TV HD w polskiej TK Multimedia

TOMGDY

New member
Witajcie,
31 lipca kończy mi się umowa ( 3 m. okres wypowiesdzenia ) z MM na DTV i internet.
W regulaminie czytam, że mam 3 dni aby oddać im sprzęt w BOK a jak nie to za dzień zwłoki jest kara umowna określona w cenniku ( szukalem w cenniku DTV i jej tam nie znalazłem, w cenniku internetu jest 1 zł / dzień ).

Ponieważ jestem z Gdyni i tu wiecznie w BOK są kolejki, że się można mocno zdenerwować mam pytanie do Tych z was co już mają to za sąbą.

Czy sprzęt można wysłać kurierem ?
Czy ktoś próbował tak zamknąć z MM współpracę ??

A może teraz latem w BOK nie jest tak źle jak się mi wydaje ??

Pozdr
TOM
 

Fruciak

New member
Witajcie,
31 lipca kończy mi się umowa ( 3 m. okres wypowiesdzenia ) z MM na DTV i internet.
W regulaminie czytam, że mam 3 dni aby oddać im sprzęt w BOK a jak nie to za dzień zwłoki jest kara umowna określona w cenniku ( szukalem w cenniku DTV i jej tam nie znalazłem, w cenniku internetu jest 1 zł / dzień ).

Ponieważ jestem z Gdyni i tu wiecznie w BOK są kolejki, że się można mocno zdenerwować mam pytanie do Tych z was co już mają to za sąbą.

Czy sprzęt można wysłać kurierem ?
Czy ktoś próbował tak zamknąć z MM współpracę ??

A może teraz latem w BOK nie jest tak źle jak się mi wydaje ??

Pozdr
TOM

Rozbawiają mnie czasami takie posty, podpisywałeś protokół przekazania sprzętu po instalacji ? zapewne tak, wyślesz sprzęt i co uważasz że jesteś czysty.. ? Musisz mieć protokół zwrotu sprzętu i podpisanie pismo że potwierdzasz rezygnację z usług.

P.S Jak dla mnie to odważny jesteś jak chcesz wysłać sprzęt kurierem. A z tego co wiem w Gdyni w BOA są bilety więc nie ma takiej tragedi.
 

Frauka

New member
Bez reklam
Jest dokładnie tak jak napisałeś. Po 2mcach zrezygnuję, był dodany razem z pakietam na siłę, razem z HBO


Sent from my iPad using Tapatalk

Rezygnuj od razu jak Ci sie umowa zacznie. Przedłużałam net i umowa startowała mi od 1 lipca. 5 czy 6 zgłosilam, że nie chcę tego Multi Serwera i dostalam info, że za lipiec i sierpien bedzie doliczona złotówka do abonamentu a we wrześniu już 0. Także jak widać w MM wyłączenie usługi nie następuje z końcem miesiąca tylko wg ich widzimisię.

Poza tym to jest chore że wciskają klientom usługę, której ludzie nie chcą, żeby choć te 2zł wyrwać. złodziejska firma.

Drugi tydzień od 24 do 13 mam prędkość internetu max 10mb (gdzie powinno byc 20) a po 13ej 3 - 4.
Technik był, potwierdził, że jest źle, przyznał że przenosili sprzęt i coś schrzanili i muszązrobić wzmocnienie sygnału. Czas mija, prędkość bez zmian.
Dziś muszę podjechać do biura ( bo infolinia nigdy nic nie wie) i zorientować się kiedy net naprawią oraz czy mogę napisać reklamację i zażądać obniżenia abonamentu skoro problem został potwierdzony przez ich pracownika. Dlaczego mam płacić za 12 jak mam 4?

