Samsung PS50B850 - TEST OTWARTY (prawie najcieńsza obecnie plazma na świecie)

11mpp

New member
Mam trzy pytania:
- ktoś pisał, że brzęczenie nie dotyczy 58'', pytam właścicieli - czy to prawda?
- skąd taka koszmarna różnica w cenie: 50'' za 5,5tyś i 58'' za ponad 9???? Czekam aż spadnie i chyba się nie doczekam.
- czy kojarzy ktoś, czy Samsung wprowadzi serię C w przyszłym roku i ewentualnie kiedy zazwyczaj wprowadza nową serię?

PS
brzęczenie przez rz, lepiej wygląda ;)
 

kawa@hot.pl

New member
Dżon Bondżoe napisał:
dzwonisz tam i wyślą do Ciebie serwis - jeśli kupiłeś w sklepie internetowym to przysługuje Ci ustawowe 10 dni na zwrot towaru (nienaruszony stan)
Tak, kupilem w sieci, tyle ze moj egzemplarz jest juz naruszony... wyjalem z pudelka - inaczej skad bym wiedzial, ze buczy. Aby przykrecic podstawe musialem tez wyjac śróbki.

Czy wada fabryczna nie klasyfikuje do wymiany (niezgodnosc towaru z umowa).

Jest jakas szansa na uzyskanie nowego egzeplarza?
 

arkjec

New member
włączanie przekaźnika z jednoczesnym lekkim podświetleniem matrycy

SSERWIS napisał:
zauważyłem inne zjawisko tzn. po ok. kilkunastu minutach od przejścia w stan czuwania słychać włączanie przekaźnika z jednoczesnym lekkim podświetleniem matrycy. Stan taki trwa kilka sek. poczym ponownie słychać przekaźnik i powraca wszystko do normy.
sprawdziłem osobiście na swoim i wydaje mi się, że dokładnie tak jak wspominałem wcześniej jest to próba aktualizacji i występuje dokładnie po czasie jaki ustawiony jest w Menu - u mnie było 45 min - wystarczy wejść w Menu/Przewodnik po produkcie/Aktualizacja oprogramowania/- zmienić ustawiony tam czas na wył. i nie będzie się załączał :D
 

arkjec

New member
Prof1906 napisał:
a wiecie jak wejść w tryb serwisowy i czy warto tam zaglądać ??? ;]
nie sprawdzałem jeszcze, ale dziś postaram się przetestować tryb serwisowy:D

dartman napisał:
Posiadłem już tajemną wiedzę...

Aby wejść do menu serwisowego należy w standbay wybrać następującą sekwnecję klawiszy :

Info-Menu-Mute-Power On

Nie muszę oczywiście nadmieniać o zachowaniu ostrożności .... :grin:
 

malpit15

New member
problem z samsungiem ps50b530

Witam
Kupilem 2 tyg temu telewizor plazmowy samsung ps50b530 i wydaje mi sie ze jest w nim uszkodzona matryca. Objawy sa takie, ze po ogladnieciu jakiegos programu przez okolo 15-30 min przelaczajac na inny program widoczne jest wypalone logo poprzednio ogladanej stacji na czarnym tle.(tzw efekt ducha czy widmo tak mi powiedzieli w serwisie samsunga) Elementy ktore wyswietlane sa dluzszy czas w jednym miejscu po jakims czasie znikaja ale ja spotykam sie z takim efektem pierwszy raz.
Dzwonilem do serwisu samsunga i Pan owie technicy powiedzieli ze ten model i wszystkie telewizory plazmowe tak maja.
Prosze o pomoc uzytkownikow tego modelu czy takze maja podobne objawy.
pozdrawiam
malpit15
 

SSERWIS

New member
Witam ponownie szanownych kolegów.
Problem tzw. "ducha" faktycznie istnieje jednak można temu zaradzić tzn:
W początkowym okresie eksploatacji należy ograniczyć parametry obrazu :
-jasność , kontrast , ostrość na max 50% oraz ustawić tryb "ECO" i wysoką
oszczędność , kolor bez znaczenia , jest to tzw. docieranie opisywane dość często na forum.Związane jest to jak opisują fachowcy z koniecznością ułożenia luminoforu , zalecany czas pracy w takim stanie to ok. 300 godzin pracy , po czym powinno się dokonać kalibracji której metody też opisane są na forum.
Sposobem na usunięcie tego zjawiska jest też pozostawienie włączonego telewizora na obrazie TV tzw. śnieżenia nap. po odłączeniu anteny (10-20minut) sprawdziłem to osobiście w moim przypadku niweluje opisane powidoki.

PS.
Nawiązując do problemów związanych z tajemniczym włączaniem się telewizora opisanym w poprzednich postach i konsultacji z serwisem SAMSUNGA , fachowość konsultantów pozostawia wiele do życzenia , uznając telewizor za zepsuty doradzili dostarczenie do serwisu w celu naprawy.
Natomiast wystarczyło wyłączyć automatyczną aktualizację i problem z głowy, ta jak zasugerował jeden z kolegów z wcześniejszych postów.

Wielkie dzięki , pozdrawiam.
 

