Wiele osób ma podobnie jak TY.
Cieszą się tym co mają.
Z takim podejściem to powinniśmy być wdzięczni, że TCL się włącza i chodzi i tylko czasami trzeba go resetować bo ekran świeci nie tak, jak powinien.
Zaraz się dowiemy, że nie ma idealnego tv i nawet wydając 10x tyle mogą się pojawić jakieś problemy. Tylko problem w tym, że kupując flagowca nikt się nie spodziewa, że to, co miało być w tym tv najlepiej zrobione, czyli obraz, jest na dzień dobry jego najsłabszą stroną.
Mogę pogodzić się z kiepskim menu czy jego tłumaczeniem, nie mam problemu z pierdzącym Atmos bo i tak idzie przez ampli ale jak oglądam filmy w panoramie ( czyli teraz jakieś 95% produkcji) i widzę, że w niektórych scenach pasek świeci się jak psu jajca to mnie cholera bierze....
I żeby nie było, nie mam pretensji do sprzedawcy, mam pretensję do tcl, że w d...ma swój teoretyczne najlepszy produkt i jego właścicieli. Powinna być albo akcja naprawcza ( o ile to jest wykonalne) albo zwrot kasy. Ile TCL sprzedał 75 w Polsce i na świecie? IMHO to jest jakiś margines ich sprzedaży.
Jak widać, wersja 65 nie ma problemu z obrazem, czyli hardware / software nie ogarnia lepszej matrycy w większym modelu.
Swoją drogą powinniśmy wszyscy pisać do supportu tcl poprzez zgłoszenia serwisowe o tych samych problemach bo na forum to i tak nic nie zrobimy....
Ten "diament" w formacie 75 cali nie jest nawet yablonexem...