A u góry w prawym rogu jest data produkcji
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jak taki zadowolony jesteś - to zapodaj zdjęcia z ciemnych scen na filmach na Netflix, player czy TV SAT. Chyba nie sądzisz że forumowicze będą robić do ciebie wycieczki żeby zobaczyć ten jeden z nielicznych, wspaniałych egzemplarzy 8535 Bądźmy poważni )
Na moim byłym bublu miałem cztery gorące piksele. Nawet o tym już tutaj nie pisałem bo to był jego najmniejszy problem. Im dalej w las tym gorzej z tym sprzętem... Współczucia - oddaj to w cholerę i kup coś od innego producenta.
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jak taki zadowolony jesteś - to zapodaj zdjęcia z ciemnych scen na filmach na Netflix, player czy TV SAT. Chyba nie sądzisz że forumowicze będą robić do ciebie wycieczki żeby zobaczyć ten jeden z nielicznych, wspaniałych egzemplarzy 8535 Bądźmy poważni )
Wybierz film,platformę i scenę wg czasu filmu i ja zrobię foto i wstawię na forum
Heh masakra, to pokazać im obraz ze starego modelu tv dla porównania.Za drugim razem reklamacja u Philipsa w ramach gwarancji serwis był tak łaskawy że wystawił ekspertyzę na papierze czego nie zrobił po pierwszej wizycie w serwisie i znów napisali co chcieli. EKSPERTYZA
W dniu 30.10.2020r zarejestrowano w CENTRUM SERWISOWYM MIK S.KACA I A.KACA
SPÓŁKA JAWNA, 26-600 RADOM ul. CHROBREGO 22 sprzęt jak wyżej.
ZGŁOSZONY OPIS USZKODZENIA:
pikseloza obrazu///Aktualizacja oprogramowania nic nie dała ///wina bardziej leży po
stronie telewizora a nie oprogramowania widoczne też jest migotanie obrazu w nie jednych
scenach////PKG nie pomogło/// Wszystkie możliwe t.s. też/// Klient stwierdza że na innych Tv
niema takiej usterki/// Antena - OK
OCENA SPRAWY:
Przeprowadzona przez Centrum Serwisowe MIK diagnoza odbiornika jak wyżej nie
wykazała żadnych nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu.
Informujemy, że przeprowadzone badania nie potwierdziły problemów z emisją obrazu,
jakość emitowanego obrazu jest prawidłowa dla tego modelu.
Przedstawiona przez klienta dokumentacja fotograficzna wskazuje na problemy z jakością
odtwarzanego sygnału, tzw zjawisko 'kwantyzacji'. Obserwowane na ciemnych scenach
przebarwienia w największym stopniu wynikają z kompresji sygnału.
Informujemy, że platformy streamingowe jak HBO, Netflix, Amazon..., stosują kompresję
sygnału, której stopień jest dobierany dynamicznie przez operatora i zależy od wielu czynników,
na które producent odbiornika nie ma wpływu.
W związku z powyższym reklamację odbiornika uznajemy za niezasadną.
Z ciekawości, jeśli nie kłopot, bo już mam to za sobą, mógłbyś sprawdzić o co prosiłem kilkadziesiat stron wcześniejxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jak taki zadowolony jesteś - to zapodaj zdjęcia z ciemnych scen na filmach na Netflix, player czy TV SAT. Chyba nie sądzisz że forumowicze będą robić do ciebie wycieczki żeby zobaczyć ten jeden z nielicznych, wspaniałych egzemplarzy 8535 Bądźmy poważni )
Wybierz film,platformę i scenę wg czasu filmu i ja zrobię foto i wstawię na forum
czyli na HBO:
"Gra o Tron" S08E03 w 6:10 minucie filmu, czyli to, co pokazywane jest w przykładach jako dramat, zwłaszcza na 70 calowych Philipsach 8535
xD
W ogóle nie mnie dziwi to co odpisują ) Zrobią wszystko żeby spławić klienta. Kasa wzięta i do widzenia. Twoje problemy to nie nasza wina tylko kogoś, czegoś. Klasyk wręcz Wystarczy nagrać im filmik i odpalone materiały z tego samego źródła w tym samym czasie na dwóch TV - ich bublu i swoim starym sprzęcie. Generalnie zabawy z rękojmią czy gwarancja w tym wypadku to klasyczna gra w kotka i myszkę. Więc pewnie nic się nie zdziała. Jedyna opcja to oddanie sprzętu do sklepu i zakup czegoś normalnego. Szczerze współczuję każdemu kto wdepnął w tą minę - sam to przechodziłem i wiem jakie to podłe uczucie jest dostać ten półprodukt. Kupujesz sprzęt w dobrej wierze za ciężko zarobione pieniądze i potem dostajesz taki ***************. Najgorsze jest potem to kopanie się i odkręcanie tematu... a jeszcze znajdą się tacy co będą mówić że "o co ci chodzi - super sprzęt za te pieniądze... U mnie wszystko jest ok, na pewno masz coś źle ustawione". Szkoda gadać... Przykre to wszystko. Mam nadzieję że temat trafi do szerokiej publiczności żeby nikt nie musiał się więcej denerwować po zakupie 8535.