Dżon Bondżoe

New member
Dzwonilem do serwisu samsunga i Pan owie technicy powiedzieli ze ten model i wszystkie telewizory plazmowe tak maja.


w mojej opinii klamal :)

ja na moim 850 na szczęście niczego takiego nie zauważyłem !!!

bazlem się tego -ale okazala się to jakaś plotka - :)
ps50b850 nie pozostawia jakichkolwiek powidoków
 

arkjec

New member
docieranie plazmy

SSERWIS napisał:
W początkowym okresie eksploatacji należy ograniczyć parametry obrazu :
-jasność , kontrast , ostrość na max 50% oraz ustawić tryb "ECO" i wysoką
oszczędność , kolor bez znaczenia , jest to tzw. docieranie
czytałem sporo nt. docierania :confused: ale jeśli można gorąca prośba - do znawców tematu - czy po za ustawieniem parametrów na max.50% należy włączyć również tryb ekonomiczny i oszczędzanie energii na maxa - (pytam ponieważ co do tego czytałem różne zdania)
 

SSERWIS

New member
Ja ustawiłem w trybie ekonomicznym z maksymalną oszczędnością , jeżeli nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi . Można się przyzwyczaić to takiego oglądania i przetrwać jakiś czas ze świadomością co będzie później.
 

arkjec

New member
jak wcześniej pisałem
arkjec napisał:
gorąca prośba - do znawców tematu - czy po za ustawieniem parametrów na max.50% należy włączyć również tryb ekonomiczny i oszczędzanie energii na maxa - (pytam ponieważ co do tego czytałem różne zdania)
jak nie ma fachowców w tym zagadnieniu ;) to może zwykli użytkownicy wypowiedzą się w temacie jak docierali swoje plazmy :confused:
 

Marnin1

New member
ludzie a ja powiem tak... od 4 miechow mam ustawienia takie jakie mi wygodnie czyli podswietlanie 7 kontrast 70 ostrosc 50 kolor 46 i nie patrze na zadne docieranie i nie mam zadnych powidoków i nie stresuje sie bo telewizor jest dla mnie a nie ja dla telewizora:)nadmieniam ze wiem co to powidoki i nie traktuje powazmie tych co sa przez kilka minut a potem znikaja
 

zajka

New member
Proszę powiedzcie ci z was, którzy korzystają z N-ki i oglądają kanały , przede wszystkim HD-czy wspomniany efekt szarpania obrazu jest widoczny, jak często występuje, czy jest znośny? itp. Będę wdzięczny bo jak wiadomo takie kwestie można ocenić po dłuższym i codziennym obcowaniu z tym TV. Ani oglądanie w sklepie ani godzinna prezentacja w domu nie rozwieją pewnie moich wątpliwości więc zwracam się z prośbą do Was. Będę wdzięczny gdyż jestem na etapie wyboru TV a to jest mój faworyt, jedyną wątpliwością jest właśnie wspomniany przeze mnie BUG szarpania obrazu. Zgodnie z testem na avforums- problem występuje generalnie w jasnych obszarach podczas poziomego ruchu kamery. Z góry dziękuję za ewentualny odzew dotychczasowych użytkowników
 

Dżon Bondżoe

New member
Marnin1 popieram Ciebie w 100% - ja też nic nie formatowałem - sformatować to sobie mogę dysk twardy :)


czy wspomniany efekt szarpania obrazu jest widoczny
nic takiego nie uświadczyłem

no ale ja należę do tej grupy użytkowników, ktozy nie zwracają uwagi na pierdoły :) [nie obraź się]

obraz z nki powala a kanały hd to poezja - nie wiedzialęm że hd jest lepsze od dvd - teraz modlę się, zeby filmy bd potaniały bo chcialbym sobie kolekcję na bd zacząć kupować. tydzień z nką i tym tele przekonal mnie do high definiton...

ale sluchajcie - przyszedl do mnie kumple - siadl - obejrzał program na nat geo hd i powiedzial że dla niego obraz jest za szczególowy...... a ja oslupialem.... i mówię: przeciez to o to chodzi.... a on,że tele jest za blisko i za dużo szczegulów widać a on woli z daleka oglądać....

no cóż... twórcy hdtv by nie liczyli się chyba z takim zdaniem...

ja zdecysowanie należę do miłośnikow hdtv - staram się oglądać tylko kanaly hd.

dzisaj dzwonię po serwisanta samsunga
 

kazim11

New member
powrót do tematu buczenia

Na samym początku witam Wszystkich (dzisiaj się zarejestrowałem).

Od dwóch dni jestem posiadaczem 850'ki. Co do obrazu to zgadzam się z większością forumowiczów, ze jest dobry.

Niestety całą radość z oglądania psuje mi ustawiczne buczenie. Dzisiaj dzwoniłem do serwisu samsunga, ale mają jakąś aktualizację oprogramowania i mam spróbować jutro.

Wada jest na tyle duża (oczywiście jest to moja subiektywna ocena), iż raczej nie odpuszczę tego tematu. Jeśli pierwszy będę miał kontakt z serwisem w domu postaram się podzielić informacją jak do tego tematu podejdą (mam nadzieję, iż nie będą mi mówić o dopuszczalnych normach głośności i podobnych bzdurach).

pozdrawiam
 
Do góry