Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

conqest

Well-known member
Bez reklam
czytałem opinie że ta aktualizacja niektórym poprawiła obraz - ciekaw jestem opinii na forum... Wczoraj zrobiłem sobie spacer po sklepach i w ME 55PUS8535 świecił bardzo ładnie, natomiast w Euro strasznie naciskali na soniaka a na philipsa narzekali. W ME Philipsa można wyciągnąć za niecałe 2650zł
 
Ostatnia edycja:

Beeercik

New member
Dopóki sam na sklepie nie włączysz Youtube czy Netflixa to nie ocenisz czy telewizor ma dobrą jakość obrazu.

Mój też na reklamówkach wygląda świetnie, bo one mają albo ostre jasne kolory albo całkowitą czerń, a nie ma nic pośrodku, tych szarości na których ten bubel się wywala na plecy.

Szczególnie mocno widać to w grach, gdzie masz kontrolę nad obrazem i po prostu wiesz, że coś jest nie tak bo obraz zlewa się w szarość, traci głębie, jest płaski. Szczególnie jeśli wcześniej grałeś w to samo na sprawnym tv.
Odechciewa mi się grać na tym telewizorze.

Przy filmach człowiek jest na to mniej wyczulony, nie czuć moim zdaniem aż tak niedoskonałości w ciemnych scenach, głównie z tego powodu, że jakość kablówki czy streamingów jest zbyt niska by niewprawne oko mogło zdecydowanie stwierdzić, że to kwestia jakości telewizora, a nie oglądanego materiału. Stąd pozytywne opinie.

Samego telewizora nikomu bym nie polecił, zbyt duże ryzyko, że trafi się na bubel. Przypadki na tym forum, na avforums, 2 sztuki u mnie w domu, 2 sztuki które testowałem w sklepie, kilka osób z którymi rozmawiałem w różnych częściach internetu - wszyscy ten sam problem. A do tego ile jest osób które myślą, że 'tak ma być'? Pewnie większość użytkowników.

Jeśli już ktoś chce ryzykować to kupić przez internet z dostawą do domu, ale tylko w sklepie, który przyjmuje zwroty stacjonarnie.
Rtv Euro AGD nie przyjmuje, trzeba wysyłać do Pruszkowa, a wysyłka telewizora to niemały koszt, tym bardziej, że jedyna opcja to paleta.
Do Kikiego też trzeba odesłać, a wierzyć w to, że wyśle model bez wad.. no cóż, można w to wierzyć, ale biorąc pod uwagę, że ani razu nie wypowiedział się w kwestii wad tych Philipsów, handlując nimi na co dzień, mogą to być złudne nadzieje. Oby nie.

Dla mnie tylko fenomenem jest to, że Philips mógł wypuścić coś takiego na rynek.
I jak widać po wpisach ludzi, którzy wzywali serwis - wypuścili to świadomie i unikają odpowiedzialności twierdząc, że obraz jest ok.
 

wrz

New member
Sprawą telewizorów Philipsa należałoby zainteresować Rzecznika Praw Konsumentów za wprowadzanie bubli na rynek i oszukiwanie konsumentów ,a także zrobić pozew zbiorowy dla Philipsa przez grupę konsumentów, którzy kupili feralne telewizory , a serwis Philipsa odcina się od tego twierdząc, że tak mają działać i nie widzi podstaw prawnych do uznania reklamacji.
 

12jojko

Banned
Zrób na próbę tak, podłącz kabel z anteny satelitarnej bezpośrednio do telewizora i wyszukaj kanały FTA, wtedy zobaczysz jak z obrazem pomijając zewnętrzny dekoder canal+, skoro jak Philips Ci pisał, że to jego wina.

TVP POLONIA HD - 11.075, V, 30000, 3/4
TVP Info HD - 10.719, V, 27500, 3/4

NASA TV UHD - 10.727, H, 30000, 3/4
HOT BIRD 4K1 - 11.334, H, 27500, 3/4
FASHION TV 4K - 12.539, H, 30000, 5/6

Swoją drogą, dostałeś telewizor dość stary z maja, inni co tu pisali ostatnio mają już z listopada, gdzieś długo leżał, lub był odświeżany po zwrocie przez Philipsa.

