Nie, nie wnosiłem, bo ciągle liczę że jeszcze naprawią, a gwarancji zostało rok czasu jeszcze. Wymienić mogliby na 43PUS8507 lub 43PUS8517, na których chyba nie ma tego problemu jak pisał Kiki, tylko nie wiem na jakim sprawdzał czy nie był to model 8807.
Na forum Emitela jest osoba związana z MUX-4 (@Orin) i twierdzi że nigdy Philips się z nimi nie kontaktowali by wspólnie rozwiązać ten problem. Skoro sam Philips nie jest w stanie tego rozwiązać po upływie tak długiego czasu od czerwca, dlaczego z Polsatem się nie skontaktuje by wspólnie rozwiązać problem?
Co może być przyczyną np. jak pisze @Orin
Strumień w multipleksie ma coś takiego co nazywa się NIT,SDT są tam różne dane opisujące parametry kanałów i emisji.
Wystarczy, że jedna z tych danych "przeszkadza" twojemu Philipsowi i temat zamieciony
Może też być, że oprogramowanie telewizora nie radzi sobie z kanałami kodowanymi i FTA na tej samej częstotliwości, chociaż na satelicie tak nadają kanały kodowanie i FTA na jednej częstotliwości i nie ma problemów z odbiorem jakiegoś kanału.
Na forum Emitela jest osoba związana z MUX-4 (@Orin) i twierdzi że nigdy Philips się z nimi nie kontaktowali by wspólnie rozwiązać ten problem. Skoro sam Philips nie jest w stanie tego rozwiązać po upływie tak długiego czasu od czerwca, dlaczego z Polsatem się nie skontaktuje by wspólnie rozwiązać problem?
Co może być przyczyną np. jak pisze @Orin
Strumień w multipleksie ma coś takiego co nazywa się NIT,SDT są tam różne dane opisujące parametry kanałów i emisji.
Wystarczy, że jedna z tych danych "przeszkadza" twojemu Philipsowi i temat zamieciony
Może też być, że oprogramowanie telewizora nie radzi sobie z kanałami kodowanymi i FTA na tej samej częstotliwości, chociaż na satelicie tak nadają kanały kodowanie i FTA na jednej częstotliwości i nie ma problemów z odbiorem jakiegoś kanału.