Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

12jojko

Banned
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Jak taki zadowolony jesteś - to zapodaj zdjęcia z ciemnych scen na filmach na Netflix, player czy TV SAT. Chyba nie sądzisz że forumowicze będą robić do ciebie wycieczki żeby zobaczyć ten jeden z nielicznych, wspaniałych egzemplarzy 8535 :razz: Bądźmy poważni :))






Na moim byłym bublu miałem cztery gorące piksele. Nawet o tym już tutaj nie pisałem bo to był jego najmniejszy problem. Im dalej w las tym gorzej z tym sprzętem... Współczucia - oddaj to w cholerę i kup coś od innego producenta.

No po świętach im go wysyłam, bo teraz to już nic nie zdążę załatwić. Od razu mówię, że nie miałem takich problemów z obrazem jak tu pisali, po wklepaniu ustawień z avforums czerń miałem lepszą, obraz na Netflixie dobry, tylko HDR z dysku HDD kiepskie. Albo zażądam zwrotu kasy, albo nowego modelu, w tej cenie (dałem za niego 2 tysiące) nie znajdę nic innego z Direct Led, DV i HDR, co z tego, że są Samsungi, jak one wszystkie na krawędziowym podświetleniu i ludzie narzekają na wycieki światła, a LG na VA to ze świecą szukać, nie mam możliwości, żeby dopłacić 1000 i kupić coś lepszego. Tak że ja mam praktycznie dwa wybory, kasa i ciułanie kolejnych złociszy, żeby za jakiś czas kupić coś innego, czyli zostanie bez tv na parę miechów, albo nowy model i nadzieja, że będzie bez wad. Teraz po prostu zgłaszam rękojmię, że produkt miał wadę fabryczną i mogą mnie cmoknąć, bo tv nawet miesiąca nie ma.
 

puszcza

New member
Do sprawdzenia ustawienia dla VA, sam wrzucę u siebe wieczorem.

Image style: ISF Day
Color 50
Backlit contrast 100
Brightness 50
Sharpness 0

Advanced:
Color enhancement: disabled
Color gamut: normal
Warm color temperature
Contrast mode - off
HDR Upscaling - Disabled
Dynamic contrast - off
Video contrast - 100
Light sensor - off
Gamma +4

2pt
R-WP - 124
G-WP - 95
B-WP - 58-59

Color - Hue - Saturation
R 2 3
Y 0 4
G -1 2
C 1 2
B 0 5
M 0 3


20pt
R G B
1. 4 0 -15
2. -1 -2 -9
3. 2 5 0
4. 2 1 1
5. 0 0 0
6. 0 0 0
7. 1 0 0
8. 0 -3 0
9. -6 3 0
10. 2 0 0
11. 1 0 0
12. 0 0 0
13. 1 0 0
14. 2 0 0
15. - 20. 0 0 0

Wyniki kalibracji - https://www.avforums.com/threads/any-news-about-pus8505.2290249/post-28767394
 

lajcik73

New member
Wciągu 4 miesięcy składałem reklamację czterokrotnie z problemem obrazu w ciemnych scenach wysłałem zdjęcia nagrany filmik serwis w Radomiu nic sobie z tego nie robi przeprowadzili niby jakieś testy. Napisali to co chcieli aby mieć problem z głowy. Model sprzętu: Philips 58PUS8535/12
Status zlecenia: Zakończone
Aktywność: Dostawa [Zakończona]
Opis naprawy: W wyniku przeprowadzonych testów nie potwierdzono usterki.Problem ze "stopniowaniem" odcieni szarości zależy tylko od jakości sygnału.
 

lajcik73

New member
Za drugim razem reklamacja u Philipsa w ramach gwarancji serwis był tak łaskawy że wystawił ekspertyzę na papierze czego nie zrobił po pierwszej wizycie w serwisie i znów napisali co chcieli. EKSPERTYZA
W dniu 30.10.2020r zarejestrowano w CENTRUM SERWISOWYM MIK S.KACA I A.KACA
SPÓŁKA JAWNA, 26-600 RADOM ul. CHROBREGO 22 sprzęt jak wyżej.
ZGŁOSZONY OPIS USZKODZENIA:
pikseloza obrazu///Aktualizacja oprogramowania nic nie dała ///wina bardziej leży po
stronie telewizora a nie oprogramowania widoczne też jest migotanie obrazu w nie jednych
scenach////PKG nie pomogło/// Wszystkie możliwe t.s. też/// Klient stwierdza że na innych Tv
niema takiej usterki/// Antena - OK
OCENA SPRAWY:
Przeprowadzona przez Centrum Serwisowe MIK diagnoza odbiornika jak wyżej nie
wykazała żadnych nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu.
Informujemy, że przeprowadzone badania nie potwierdziły problemów z emisją obrazu,
jakość emitowanego obrazu jest prawidłowa dla tego modelu.
Przedstawiona przez klienta dokumentacja fotograficzna wskazuje na problemy z jakością
odtwarzanego sygnału, tzw zjawisko 'kwantyzacji'. Obserwowane na ciemnych scenach
przebarwienia w największym stopniu wynikają z kompresji sygnału.
Informujemy, że platformy streamingowe jak HBO, Netflix, Amazon..., stosują kompresję
sygnału, której stopień jest dobierany dynamicznie przez operatora i zależy od wielu czynników,
na które producent odbiornika nie ma wpływu.
W związku z powyższym reklamację odbiornika uznajemy za niezasadną.
 