12jojko - jaka u Ciebie jest wersja sprzętowa, to porównamy z tą co Kolega wyżej podał.

Nie pamiętam, ale na naklejce z tyłu było bodajże, że wrzesień, aktualizacja po wyjęciu z pudełka była 005 i automatycznie zaktualizował się do 008, a teraz już mam na 009. Nie widzę zmian w obrazie, ale mogę z całą pewnością powiedzieć, że jeśli się dobrze ustawi 2 i 20 balans czerni i bieli to idzie uzyskać zadowalającą czerń, co bez specjalnych przyrządów jest bardzo ciężkie do osiągnięcia, więc tu się przyda kalibracja kikiego od razu, mimo to nadal uważam, że tu potrzebna jest jakaś aktualizacja softu, bo ewidentnie TV ma problemy z przejściami w czerń, jedna nocna scena potrafi wyglądać dobrze, by kolejna znowu wyglądała kiepsko. Co do HDR to w tej cenie żaden TV nie oferuje dobrego HDR, ale tu też Philips coś skopał, bo skoro TV może osiągnąć 400 nitów, to obraz w HDR powinien być zdecydowanie jaśniejszy, inne TV mają dużo mniej nitów, a mają jaśniejsze HDR od Philipsa. Ale jak mam być szczery, to chyba wolę standardowe kolory SDR, jakoś bardziej mi się one podobają.
 

12jojko

Banned
Sprawą telewizorów Philipsa należałoby zainteresować Rzecznika Praw Konsumentów za wprowadzanie bubli na rynek i oszukiwanie konsumentów ,a także zrobić pozew zbiorowy dla Philipsa przez grupę konsumentów, którzy kupili feralne telewizory , a serwis Philipsa odcina się od tego twierdząc, że tak mają działać i nie widzi podstaw prawnych do uznania reklamacji.

Ale niestety u Philipsa to chyba norma, gadałem z posiadaczami starszych modeli i mieli podobne problemy z obrazem, co teraz niektórzy tutaj piszący, ale po jakimś czasie to zostało poprawione i teraz mają lepszy obraz niż zaraz po kupnie. Tak że Philips nie uczy się na błędach i jest tak jak kiedyś pisałem, że robią wszystko na szybko byle zdążyć z premierą nowej serii i potem muszą łatać swoje buble kilkoma aktualkami, a my jesteśmy królikami doświadczalnymi. I tak jest chyba u każdego producenta.
 

Petru23

Banned
Rtv Euro AGD nie przyjmuje, trzeba wysyłać do Pruszkowa, a wysyłka telewizora to niemały koszt, tym bardziej, że jedyna opcja to paleta.
.

55" wysyłałem niedawno dpd z ubezpieczenie 3k za całe 36zl brutto. Każdy tysiąc zł ubezpieczenia więcej to 2zl extra. Wysłałem w sobotę, w poniedziałek był już w magazynie neonet.
34zl kosztuje paczka do 31kg o kednym boku długości max 170cm.
Wysyłałem 55q74t
 
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
12jojko - O wersję sprzętową mi się rozchodziło
IMG-20201219-201700.jpg


Jeśli już ktoś chce ryzykować to kupić przez internet z dostawą do domu, ale tylko w sklepie, który przyjmuje zwroty stacjonarnie.
Rtv Euro AGD nie przyjmuje, trzeba wysyłać do Pruszkowa, a wysyłka telewizora to niemały koszt, tym bardziej, że jedyna opcja to paleta.
Do Kikiego też trzeba odesłać, a wierzyć w to, że wyśle model bez wad.. no cóż, można w to wierzyć, ale biorąc pod uwagę, że ani razu nie wypowiedział się w kwestii wad tych Philipsów, handlując nimi na co dzień, mogą to być złudne nadzieje. Oby nie.

Kiki - Jak u Ciebie jest z ewentualnymi zwrotami telewizorów, jaka procedura i ile to kosztuje?
 
