kupowałem też już nie istnieje. Ktoś coś?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Na pewno masz umowę na rozszerzoną gwarancje z firmą zewnętrzną. Z tego co wiem to np dowodem zakupy może być wyciąg z banku jeśli np płaciłeś kartą lub przelewem.
 

Speedlatin

New member
Sprawa ma się tak że to sprzęt zakupiony w sklepie w Berlinie za gotówkę faktury nie posiadam żadnego dowodu zakupu pudełka nic. Mam sam sprzęt. Czy ta akcja nie działa po samym numerze seryjnym? Coś jak Zippo?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 
Do góry