Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Wyposażenie jakiego mogą pozazdrościć niektórzy właściciele nowych mesiów tu z forum ;)
W tej cenie kosmos.

Jeszcze jedna generacja kianki i mysle ze dojda do bardzo dobrego poziomu. Mysle ze audi przegonia - bo patrzac na moja audi w srodku jakie plastiki to wstyd. W Kiance mi sie nie podoba ta kierownica jak zrobia cos ladnego to bedzie super.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Tylko wtedy Twoje Audi też się zmieni z nową generacją, zresztą tak jak każde inne auto... ważne jest jedno, aby tyle było aut by każdy sobie mógł wybrać to co mu się podoba i to na co go stać. Im większa konkurencja tym Ci na górze muszą się jeszcze lepiej starać.. Zobacz co się stało ze smartfonami jak Huawei zaczął szaleć.. ale to i tak nie zmieni faktu, że Ci co kupują dzisiaj drogie Samsungi czy "Ajfony" to duża część z tych ludzi dalej będą je kupować. I to samo w autach czy w innych rzeczach.. pewna grupa osób nie zmieni swojego zainteresowania o ile ich ulubiony Producent nie wyskoczy z cenami w kosmos.
 
Ostatnia edycja:

werf

Active member
Bez reklam
Lolo jeszcze długo długo nawet się nie zbliżą ,to nie ten poziom nie ta technika i nie ta płyta podłogowa.Zobacz plastik w Bmw,Audi akurat jest wykonane całkiem staranie. Próbowałeś wcisnąć sprzęgło w takiej kijance po 40-50 tyś efekt zgniatanego drewna coś na wzór starszych Japońskich hamulców z dębiny.Przesyć fotel kolorową nitką dołożyć 17 kamer i ch... wie czego tam jeszcze nie zrobi z tego czegoś prawdziwego auta.
Gwarantuje ci że teraz przesiadając się do jakiegoś azjatyckiego auta po 30 km wysiadasz i zapominasz .
 

Kejup

Member
Bez reklam
Audi czy inny VW ma na razie taką przewagę nad Kia czy innymi tego typu producentami że znacznie lepiej trzyma wartość choć mam kumpla dość majętnego który kupował nowego suva i wybrał Kia Sorento (a oglądał BMW i inne marki premium) za to że jako jedyny producent oferował jak on to stwierdził uczciwy stosunek jakości do ceny i w każdym kolejnym modelu to czuć a nie jadą na wyrobionej marce ;-)
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Werf oczywiscie nie ma sensu porownywac aut, ktorych roznica cenowa jest ogromna

Z autami za ponad 300tysi kianka nie powalczy, bo nie ma na razie czym. Z autami 200 - 300tysi juz bym sie zastanawial - choc mialem wybrane gwiazde. Ale ponizej 200tysi to mysle ze kianka ma klase.

Znajomy kupil w zeszlym tygodniu skode karoq, dal 140tysi, wydaje mi sie ze takie autko chyba nawet polotu nie ma do sportage, ktore jest w tej samej polce cenowej.


Z innej beczki.
Werf co myslisz o Chip Tunning? Znajomy mnie podpuszcza ze nawet 1000Nm moge otrzymac. Co o tyn sadzisz? Miales stycznosc? Silnik mocno dostaje po dupie?
 

Kejup

Member
Bez reklam
Z innej beczki.
Werf co myslisz o Chip Tunning? Znajomy mnie podpuszcza ze nawet 1000Nm moge otrzymac. Co o tyn sadzisz? Miales stycznosc? Silnik mocno dostaje po dupie?

Jeśli mogę się wtrącic to ja jestem za ale nie do konca za chip tuningiem choć miałem takie auto i problemów zero.
Jeżeli masz możliwoś dołożenia to wybrał bym zmianę softu wykonaną przez profesjonalną firmę. Program robiony jest wtedy pod Twoje indywidualne potrzeby i wymagania ;-)
Dodatkowo taka firma przed ingerencją sprawdza silinik na hamowni itd czy jest on gotowy na takie zabiegi.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jak dla mnie za duże ryzyko...a jak ma się fajne auto z odpowiednią mocą to po..... ryzykować. Chyba, że ma się po 20 lat i chce się poszpanować przed dziewczynami w klubach. Ale każdy sam podejmuje decyzje i ponosi tego konsekwencje, bo jak coś się stanie po takim zabiegu to pewnie bez sprawy w Sądzie z takimi Goścmi się nie pogada. A na pewno nie jest to zdrowe dla silnika, warto porozmawiać z kims kto skończył Polibudę na kierunku mechanicznym..
 
Ostatnia edycja:

werf

Active member
Bez reklam
Ja też nie chcę takiego porównania,ale jeśli jeździsz przykładowo segmentem 3,C class czy A4 poznasz to auto jego zachowanie,możliwości (nie biorąc po uwagę wodotrysków)to nie ma szansy abyś cofnął się do aut azjatyckich,japońskich czy też francuskich,gwarantuje ci nie da się . Niejednokrotnie oglądałem zachłyśnięcie się jakimś hitem leasingowym za 50-70% ceny w segmencie premium czytaj lexus infinity .Mina bezcenna jak już zapach nowości wywietrzał,95 procent wraca z powrotem.
Lekka modyfikacja w granicach rozsądku jak najbardziej ,1000nm przesada skrzynie masz do 600 chyba? musiał byś sobie zamontować 8HP90 : )

https://www.mtm-online.de/en/tuning/Audi ci w Audi są najlepsi.
 

