Ja aktualnie wymodziłem coś takiego i jestem bardzo zadowolony z czerni, coś na pewno jeszcze pozmieniam, ale muszę posprawdzać na kilku plikach. Sprawdzałem na Mandalorianie w SDR i Netflixowym serialu w 4K, gdzie było dużo scen w nocy i byłem zadowolony z efektu. Dziś jeszcze pewnie posprawdzam na innych plikach z dysku. HDR i DV nie sprawdzałem.
ISF Dzień
Kolor: 55
Kontrast podświetlenia: 100 (być może zmniejszę lub włączę tryb eco na minimum, by „uspokoić” biel, najważniejsze, że nawet przy 100 czerń wygląda na czarną)
Jasność: 50
Ostrość: 0 lub 1 (dla 4K 3 lub 4)
Wzmocnienie kolorów: wyłączone
Gama kolorów: normalna
Temperatura kolorów: ciepła
Kontrast: wyłączony
Kontrast dynamiczny: wyłączony
Skalowanie do HDR: wyłączone
Kontrast wideo: 100
Czujnik światła: wyłączony
Gamma: +2
Czyszczenie obrazu: oba wyłączone
Styl ruchu: wyłączony albo kinowy
2 punkty bieli:
127, 107, 102, -4, -4, -5
20 pkt:
1: -8, -11, -14
2: 1, -2, -4
3: 1, -3, -1
4: -1, 0, -1
5: 1, 0, -1
6: 0, -1, -2
7: 0, 0 ,-2
8: 0, 0, -1
9: 0, -1, -1
10: -1, 0, -1
11 do 20: 0, 0, -1
Kolory:
Czerwony: +2, -1
Żółty: -1, +2
Zielony: -4, 0
Cyjan: +3, +2
Niebieski: -3, 0
Fuksjowy: +2, -1
Przy kolorach pewnie jeszcze coś pogrzebię, ale to trzeba sprawdzić na paru źródłach, czy nie będzie jakichś przebarwień. Najciężej jest na oko ustawić czerwień, żeby nie podchodziła pod różowy i nie wybijała się nad inne kolory.