internet@tv
Witam,
Mam problem z Samsung Internet@TV w telewizorze LE40B650. Po updacie z nieszczęsnego T-CHL7DEUC-3000.2 do T-CHL7DEUC-3001.1 przestała działać wspomniana usługa. Telewizor łączy się z samą siecią, można go pingować z innego urządzenia, firewalle w routerze są wyłączone, DLNA działa. Po włączeniu klawisza internet tv na pilocie lub po wyborze w menu całość się ładowała, ładowała i załadować w końcu nie mogła. Najczęściej po prostu albo po kilku minutach bez żadnej informacji przestało się ładować i nic się nie działo albo wyskakiwała informacja, że jest błąd w połączeniu z internetem i pojawiało się okienko konfiguracji. W okienku można było sprawdzić jakość połączenia - i wszystko ok, połączenie jest, ale widgety nie są dostępne. Za radą na innym forum zresetowałem telewizor przytrzymując exit na pilocie. Zrobiło się ciekawie bo teraz przy próbie włączenia internet tv wyskakuje informacja "usługa jest niedostępna". Spróbowałem jeszcze jednej opcji - reset samych ustawień internet tv - na pilocie wybieram sekwencję Mute, 9, 4, 8, Exit po czym włącza się menu widgetów, uwaga ciekawostka z logo Yahoo, coś tam ładuje, niby pobiera nowe wersje widgetow, prosi o wybór kraju (na liście nie ma Polski, jest tylko kilka krajów, więc wybieram UK), potwierdzenie umowy licencyjnej itd, samouczek i okazuje się, że wszystkie widgety są właśnie związane z Yahoo (prawdopodobnie przez wybór UK). Samo menu internet TV wygląda zupełnie inaczej niż wcześniej plus są zupełnie inne, nowe widgety związane z Yahoo właśnie. Jest Youtube, nawet działa ale też wygląda inaczej (wcześniej np w wyszukiwaniu pisało się za pomocą klawiszy na pilocie tak jak smsa w standardowym telefonie a teraz jest wyświetlana na TV cało ekranowa klawiatura po której można nawigować). Ok, niby są różnice ale całość działa... do czasu wyłączenia internet tv. Przy próbie ponownego włączenia jest znów komunikat, że "usługa jest niedostępna".
Moje pytanie to czy ktoś ma też problemy z i@TV na modelach LExxB65x na sofcie 3001.1? Czy podobne problemy pojawiają się też na innym sofcie bo np na 3000.2 żadnych problemów nie miałem, ale z drugiej strony dawno z opcji i@TV nie korzystałem więc nie wiem czy problem leży po stronie nowego softu, mojego TV, problemów technicznych dostawcy usługi i@TV na Polskę/Europę/Świat, czy też może samsung wypiął się na użytkowników modeli serii B i zaprzestał 'supportu' usługi?