Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz 55pus8807 ten masz z matrycą 100 Hz za 3299 zł
Tańszy jest 58PUS8507 za 2999 zł
Obydwa masz w specjalnej ofercie i to z pakietem dodatkowym o wartości 500 zł
 

Tomeqzet

New member
Ok, dziękuję za odpowiedź. Jak tylko serwisant potwierdzi, że to matryca, czyli naprawa nieopłacalna, to jestem zainteresowany tym 58".
Odezwę się na priv.
Pozdrawiam.
 

Pablood

New member
Skoro to wątek o PUS8535 to może ktoś pomoże.
Raz na jakiś czas w czasie zmiany kanałów po kolei góra/dół telewizor jakby zawieszał odbiór TV. Jest czarnej ekran i komunikat o braku kanałów. Wystarczy wyłączyć i włączyć TV z pilota i wszystko jest OK, oprócz programów interaktywnych i kanałów typu ABC2, Kultura2 itp. Po prostu telewizor jakby stracił dostęp do internetu, ale podłączenie do sieci jest poprawne, aplikacje typu Netflix działają. Trzeba wówczas wyciągnąć wtyczkę z gniazdka i znowu wszystko działa. Nie pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych, reinstalacja. Oprogramowanie oczywiście aktualne. Ma ktoś może pomysł jak to naprawić?
 

jahred666

New member
może tutaj ktoś mi pomoże... co prawda napisałem podobny wątek w innym miejscu ale tam narazie zero podpowiedzi...

Witajcie,
mam taki zestaw:
1) TV Philips 43PUS8535/12
2) amplituner Denon RCD-M41DAB wraz z kolumnami SC-M41
3) subwoofer YAMAHA NS-SW050
4) laptop
TV połączony jest z laptopem kablem HDMI
TV połączony jest z amplitunerem za pomocą kabla optycznego
Amplituner jest połączony z subwooferem za pomocą kabla RCA-1RCA
Laptop połączony jest z amplitunerem za pomocą kabla Jack 3.5 -2xRCA
przez ostatnie 2 lata nie miałem żadnych problemów z dźwiękiem, jakiejkolwiek aktywnej konfiguracji bym nie używał dźwięk chodził idealnie na wyjściu na kolumnach do amplitunera.
Od 2 miesięcy straciłem dżwięk wyjściowy TV->amplituner. Na wyświetlaczu amplitunera wyświetla mi się komunikat OPTICAL IN 1 (2) SIGNAL UNLOCK. Do tej pory łączyłem TV z amplitunerem za pomocą kabla optycznego używając wyjść optycznych S/PDIF.
Po nagłej utracie dźwięku zrobiłem reset tv do ustawien fabrycznych, zmienilem kabel optyczny na nowy, po przeroznej kombinacji w ustawieniach dzwięku w TV nie dało to żadnego rezultatu.
Postanowiłem połączyć TV z amplitunerem wyjściem out z TV HDMI ARC. Niestety w amplitunerze nie mam wejść HDMI więc musiałem zastosować przejsciowke s/PDIF->HDMI - również nie dało to żadnego rezultatu...
nie wiem już co robię źle... jestem poprostu mega wkurzony brakiem dzwieku wyjsciowego z TV na kolumnach, bo przeciez do cholery przez 2 lata mi to chodziło! czyzby doszło do jakiegos uszkodzenia tego wyjscia w TV badz amplitunerze? Czy ktoś mógłby podsunąć mi jakieś rozwiązanie? z góry bardzo dziękuję!
 

Szeryf_1982

New member
Witam
Nie wiem czy ktoś tutaj jeszcze zagląda ale zapytam.
Posiadam model PUS 8535 w wersji 65 cali - przez 3 lata przeleżał w pudełku wczoraj był uruchomiony i zaktualizowało się do najnowszego oprogramowania z 28 maja 2024.
Gdzieś kiedyś miałem popisane ustawienia - ale przy przeprowadzace te dane zaginęły.
Czy ktoś posiada sprawdzone ustawienia obrazu dla modelu PUS 8535 65 cali - matryca IPS ? (czyli ustawienia na pewno inne niż w wersji 70 cali bo tam chyba jest MVA ) bo te oryginalne trochę odbiegają.
TV - wgrałem na nowo po zaciągnięciu aktualnego softu ( opcja zainstaluj na nowo TV ) z góry dzięki za pomoc.
 
Do góry