Słyszeliście moze o uznaniu takiej reklamacji?
 

spider1978

New member
Bez reklam
Czy u was w analogu też często gęsto wiesza się TVP Sport? Co najlepsze widziałem wczoraj jak ustawiali programs i o zgrozo wykorzystają do analogu przekaz IPTV z MM to już mnie nie dziwi czemu ostatnio pisałem o pikselach lol:)
 

topsy

New member
Frauka dzięki za info.
Co to właściwie jest, jakiś anty virus nazwany przez nich multi server ? :)
Pewnie chodzi o to, że można go instalować na kilku stanowiskach :)
No ale fachowa nazwa kusi :) multi server :) :D
 

mil999

New member
Topsy to jest multi SAVER a nie server. Nie zmienia to faktu że wciskaniem tego ludziom na siłę powinien zająć się jakiś urząd.
 

fuksq3

New member
nikt nikogo nie zmusza, jest wyraźnie napisane że jak chcesz skorzystać z promocji to trzeba go wykupić, jeżeli nie chcesz to nie korzystasz z promocji.
Proste...już 3/4 operatorów tak robi...
 

mil999

New member
Jak to nikt nikogo nie zmusza. Podpisuję umowę na internet i bez pytania wciskają mi jakiegoś antywirusa. Chcę czy nie chcę muszę za niego zapłacić, przynajmniej te 2 zł. I to jest uczciwe?
 

laaval

New member
Nikt Ci nie kazal podpisywac umowy, jak Ci te 2 zl nie pasowaly to mogles po prostu im podziekowac za wspolprace. Mnie informowano przy ustalaniu warunkow o takich kosztach, wiec doskonale wiedzialem co i jak.
 

Frauka

New member
Bez reklam
Nikt Ci nie kazal podpisywac umowy, jak Ci te 2 zl nie pasowaly to mogles po prostu im podziekowac za wspolprace. Mnie informowano przy ustalaniu warunkow o takich kosztach, wiec doskonale wiedzialem co i jak.

No tak, zawsze można Tepsie zapłacić dodatkowo prawie 30 zł za utrzymanie łącza ;)

To nie chodzi o to czy mnie ktoś zmusza czy nie lub, że nas ktoś nie informował. Chodzi o to, że Multimedia tak konstruuje umowę, że jak chcesz net (a w małym miescie nie ma alternatywy) to musisz go brać z dobrodziejstwem inwentarza i placic za cos co nie jest Ci do niczego potrzebne. Ten mechanizm ma za zadanie w piękny sposób wyłudzić od klienta choć te 2zł więcej, żeby Prezes mógł raz w roku auto zmienić.

Wiesz, ja Ci mogę sprzedać tanio fajne auto ale pod warunkiem, że kupisz ode mnie starą pralkę, mopa i kosiarkę do trawy. :D

Poza tym słuchajcie jaki mnie wczoraj zaszczyt kopnął. Dostałam telefon z Multimedii, że przeczytali mojego maila i są zdziwieni że nadal mam połowę przepustowości bo im technik przekazał że u mnie jest wszystko dobrze z netem ( mnie powiedzial, że muszą zainstalować wzmacniacz bo u mnie i kilku jeszcze osób są problemy). Facet przyznał mi rację, że widzi iż problem jest i że jest on z ich winy i poza moim mieszkaniem. Dziś wysyła do mnie technika, który ma net poprawić a oni zadzwonią wieczorem do mnie i się upewnią, że jest juz wszystko dobrze. Stwierdził też, że po zakońćżeniu sprawy mogę spokojnie pisac reklamację o zwrot części abonamentu.

Normalnie jestem w ciężkim szoku :p
 

Primer

New member
Rezygnuj od razu jak Ci sie umowa zacznie. Przedłużałam net i umowa startowała mi od 1 lipca. 5 czy 6 zgłosilam, że nie chcę tego Multi Serwera i dostalam info, że za lipiec i sierpien bedzie doliczona złotówka do abonamentu a we wrześniu już 0. Także jak widać w MM wyłączenie usługi nie następuje z końcem miesiąca tylko wg ich widzimisię.

Poza tym to jest chore że wciskają klientom usługę, której ludzie nie chcą, żeby choć te 2zł wyrwać. złodziejska firma.

