Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

Drakul_85

Member
Ja już się właśnie wyleczyłem z Philipsa. Wcześniej dwa telewizory, seria 6 i 7 i było w miarę ok. Teraz tragedia, mimo że najdroższy tv...
 

12jojko

Banned

TomaszTok

New member
Jak to możliwe, że 4 na 4 Philipsy (+ Twój wg zdjęcia) które testowałem na tym filmie (https://youtu.be/NC0WPQd_bds) miały twarz (np. w 1:11) jakąś szarawo-pożółkłą, a Philips 55pus6401 znajomego, mój stary 11-letni Sony, 8-letni monitor LG oraz smartfon mają tę twarz ładnie soczyście brązową?

Też nagrałem fragment - tak to u mnie, może coś da się***zobaczyć - w porównaniu do maca air.

https://youtu.be/26kRlk9Tvcg
 

cidsenior

New member
Wyłamie się i napiszę pozytywną opinię o philips 58pus8535/12.
Kupiony tydzień temu zanim zajrzałem na ten wątek. Wcześniej 2,5 roku chodził u mnie 55pus6501 - padło podświetlenie, chciałem wymienić paski, ale podczas ściągania ze ściany zbiłem matrycę xd, więc padło na nowy TV.
Po przeczytaniu postów w tym wątku mało zawału nie dostałem co ja kupiłem .... więc zaczęły się testy obrazków i filmów (odpowiednich kadrów) tu wstawianych przez innych użytkowników.
Żaden z opisywanych objawów u mnie nie występuję. Sprawdzałem dodatkowo Amazon Prime Video (akurat oglądam serial "24h"), TVN Player 3 odcinki Hotel Paradise (zawsze ostatnie 10 minut jest noc), Netflix (Harry pottery 2 ostatnie częsci i jakieś tam komedie), Rakuten TV (10 kodów daje Philips za darmo tylko dlatego odpaliłem ten wynalazek) w systemie DV, film Blueray z napędu Philipsa podłączony przez belkę JBL 3.1 i nigdzie nie zauważyłem żadnych z prezentowanych tutaj objawów.
Kalibracji specjalnie nie robiłem żadnej, firmware od początku 009 (był 008 ale od razu zaktualizowałem po podłączeniu TV) kupiony w MediaExpert za 2637.
Reasumując, albo mam wyjątkowe szczęście, albo jestem ślepy, aczkolwiek Wasze usterki, które niektóre osoby powrzucały rzeczywiście dyskwalifikują TV.
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Musi być jakaś wadliwa partia bo ten telewizor naprawdę ma świetny obraz a to co tutaj forumowicze pokazują to za głowę można się złapać.Mogą to też być tzw zwroty klientów,klient zwraca taki telewizor uszkodzony,nie mówi że jest wadliwy a sklep dalej go sprzedaje i tak w kółko telewizor zmienia właściciela
 

rafallo777

New member
U mnie tez obraz jest super. Lepszy niz na telefonie czy surface pro 4 sprawdzone na tych filmach.
A te zdjecie twarzy co bylo robione to tel przeklamuje i w rzeczywistosci wyglada duzo lepiej na tv.

2 tygodnie porownan czy z moim modelem tez jest wszystko ok czy nie.

Ja tez jestem bardzo zadowolony, obraz zyleta po ustawieniach ostatnich z avforum.

Przydalaby sie naprawa trybu hdr przy usb i tryb gry hdr.
Przy netflix, hbo go, upc hotizon obraz zyleta bez artefaktow, bez plam, bez szarosci czy tez obrazu jak za mgla.
Tylko hdr ciemny w ciemnych scenach. Jasne ok, ale sdt to miazga np mandalorian. Obraz duzo lepszy niz w Samsungu.
Ja tez myslalm czy nie wymienic, ciagle dopatrywalem sie czy sa jakies wady, ciagle porownania ale go.zostawilem I jestem zadowolony.

To co tu wstawialo wiekszosc uzytkownikow to byl dramat. U mnie tego nie bylo.

Philips wypuscil co 2 serie z wada po prostu. Jeden trafi, drugi nie trafi nawet 5 razy pod rzad.
Moze zalezy od daty produkcji I nuneru tego u dolu.
 

GRajza

New member
No i git i tylko się cieszyć, że się trafiło :)
Ja nie miałem na to nerwów, jak zobaczyłem wklejany 3 odcinek ostatniego sezonu Gry o Tron.
Gdyby nie ryzyko tez bym kupił, bo wielkość 70 cali\cena\ambilight jest w porządku. Ale loteria, nie ma moje nerwy...
 

Beeercik

New member
Nie uwierzę w ani jeden pozytyw na temat tego telewizora bez zdjęć dowodowych :D



Finalnie telewizora nie udało mi się zwrócić ponieważ według kierownika sklepu, jeśli kupowałem przez sklep internetowy na raty z wpłatą własną, to oni nie mają możliwość przyjąć zwrotu, bo nie widzą umowy kredytowej w systemie i jedyna opcja to wysyłka do magazynu do Łodzi.

Będę to jeszcze weryfikować na infolinii, bo wydaje mi się to co najmniej dziwne..