ediPL

New member
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Jak taki zadowolony jesteś - to zapodaj zdjęcia z ciemnych scen na filmach na Netflix, player czy TV SAT. Chyba nie sądzisz że forumowicze będą robić do ciebie wycieczki żeby zobaczyć ten jeden z nielicznych, wspaniałych egzemplarzy 8535 :razz: Bądźmy poważni :))






Wybierz film,platformę i scenę wg czasu filmu i ja zrobię foto i wstawię na forum
 

k3firoo

New member
Za drugim razem reklamacja u Philipsa w ramach gwarancji serwis był tak łaskawy że wystawił ekspertyzę na papierze czego nie zrobił po pierwszej wizycie w serwisie i znów napisali co chcieli. EKSPERTYZA
W dniu 30.10.2020r zarejestrowano w CENTRUM SERWISOWYM MIK S.KACA I A.KACA
SPÓŁKA JAWNA, 26-600 RADOM ul. CHROBREGO 22 sprzęt jak wyżej.
ZGŁOSZONY OPIS USZKODZENIA:
pikseloza obrazu///Aktualizacja oprogramowania nic nie dała ///wina bardziej leży po
stronie telewizora a nie oprogramowania widoczne też jest migotanie obrazu w nie jednych
scenach////PKG nie pomogło/// Wszystkie możliwe t.s. też/// Klient stwierdza że na innych Tv
niema takiej usterki/// Antena - OK
OCENA SPRAWY:
Przeprowadzona przez Centrum Serwisowe MIK diagnoza odbiornika jak wyżej nie
wykazała żadnych nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu.
Informujemy, że przeprowadzone badania nie potwierdziły problemów z emisją obrazu,
jakość emitowanego obrazu jest prawidłowa dla tego modelu.
Przedstawiona przez klienta dokumentacja fotograficzna wskazuje na problemy z jakością
odtwarzanego sygnału, tzw zjawisko 'kwantyzacji'. Obserwowane na ciemnych scenach
przebarwienia w największym stopniu wynikają z kompresji sygnału.
Informujemy, że platformy streamingowe jak HBO, Netflix, Amazon..., stosują kompresję
sygnału, której stopień jest dobierany dynamicznie przez operatora i zależy od wielu czynników,
na które producent odbiornika nie ma wpływu.
W związku z powyższym reklamację odbiornika uznajemy za niezasadną.
Heh masakra, to pokazać im obraz ze starego modelu tv dla porównania.
 

GRajza

New member
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Jak taki zadowolony jesteś - to zapodaj zdjęcia z ciemnych scen na filmach na Netflix, player czy TV SAT. Chyba nie sądzisz że forumowicze będą robić do ciebie wycieczki żeby zobaczyć ten jeden z nielicznych, wspaniałych egzemplarzy 8535 :razz: Bądźmy poważni :))






Wybierz film,platformę i scenę wg czasu filmu i ja zrobię foto i wstawię na forum
Z ciekawości, jeśli nie kłopot, bo już mam to za sobą, mógłbyś sprawdzić o co prosiłem kilkadziesiat stron wcześniej :D
czyli na HBO:
"Gra o Tron" S08E03 w 6:10 minucie filmu, czyli to, co pokazywane jest w przykładach jako dramat, zwłaszcza na 70 calowych Philipsach 8535
 

lajcik73

New member
Na tej samej ekspertyzie sklep
RTV EURO AGD się oparł chociaż w sklepie reklamacja była składana w ramach rękojmi a nie gwarancji nie wiem czy jest to prawnie dozwolone aby opierać się dwu krotnie na jednej ekspertyzie.
 

