A&BFilm napisał:Ale jaja, to ja myslalem, ze brak pikseli, czy swiecace piksele to przypadlosc LCD, ale rozumiem ze tylko to drugie. To fajans. Rozumiem, ze sa znikome przypadki, bo nikt o tym wczesniej nie pisal...? Bo jezeli rzadko sie to zdarza to dobrze, ale moze nie czekaj i tak jak pisze kredek, powolaj sie na "niezgodnosc" bo wtedy nie ma, ze piksel 1 czy 2. Musisz napisac zgloszenie listem poleconym ze potwierdzeniem odbioru, bo od daty odbioru maja 14 dni.
Tak, 14 dni (kalendarzowych), ale na... odpowiedź! Co już nie zawsze i niekoniecznie jest równoznaczne z załatwieniem sprawy.
A tak swoją drogą - odnośnie wizyty serwisu u mnie.
W poniedziałek zadzwoniłem. Pani odpowiedziała, że w zasadzie mają 7 dni na kontakt, ale we wtorek lub we środę ktoś zadzwoni i zaraz umówi się na przyjazd.
Nikt nie dzwonił - więc dzwonię dzisiaj spytać co i jak, bo nie mogę ani sam ani żonę trzymać cały dzień w domu, że "może przyjadą". Paniusia jak się okazało jest (ponoć) kierownikiem serwisu, nie daje dojść do słowa i krzyczy, że... "dziś nie, ale we czwartek lub w piątek ktoś zadzwoni MOŻE"
To wtedy już się zdenerwowałem: generalnie mi się nie śpieszy, niech przyjeżdżają nawet i za 2 tygodnie, tyle że nie zamierzam qfa przez te 2 tygodnie siedzieć w domu, bo "może przyjadą"
Niestety dalej jesteśmy "w innej Europie", to znaczy "kup kliencie, a potem to już nie nasz problem - sam się męcz".
Dobra - był serwisant właśnie.
Nader konkretny człowiek - przeciwieństwo Paniusi. Został wykonany reset serwisowy. Chciałbym, żeby to pomogło - choć wątpię. Ale - należy mieć nadzieję.
Jeśli nie pomoże, to TV pojedzie do serwisu, gdzie możliwe, iż wymienią jakiś moduł (czy i jaki to nie wiem).
To tyle na dzisiaj.
Ostatnia edycja: