Witam ponownie
Nie zwróciłem odrazu tv do sklepu bo byłem ciekawy co na to serwis. Jak przyjechali panowie z serwisu to tez zauważyli problem i uznali ze jest coś nie tak w ciemnych scenach. Porobili zdjęcia i pojechali. Za 2 dni przyjechali zabrać tv bo nie wiedzieli co to może być, czy matryca czy płyta główna a może procesor. Serwis po konsultacjach z philipsem stwierdził ze tv jest wolny od wad i nic nie mogą zrobić. Panowie z serwisu proponują żeby się go pozbyć bo nie da się patrzeć na niego a ludzie z philipsa podobno im mówili ze pierwszy raz się takim czymś spotykają a ogólnie to wszystko w normie heh
Tymczasem moja ocena na stronie philipsa zbiera najwiecej lajków ( zdjęcia tam dodałem z Batman - mroczny rycerz powstaje - Netflix - około 10 minuty)
Pozostaje tylko walka ze zwrotem do sklepu.
Oczywiście tez uważam ze porównywanie obrazu na materiałach demo to jakieś nieporozumienie
Pozdrawiam
Dostałem aktualizację, żadnej poprawy obrazu.