Kejup

Member
Bez reklam
Ryzyko oczywiście istnieje. Plus takiego zabiegu jest taki że porządna firma ma opanowane takie auta i na pewno wie do jakich wartości może zwiększyć moc aby reszta podzespołów wytrzymała taki zabieg. Ja miałem 7 lat takie auto o zero problemów. Ojciec kumpla też ma takie auto już ok 10 lat i również zero problemów a dodatkowo oprócz zwiększenia mocy zyskał lepszy start silnika oraz spalanie ;-)
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
. Niejednokrotnie oglądałem zachłyśnięcie się jakimś hitem leasingowym za 50-70% ceny w segmencie premium czytaj lexus infinity .Mina bezcenna jak już zapach nowości wywietrzał,95 procent wraca z powrotem.
Lekka modyfikacja w granicach rozsądku jak najbardziej ,1000nm przesada skrzynie masz do 600 chyba? musiał byś sobie zamontować 8HP90 : )

https://www.mtm-online.de/en/tuning/Audi ci w Audi są najlepsi.


Jak skrzynie mam do 600Nm, skoro samochod w standardzie ma 850Nm?


. A na pewno nie jest to zdrowe dla silnika, warto porozmawiać z kims kto skończył Polibudę na kierunku mechanicznym..

Hehe... Lolek lepiej nie.... musisz uwiezyc mi na slowo. Takich osob lepiej nie sluchac :) Sam skonczylem wydzial mechaniczny xD


Kejup ale tu wchodza duze momenty, to nie tuning golfa. Musze poszukac opinii oo forach audi.
 

Dingo

Member
Chip tuning - jak najbardziej. Ale tylko u profesjonalistów (jak mówili poprzednicy). Najlepiej indywidualny program pod twoje preferencje i możliwości silnika i podzespołów.

@lolo2: mogę zapytać czym ty latasz że proponują ci 1000Nm? RS6 C7?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja też nie chcę takiego porównania,ale jeśli jeździsz przykładowo segmentem 3,C class czy A4 poznasz to auto jego zachowanie,możliwości (nie biorąc po uwagę wodotrysków)to nie ma szansy abyś cofnął się do aut azjatyckich,japońskich czy też francuskich,gwarantuje ci nie da się . Niejednokrotnie oglądałem zachłyśnięcie się jakimś hitem leasingowym za 50-70% ceny w segmencie premium czytaj lexus infinity .Mina bezcenna jak już zapach nowości wywietrzał,95 procent wraca z powrotem.
Lekka modyfikacja w granicach rozsądku jak najbardziej ,1000nm przesada skrzynie masz do 600 chyba? musiał byś sobie zamontować 8HP90 : )

https://www.mtm-online.de/en/tuning/Audi ci w Audi są najlepsi.

Takie samo mam zdanie... a każdy i tak podejmie decyzję.
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Piękniutkie i wygodne autko prawie jak moja Octavia RS hihi


Ja ze swoim 194cm i 3 cyfrowa waga to bym sie polamal w takim aucie. Ja wychowany na duzych beczkach lub suvach, jakos nie lubie tych malych popierdulek RS-ow czy to (skody, renault, malych amg itp).
 

Kejup

Member
Bez reklam
Hehe to ja z moimi 173cm i 78kg wagi to jak Twój młodszy syn bym wyglądał przy Tobie :)
Ale tak na poważnie to ja też już wyleczyłem się z takich pseudo sportowych aut jak mój RS. Też myślę o jakimś suvie lub czymś pokroju A6. Wkurza mnie tylko że do tych nowych aut pchają takie popierdółki silniczki jak z kosiarek a chciałbym aby nowe auto było żwawsze niż to co mam teraz.
 

werf

Active member
Bez reklam
Lolo to ty masz 4,2D ? byłem przekonany że tfsi,w takim razie te 10-15% spokojnie możesz rwać.
 

Dingo

Member


Ladne cacko :)



Też myślę o jakimś suvie lub czymś pokroju A6. Wkurza mnie tylko że do tych nowych aut pchają takie popierdółki silniczki jak z kosiarek a chciałbym aby nowe auto było żwawsze niż to co mam teraz.


Polecam A6 3.0 Bi-TDI. Daje radę nawet z kompletem pasażerów. Choć też powoli myślę o SUVie.

Narazie poczekam żeby na żywo zobaczyć Q8.
 
Ostatnia edycja:

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Dizelek 4.2 i chyba jest to najlepszy silnik jaki kiedykolwiek mi przyszlo kierowac. Zawsze uwazalem ze benzyna (mam 4.4l w bmw 7), czy tez silniki hemi to najlepsze silniki. Ale odkad mam 4 litry w dizlu ze sprezara. To nie wiem czy istnieje na dzien dzisiejszy lepszy silnik?

od drugiej minuty mozna zobaczyc

[youtube]an1FaekB__w[/youtube]



Ps.
Jedynie jeszcze podziwiam silnik ze skrzynia w lexusie ls600hl z 2009 roku. To polaczenie to mistrzostwo. Szkode ze lexus nie robi juz tak dobrych samochodow, te nowe to badziewie.
 
Ostatnia edycja:
Do góry