biedronka1

New member
xD

W ogóle nie mnie dziwi to co odpisują :)) Zrobią wszystko żeby spławić klienta. Kasa wzięta i do widzenia. Twoje problemy to nie nasza wina tylko kogoś, czegoś. Klasyk wręcz :) Wystarczy nagrać im filmik i odpalone materiały z tego samego źródła w tym samym czasie na dwóch TV - ich bublu i swoim starym sprzęcie. Generalnie zabawy z rękojmią czy gwarancja w tym wypadku to klasyczna gra w kotka i myszkę. Więc pewnie nic się nie zdziała. Jedyna opcja to oddanie sprzętu do sklepu i zakup czegoś normalnego. Szczerze współczuję każdemu kto wdepnął w tą minę - sam to przechodziłem i wiem jakie to podłe uczucie jest dostać ten półprodukt. Kupujesz sprzęt w dobrej wierze za ciężko zarobione pieniądze i potem dostajesz taki ***************. Najgorsze jest potem to kopanie się i odkręcanie tematu... a jeszcze znajdą się tacy co będą mówić że "o co ci chodzi - super sprzęt za te pieniądze... U mnie wszystko jest ok, na pewno masz coś źle ustawione". Szkoda gadać... Przykre to wszystko. Mam nadzieję że temat trafi do szerokiej publiczności żeby nikt nie musiał się więcej denerwować po zakupie 8535.
 

12jojko

Banned
xD

W ogóle nie mnie dziwi to co odpisują :)) Zrobią wszystko żeby spławić klienta. Kasa wzięta i do widzenia. Twoje problemy to nie nasza wina tylko kogoś, czegoś. Klasyk wręcz :) Wystarczy nagrać im filmik i odpalone materiały z tego samego źródła w tym samym czasie na dwóch TV - ich bublu i swoim starym sprzęcie. Generalnie zabawy z rękojmią czy gwarancja w tym wypadku to klasyczna gra w kotka i myszkę. Więc pewnie nic się nie zdziała. Jedyna opcja to oddanie sprzętu do sklepu i zakup czegoś normalnego. Szczerze współczuję każdemu kto wdepnął w tą minę - sam to przechodziłem i wiem jakie to podłe uczucie jest dostać ten półprodukt. Kupujesz sprzęt w dobrej wierze za ciężko zarobione pieniądze i potem dostajesz taki ***************. Najgorsze jest potem to kopanie się i odkręcanie tematu... a jeszcze znajdą się tacy co będą mówić że "o co ci chodzi - super sprzęt za te pieniądze... U mnie wszystko jest ok, na pewno masz coś źle ustawione". Szkoda gadać... Przykre to wszystko. Mam nadzieję że temat trafi do szerokiej publiczności żeby nikt nie musiał się więcej denerwować po zakupie 8535.

Ja teraz będę przechodził rękojmię mojego 8505, zobaczymy, co to będzie. Niestety nie ma dużego wyboru w 43 calach w tym przedziale cenowym, więc pewnie wezmę to samo, wszystko inne albo IPS, albo krawędziowe podświetlenie, które się do niczego nie nadaje.
 

12jojko

Banned
Pobawiłem się tymi ustawieniami z avforums i wyszło mi coś takiego, wygląda to teraz dobrze u mnie. Nic więcej nie grzebię, bo i tak po świętach odsyłam TV, ale będę je jeszcze testował jak dostanę nowy model (o ile zostanę przy Philipsie):

Image style: ISF Day
Color 50
Backlit contrast 100
Brightness 50
Sharpness 0

Advanced:
Color enhancement: disabled
Color gamut: normal
Warm color temperature
Contrast mode - off
HDR Upscaling - Disabled
Dynamic contrast - off
Video contrast - 100
Light sensor - off
Gamma +4

2pt
R-WP - 124
G-WP - 95
B-WP - 58
Red - BL = -7
Green BL = -7
Blue BL =-7

Color - Hue - Saturation
R 2 -1
Y 0 0
G -1 2
C 0 1
B 0 1
M 1 1


20pt
R G B
1. 4 -3 -15
2. -1 -2 -9
3. 2 5 0
4. 2 1 1
5. 0 0 0
6. 0 0 0
7. 1 0 0
8. 0 -3 0
9. -6 3 0
10. 2 0 0
11. 1 0 0
12. 0 0 0
13. 1 0 0
14. 2 0 0
15. - 20. 0 0 0
 

lajcik73

New member
Jest dokładnie tak jak piszesz tylko przykre jest to że Philips i sklep problemu nie widzą dla nich kasa jest najważniejsza a nie człowiek zero zrozumienia i pomocy w rozwiązaniu problemu i ich strony.
 
Do góry