Ostatnia edycja:

12jojko

Banned
55" wysyłałem niedawno dpd z ubezpieczenie 3k za całe 36zl brutto. Każdy tysiąc zł ubezpieczenia więcej to 2zl extra. Wysłałem w sobotę, w poniedziałek był już w magazynie neonet.
34zl kosztuje paczka do 31kg o kednym boku długości max 170cm.
Wysyłałem 55q74t

Taki biedny ten Samsung, że zwróciłeś?
 

TomaszTok

New member
Cześć, szkoda, że dopiero teraz trafiłem na to forum. Kupiłem 58/PUS8535 i jakość w czerni jest bardzo kiepska. Kwadraty, rozmazania, kiepskie czernie.

Fatalnie na Ipla, Vod i kiepsko na Netflixie.

Szlag mnie trafia. Kupiłem na firmę 10 dni temu, próbowałem rózne ustawienia ale niewiele daje. Nie wiem, jak będzie ze zwrotami.
Co radzicie?
 

slnowak

New member
Zwróć.
Zachowanie ludzi w tym wątku to dla mnie coś niepojętego - 130 stron, z czego połowa narzekających na jakość***obrazu.
Mimo to, nie ma dnia, żeby ktoś nie wbił tutaj i nie napisał czegoś w stylu "zamówiłem od kikiego, z profesjonalną kalibracją. To nic, że połowa tv jest beznadziejnych, mój będzie IDEALNY" xDDDDDD

Tydzień później: "nie zapomnij stać się niebieskim, to dostaniesz KALIBRACJĘ na priv" xD
 
Ostatnia edycja:

daeidweski

New member
Na stronie philipsa ten model ma dużo ocen na 5***** wstaw ktoś link, bo ja nie mogę jeszcze i oceńcie ich tak jak powinien ten bubel być oceniony. Ja dodałem opinie i zatwierdzili jest na stronie.
 

Petru23

Banned
Zwróć.
Zachowanie ludzi w tym wątku to dla mnie coś niepojętego - 130 stron, z czego połowa narzekających na jakość***obrazu.
Mimo to, nie ma dnia, żeby ktoś nie wbił tutaj i nie napisał czegoś w stylu "zamówiłem od kikiego, z profesjonalną kalibracją. To nic, że połowa tv jest beznadziejnych, mój będzie IDEALNY" xDDDDDD

Tydzień później: "nie zapomnij stać się niebieskim, to dostaniesz KALIBRACJĘ na priv" xD

Jak, skoro na firmę. Jedynie rękojmia b2b, czyli bez terminów na rozpatrzenie.
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Ten obraz wygląda jakby była awaria układu graficznego , widziałem podobny efekt z rok temu akurat w Panasonic gx800 jako jedyny miał z tym problem i musiał oddać do sklepu bo sprawdzał wszystko.Według mnie wadliwy egzemplarz więc oddać do sklepu albo do serwisu bo to nie jest normalne jeśli nie zechcą tego naprawić zostaje rzecznik konsumentów a w ostateczności szukać serwisu prywatnego i zapytać o koszt naprawy
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
To jest tylko przykładowe zdjęcie tabliczki Philipsa, pokazujące gdzie znajduje się oznaczenie wersji sprzętowej.
Zdjęcie pochodzi stąd: https://geex.x-kom.pl/recenzje/znamiona-luksusu-czyli-test-i-recenzja-telewizora-philips-55pus9435/

W styczniu dopiero planuję kupno 43PUS8535 lub 43PUS8505, tylko jest strach jaki się dostanie, i gdzie kupić u Kikiego który sprawdza przed wysyłką, ale niepokoją mnie jego wypowiedzi, że nic złego w obrazie nie widzi, więc może nie miał jeszcze wadliwego egzemplarza, lub moze tego nie chce widzieć?

Ja muszę mieć Philipsa na Androidzie że względu, że w nim można stworzyć listę kanałów naziemno-satelitarną, inaczej kupiłbym LG i było by bez obaw.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
@Paździoch jakiego LG?
Ja po ty co tutaj się naczytałem i zobaczyłem to zrezygnuje z tego 8535. Mam dać 3tys i później mieć ochotę go wyrzucić przez okno to się mija z celem...
 
Do góry