No i dodzwoniłem się na infolinię i powiedziano mi, że bez problemu mogę w takiej sytuacji zwrócić produkt do sklepu, potwierdził to również dział ratalny.

Czyli sprzedawcy nie dość, że są świadomi jaki bubel* sprzedają, to jeszcze z premedytacją okłamują klienta licząc, że nie zdąży zwrócić telewizora na czas, albo odpuści zwrot z uwagi na koszty wysyłki.

K p i n a

*(ciekawostka - słowo 's z a j s' jest na tym forum cenzurowane :D Pewnie dlatego, żeby Google nie indeksowało frazy 'nazwa producenta + s z a j s' bo przecież pieniądz od sponsorów się musi zgadzać :D
Niedługo pewnie i 'bubel' będzie zakazane.)
 
Ostatnia edycja:

rafallo777

New member
Przyjedz do mnie, zapraszam :) namiary na pv moge podac - zobaczysz, ocenisz.

Jak zobaczylem po raz pierwszy tutaj film, zdjecia ze Szczek, Harrego Poterra, czy innych filmow to to byl faktycznie dramat. Jak za mgla, jakies artefakty - u mnie tego nie bylo nawet w 1%.

Po drugie gdyby ten tv mial wade juz dawno bym go zwrocil do sklepu. Jestesmy swiadomi chyba nie? :)
Mamy 2 tygodnie na zwrot. I gdybym trafil na bubel tez bym go zwrocil ale po 2 dniach. Te zdjecia ze Szczet to byl dramat nad dramatami.

Ty albo ktos inny wstawil tu zdjecie z tej gitary np i napisal, ze zdjecia nie oddaja tego bo w realu wyglada to duzo gorzej.
Czyli z tego co zobaczylem to na zdjeciu gitara byla jak za mgla, kolory malo nasycone, niebo szare. Czyli jak kolega pisal, ze na zdjeciu lepiej niz na zywo to tez masakra bo u mnie niebo bylo czarne a gitara mocno nasycona, bez mgly na ekranie.

Fakty sa takie, ze Philips wypuscil bubla. Co jakis tv jest tylko bez wady. I tu aktualizacja nie pomoze. Na tv wyprany z kolorow, jak za mgla nic nie pomoze. I ja sie nie dziwie, ze ludzie go zwracaja. Kazdy ma oczy, kazdy w zyciu mial juz co najmniej ze 3 lcd w domu i takze na oczy u znajonych widzielismy rozne marki tv i potrafimy ocenic jakosc.
 

wrz

New member
Wymieniłem na inny model innej firmy i na tych samych kablach mam super obraz ,rewelacja w HDR a na konsoli aż chce się grać, a filmy zarówno z Canal+ jak i z Netfliksa-miodzio.
 

juzeg76

Member
Ja niestety swój 58 cali oddałem ,też się łudziłem że coś z oprogramowaniem ale również kontaktowałem się z Philipsem ...Tam człowiek od razu kazał oddać do sklepu chyba mają świadomość że tego nie naprawia . I fakt jest taki ,że może go odświeża i sprzedadzą jako outlet po zwrocie stan bardzo dobry .Tyle że znają serie ,numer fabryczny i jeśli Philips by go odświeżał to powinni go odrzucić na szrot , żeby następny klient nie wpadł na minę
 
Ostatnia edycja:

12jojko

Banned
Ja tracę cierpliwość do swojego i prawdopodobnie po świętach robię reklamację. Prawdopodobnie mi podświetlenie pada (tv nie ma nawet miesiąca), najpierw pojawiły się trzy malutkie plamki w jednym rzędzie na środkowej listwie, co oznacza, że diodki się wypalają, a dziś wyskoczyła mi jakaś cienka czarna kreska lecąca przez cały ekran, najlepiej widoczna na szarym tle menu i nocnych scenach w niektórych filmach. Jutro go przywrócę do ustawień fabrycznych i sprawdzę, czy ta kreska zniknie, bo te plamki aż tak nie przeszkadzają przy oglądaniu, widać je tylko na białym lub bardzo jasnym tle, można to ukryć zmniejszając jasność, ale pierdzielę ukrywać jakieś wady, gdy tv nawet miesiąca nie ma i uruchamiany jest na 4h dziennie, czasem mniej, czasem więcej. Że też mnie podkusiło brać Philipsa...

EDIT. Przywrócenie do ustawień fabrycznych nic nie dało, kreska dalej jest, ewidentnie coś z podświetleniem lub matrycą. Trza robić reklamację, niech go biorą i dają nowy, najgorzej, że w tym roku gówno załatwię. Znając serwis Philipsa będą jeszcze jakieś problemy stwarzać.
 
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dlaczego akurat w Philipsie muszą być takie problemy z obrazem, jako jeden z nielicznych Philips umożliwia akurat ułożenie listy kanałów naziemno-satelitarnej
I co kupić zamiast Philipsa Tureckiego Vestela?
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP

12jojko

Banned
Przeczekaj, pewnie była wadliwa partia telewizorów i te produkowane teraz pewnie będą lepszej jakości. Co do HDR, tu tylko nowa aktualizacja, bo to, że nie działa na Disney+ czy Amazonie to nie wina matrycy, tylko oprogramowania.
 
Do góry