TV HD w polskiej TK Multimedia

xolzok

New member
Bez reklam
Canal+ Gol to po prostu Canal+ Sport2. SGP w Terenzano było w SD i co najwyżej skalowane do HD (akurat to nie wina MM).
Niestety chyba w Łodzi coś zamieszali bo jakość kanałów spadła. Może to chwilowe.
 

Stupa

New member
Nie wiem ja oglądałem na programie Canal + Sport HD i nie narzekałem na jakość transmisji była wręcz wzorowa jak zawsze na HD
 

Frauka

New member
Bez reklam
hm. mam ustawioną w tv głośnośc na ok 50% ., i bez przeszkód p0łynnie reguluje dźwięk po HDMI z poziomu dekodera , nawet w jakimś satrym sat mediona jest regulacja dźwięku po HDMI


Robię tak samo. :D

No i lipa z moim transferem. Wg Multimedii to że mam połowę limitu transferu to jest ok, bo w umowie mam "do 12mb" więc mogę mieć i 6.
Ręce opadają. Cały ub rok mialam 12 a teraz mam połowę i mam się cieszyć. Tłumaczą żeby nastawiać kilka plików naraz do ściągania :p Ciekawe jak mam film w HD na YT oglądać bez buforowania, też mam nastawić go kilka razy?

Podobno dzwonili do mnie 2x i ja nie odbieralam, każą mi u operatora komorkowego to zglosić. Dziwne, że nikt inny nie ma problemów z dodzwonieniem. Może mają takie same telefony jak internet, to się nie dziwię.

Najgorsze że muszę się z nimi męczyć 11 m-cy.

I wisienka na torcie. Pracownik multimedii zadzwonil na ich infolinię zeby zglosic ze zamiast TVP Seriale jest plansza kontrolna a tam sie dowiedzial ze w moim miescie nie ma TVP Seriale :hihi:
 

fuksq3

New member
Frauka, pisałaś reklamację finansową do nich że nie możesz w swoim mieście uzyskać swojej prawidłowej prędkości ? Ja kiedyś pisałem bo miałem podobny problem, pani w BOK poinformowała mnie że może być 10% różnicy. W twoim przypadku jest więcej. Mi reklamację uznali, zmniejszyli prędkość do której pokazywało na test.mm.pl i tyle... a za poprzednie miesiące oddali po 30% za każdy miesiąc..jak pamiętam to z trzech miesięcy.
 

Frauka

New member
Bez reklam
Ale widzisz, na ogół przy podpisaniu umowy powinni informować, że taka prędkośc nie jest osiągalna. Wtedy klient bierze niższy pakiet.

Tu jest tak, ze rok czasu miałam te 12mb bez problemu a po przedłużeniu na kolejny rok już nie mam. Tzn mam, wtedy kiedy powinnam mieć 20 :) (nocne przyspieszenie).
Podpisując aneks wiedziałam, że możliwości łącza są sprawdzone, wszystko działało.

Nakićkali cos przy tych przenosinach sygnału z Olsztyna do Giżycka i teraz pewnie sami nie mogą dość ładu.

Najlepsze jest to że dwa razy dzwonił do mnie ten sam człowiek. Za pierwszym razem informował, że widzi problem i że dociera do mnie słaby sygnał. Dziś stwierdził że dociera do mnie dobry sygnał i że to ja stwarzam problem bo z ich strony wszystko jest dobrze i ze wszystko jest zgodnie z umową (mam do 12mb, czyli jak wieczorem mam 3,8MB to tez jest zgodnie z umową).
Poza tym powiedział że nie będzie mi tłumaczył jak idzie sygnał bo i tak tego nie zrozumiem. Tym mnie zagotował.

Chyba nie warto z nimi dyskutować, niech odpowiadają na piśmie i już, żeby podkładka była.

Ps
Dzięki za info, będę ich męczyć reklamacjami.
 

mil999

New member
Z tego co wiem multiroom w wydaniu multimedii = dwa abonamenty. Jeden abonament to już drogo a co dopiero dwa :)
Chyba że coś się zmieniło.
 

kkzk

New member
Z tego co wiem multiroom w wydaniu multimedii = dwa abonamenty. Jeden abonament to już drogo a co dopiero dwa :)
Chyba że coś się zmieniło.
O tym to wiem.Liczę na to, że coś się zmieni w najbliższym czasie w tej kwestii.Przydałaby się ta usługa i u nas i nie chodzi mi o dwa abonamenty.
 

klisza79

New member
witam,

czy mógłby mi ktoś podesłać wzór zerwania umowy na cyfrówkę z multimedii... mam umowę do końca października i chyba już muszę zacząć działać

z góry dziękuję
 

adalbert20

New member
Oj, chyba się spóźniłeś. Przy 3-miesięcznym okresie wypowiedzenia powinieneś wypowiedzieć w lipcu. Jeden miesiąc zapłacisz pełną składkę. Co do wzoru wypowiedzenia to udaj się do BOK-u, mają gotowe formularze.
 

spider1978

New member
Bez reklam
Cisza oddaje dokładnie fakt że nic się nie dzieje:p nie wiem czy u was też chodzą przedstawiciele MM i namawiają do podpisania nowej umowy oczywiście niższe ceny itd. Mnie ogólnie wyszło że teraz płace 20 zeta mniej i jeszcze dołożyli mi pakiet HBO :p
 

Frauka

New member
Bez reklam
Jak do mnie przyjdzie to psem poszczuję.

Złożyłam reklamację na półtorej strony A4. Babka w BOK aż zbladła jak przeczytała. Teraz tylko czekać co wymyślą.

Mam do Was pytanko. Jeśli na umowie mam kwotę upustu 281PLN tzn, że zapłacę taką karę pomniejszoną o miesiące, w których korzystałam z netu? To jeszcze nie tragedia.

Nadal mam połowę przepustowości i ograniczenie na ściągany plik ok 200kB/s. Nerw mnie nosi. Wrrrr!
 
Do góry