Drugi tydzień od 24 do 13 mam prędkość internetu max 10mb (gdzie powinno byc 20) a po 13ej 3 - 4.
Technik był, potwierdził, że jest źle, przyznał że przenosili sprzęt i coś schrzanili i muszązrobić wzmocnienie sygnału. Czas mija, prędkość bez zmian.
Dziś muszę podjechać do biura ( bo infolinia nigdy nic nie wie) i zorientować się kiedy net naprawią oraz czy mogę napisać reklamację i zażądać obniżenia abonamentu skoro problem został potwierdzony przez ich pracownika. Dlaczego mam płacić za 12 jak mam 4?




Słyszeliście moze o uznaniu takiej reklamacji?

Pewnie że słyszałem od miesiąca z nimi walczę w takiej samej sprawie a zwrot z tytułu że mam 6 zamiast 12 to 7 zł brutto
 

Frauka

New member
Bez reklam
A skąd jesteś?

Mam ten sam problem od czasu jak dostaję sygnał z Giżycka a nie z Olsztyna. Powinni obniżyć abonament do poziomu tego za 6mb. Cwaniaki.

PS. Właśnie był technik, sprawdził modem, podkręcił jego parametry tak jak mu kazali i nadal dupa blada.
Śmiał się, że na infolinii mówią ludziom, żeby nastawiali po kilka plików do ściągniecia to wtedy ogólny transfer bedzie lepszy. Tylko po co mi 10 plików jak ja chcę jeden lub oglądać film na YT w HD bez buforowania.

Ręce i cycki opadają.

Czekam na wieczorny telefon i dalsze wciskanie kitu.
 

Snakeee

New member
Bez reklam
Ja sprawdzam wg. ich zalecen na test.mm.pl, jest ok.
W sumie to zaden operator nie da gwarancji ze z jakiegos tam serwera sciagajac jeden plik bedzie zawsze maksymalny transfer.
 
Ostatnia edycja:

mil999

New member
To wiadome, postawiłbym serwer z uploadem 256k/s i mógłbyś składać reklamację że nie ściągasz ode mnie pliku z prędkością 6Mb/s :)
 

Frauka

New member
Bez reklam
U mnie na ich stronie test.mm.pl właśnie nie jest ok ( a zawsze było). Ściąganie pliku z ich ftp też nie jest ok. Z obcego ftp też nie jest ok. Jasne ze z różnych lokacji ściąga sie z różną prędkością, ale dziwnym trafem u mnie net padł o połowę po przenosinach sygnału z Olsztyna do Giżycka. Coś mośki namotały i teraz nie wiedzą gdzie tkwi błąd.
 

fuksq3

New member
Frauka domyślam się że jesteś z Kętrzyna, napisz mi jaki masz modem i jaki kablem masz podłączony modem do komputera. Pewnie masz podobny problem jak ja miałem...
U mnie po zmianie prędkości z 2mb na 6mb miałem podłączony modem Thomsona przez USB.. była kicha.. zmieniłem na RJ'ke i ruszyło jak burza...
:D
 

Frauka

New member
Bez reklam
Tak, jeZdem z Kętrzyna :D
Mam motorolkę zawsze połączoną RJotką. Mam ją od dawna, nigdy nie mialam problemów z prędkościami, chyba że była jakaś awaria, piorun walnął w technika czy coś takiego :) Cały ub rok miałam 12mb i nie narzekałam. Teraz po tych przenosinach i sygnale z Giżycka to po prostu horror. Raz mam 7 raz 3. Przeważnie 3 :(

Wczoraj technik sprawdzał modem, podpinał siędo niego, wszystkie parametry ma ok, kable w porządku, na klatce w skrzynce tez cos grzebał i jest dobrze wszystko ustawione a i tak lipa z transferem.

Miałam miec telefon kontrolny wieczorem ale pies z kulawąnogą nie zadzwonił. Zresztą po co miał dzwonic jak pewnie juz technik im przekazał żę poprawy nie ma a klientka ma coraz bardziej czerwone oczy z wściekłości :grin:

PS. Przy okazji rozmawiałam o dtv. Gośc powiedział, że z Nką nie ma co porównywać ale ze się podobno trochę poprawiło z jakością. Szkoda że ceny nadal dołujące :p
 
Do góry