Philips PML9008 Telewizor Xtra, Mini LED 4K: zaktualizowane ceny .

szaafran

New member
No to ja tez chcialem podzielic sie opinia, mam go od dwoch tygodni (wersja 55 calowa). Przesiadlem sie ze starego, 6-letniego Pihilpsa 43PUS6401 wiec przeskok ogromny, interfejs bardzo szybki, pilot faktycznie moglby byc mniejszy, ale nie osobiscie nie rozumiem tego narzekania, ale tez nigdy nie mialem telewizora z najwyzszej półki - dla mnie jest ok. Zauwazyłem tylko dwa problemy: poświata przy niektorych jasnych scenach oraz widoczne roznice w podswietleniu, zwlaszcza przy szarych kolorach (przy jasnych i ciemnych scenach to nie wystepuje). Kwestia poswiaty wystapila w sumie raz czy dwa - w screenach widoczna przy ogladaniu The Crown na Netflixie. Kwestia dziwnego podswietlenia (te prostokaty) pojawila sie pierwszy raz podczas ogladania serialu na Amazon, potem zupdatowalem soft na Philipsie i wydaje mi sie ze sytuacja sie poprawila w serwisach streamingowych, natomiast nadal pojawia sie przy graniu na PS5 - tak jak pisalem jest to widoczne na szarych scenach, przy jasnych i ciemnych to nie wystepuje, albo jest kompletnie niewidoczne (zdjecie ponizej to naprawde ekstremalny przyklad, bo jest duzo szarego) - czy to wina softu, czy jednak to reklamowac? Generalnie dla mnie telwizor jest swietny w tej cenie, ale to podswietlenie i te prostokaty czasem mnie wkurzaja.
 

Attachments

  • image_50359041.JPG
    image_50359041.JPG
    1,9 MB · Wyś: 254
  • image_50365697.JPG
    image_50365697.JPG
    1,3 MB · Wyś: 257
  • image_50426881.JPG
    image_50426881.JPG
    1,7 MB · Wyś: 256

Koziou

New member
U mnie matryca wygląda podobnie jak u @gooralek
To mój czwarty Philips i jestem zdruzgotany jak to może tak wyglądać.
Poza tym kolejna "ciekawa" rzecz - jeśli obraz jest stały to potrafi "błysnąć" w losowym punkcie Ambilightem.

Gdyby nie to, że poszedłem w raty 0% w Media Expert to chyba bym to zapakował do pudła, oddał im go i przeprosił się ze starym 50PUS8535.

Będę próbować się z działem reklamacji Philips ale z tego co czytam po różnych wątkach raczej zleją mnie ciepłym moczem
 

gooralek

New member
U mnie matryca wygląda podobnie jak u @gooralek
To mój czwarty Philips i jestem zdruzgotany jak to może tak wyglądać.
Poza tym kolejna "ciekawa" rzecz - jeśli obraz jest stały to potrafi "błysnąć" w losowym punkcie Ambilightem.

Gdyby nie to, że poszedłem w raty 0% w Media Expert to chyba bym to zapakował do pudła, oddał im go i przeprosił się ze starym 50PUS8535.

Będę próbować się z działem reklamacji Philips ale z tego co czytam po różnych wątkach raczej zleją mnie ciepłym moczem
Ja poszedłem na raty w ME i zgłosiłem reklamację w ME, mają wymienić na całkiem inny tv. Powiedzieli na infolinii, że raty są na kwotę a nie konkretny sprzęt. Różnice w cenie sprzętu albo dopłaca się u kuriera przy odbiorze nowego urządzenia, albo zwracają na konto jeżeli nowy sprzęt jest tańszy. W piątek mój PML odebrali panowie z ME. Czekam na dalsze informacje od nich.
 

Koziou

New member
Dobrze zrozumiałem, że wymieniają na nowy PML i podejmują jeszcze jedną próbę czy idziesz w stronę zupełnie innego producenta/modelu? Jeśli tak to jaki?

Strasznie "jarałem" się na nowy telewizor, bo większy, bo MiniLed, bo HDMI 2.1 a póki co zero przyjemności z uruchamiana go.
Żona oczywiście mówi, że ona to tam nic nie widzi i jej to nie przeszkadza.
 

gooralek

New member
Dobrze zrozumiałem, że wymieniają na nowy PML i podejmują jeszcze jedną próbę czy idziesz w stronę zupełnie innego producenta/modelu? Jeśli tak to jaki?

Strasznie "jarałem" się na nowy telewizor, bo większy, bo MiniLed, bo HDMI 2.1 a póki co zero przyjemności z uruchamiana go.
Żona oczywiście mówi, że ona to tam nic nie widzi i jej to nie przeszkadza.
Nie robiłem wymiany na nowy pml, poprosiłem od razu o wymianę na TCL C845. Prawdopodobnie się uda z moją niewielką dopłatą. Teraz czekam aż przyjmą philipsa do magazynu ME.
Moja Żona też nic nie widziała 😅, a mnie strasznie to raziło, tym bardziej, że stary tv wymieniałem ze względu na „słoneczka” w podświetleniu.
 
