Siema,
telewizor kupiłem w listopadzie i działał świetnie... właśnie działał. Teraz już ponad miesiąc łącznie spędził w serwisie ;/. Panowie serwisanci za pierwszym razem coś wymienili ( było ponoć zepsute) ,a teraz już 3 raz odsyłają twierdząc że telewizor działa u nich bez najmniejszych zarzutów i nawet całogodzinny test nic nie wykazał. Przejdźmy teraz to tego co się z nim dzieje... Więc codziennie muszę go od nowa ustawiać ,ponieważ sam włącza się tryb sklepowy (grrrr....), nie, że po wyłączeniu telewizora, ale w czasie oglądania.... Do tego menu samo się włącza (i wyłacza też) poprostu tak "miga". Dzieje się to po kilku godzinach, a nie odrazu po włączeniu telewizora. Zlikwidować można to tylko odłączając telewizor od prądu na kilka sekund, ale to oczywiście wraca codziennie... Zadzwoniłem na infolinie samsunga, zaproponowali zrobić update do najnowszej wersji, zrobiłem, wszystko było ok, ale po 6h oglądania denerwujące menu wróciło wraz z trybem sklepowym.
To co się dzieje pokaże wam
ten filmik. Sory za tak słabą jakość.
//Dzieje się to również gdy pilot nie ma baterii