Nie rozumiem dlaczego wybrałeś 9008 zamiast oled718? )))))) 718 jest lepszy we wszystkich parametrach i trochę droższy. Jedynie jasność w HDR jest mniejsza i to się przydaje przy "odblaskach". Ogólny obraz oled jest lepszy niż miniled. Sam 718 technicznie dorównuje droższemu modelowi 818. Zamiast taniego minila lepiej wziąć taniego oleda, a 718 jak na swoją cenę jest świetnym budżetowym oledem. I nie bać się "wypalania". Jest niedrogi panel EX z maksymalnym softwarowym zabezpieczeniem przed tym.
 

Wlodek22

New member
Zarejestrowałem się na tym forum, żeby pokazać jak wyglądało podświetlenie w nowym PML9008 65". Albo miałem jakiegoś pecha albo taga wada. Sądząc po komentarzach na ME nie tylko mój tak miał. Jestem w trakcie wymiany na 65C845. Ambilight fajny, ale nie kosztem obrazu.
View attachment 24960 View attachment 24961
Cześć, jak tam Twoja reklamacja? Ja dzisiaj zgłosiłem i na razie czekam.
 

Attachments

  • 20231213_164312.jpg
    20231213_164312.jpg
    712,1 KB · Wyś: 250

gooralek

New member
W piątek odebrali i wisi taki status : „Zleciliśmy odbiór reklamowanego towaru do naszego magazynu. Oczekujemy na jego dostarczenie. Szczegóły przesłaliśmy w wiadomości email.”
 

Wlodek22

New member
Jedno martwi ,jeśli pod czas reklamacji minie 14 dni ,a reklamacja nie będzie przyjęta, to co dalej? Zwrot nie może być zlecony :( Ale konsultant telefoniczny powiedział, że problemów nie powinno być ,jeśli nie jedno zgłoszenie z takim problemem. Trzymamy kciuki ;)
A zapakowali sami ? Mój wisi na ścianie i powiedziałem że nie dam rady sam zapakować .
 

gooralek

New member
Zapakowałem sam, zrobiłem zdjęcia. W międzyczasie, zanim odebrali telewizor dostałem taką wiadomość: „
dziękuję za kontakt i bardzo przepraszam za wszelkie zaistniałe niedogodności.



W odpowiedzi na zgłoszenie, informuję, że ze względu na bieżący brak dostępności zakupionego towaru, proponuję wymianę na inny, dowolnie wybrany produkt z naszej oferty handlowej:



- W przypadku wyboru droższego towaru, poinformuję o wysokości dopłaty, którą należy uiścić przy odbiorze sprzętu.

- W przypadku wyboru tańszego towaru, poinformuje o wysokości zwrotu nadpłaty. Tym samym proszę o wskazanie numeru rachunku bankowego i danych do realizacji przelewu.



Proszę uprzejmie o przekazanie decyzji w odpowiedzi do niniejszej korespondencji.



W kolejnym kroku, skontaktuję się ponownie, w celu ustalenia szczegółów dotyczących rozliczenia.

Dołożę osobistych starań, aby proces realizacji reklamacji przebiegł szybko i sprawnie.”
 

Wlodek22

New member
Zapakowałem sam, zrobiłem zdjęcia. W międzyczasie, zanim odebrali telewizor dostałem taką wiadomość: „
dziękuję za kontakt i bardzo przepraszam za wszelkie zaistniałe niedogodności.



W odpowiedzi na zgłoszenie, informuję, że ze względu na bieżący brak dostępności zakupionego towaru, proponuję wymianę na inny, dowolnie wybrany produkt z naszej oferty handlowej:



- W przypadku wyboru droższego towaru, poinformuję o wysokości dopłaty, którą należy uiścić przy odbiorze sprzętu.

- W przypadku wyboru tańszego towaru, poinformuje o wysokości zwrotu nadpłaty. Tym samym proszę o wskazanie numeru rachunku bankowego i danych do realizacji przelewu.



Proszę uprzejmie o przekazanie decyzji w odpowiedzi do niniejszej korespondencji.



W kolejnym kroku, skontaktuję się ponownie, w celu ustalenia szczegółów dotyczących rozliczenia.

Dołożę osobistych starań, aby proces realizacji reklamacji przebiegł szybko i sprawnie.”
Mi powiedział, że tylko zwrot reklamacyjny i żadnej wymiany na inny sprzęt być nie może , mam nadzieję że wymienią na inny (brałem na raty).
 
Do góry