Philips DLED 85x6 z serii Performance.

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie, nie wnosiłem, bo ciągle liczę że jeszcze naprawią, a gwarancji zostało rok czasu jeszcze. Wymienić mogliby na 43PUS8507 lub 43PUS8517, na których chyba nie ma tego problemu jak pisał Kiki, tylko nie wiem na jakim sprawdzał czy nie był to model 8807.

Na forum Emitela jest osoba związana z MUX-4 (@Orin) i twierdzi że nigdy Philips się z nimi nie kontaktowali by wspólnie rozwiązać ten problem. Skoro sam Philips nie jest w stanie tego rozwiązać po upływie tak długiego czasu od czerwca, dlaczego z Polsatem się nie skontaktuje by wspólnie rozwiązać problem?

Co może być przyczyną np. jak pisze @Orin

Strumień w multipleksie ma coś takiego co nazywa się NIT,SDT są tam różne dane opisujące parametry kanałów i emisji.
Wystarczy, że jedna z tych danych "przeszkadza" twojemu Philipsowi i temat zamieciony

Może też być, że oprogramowanie telewizora nie radzi sobie z kanałami kodowanymi i FTA na tej samej częstotliwości, chociaż na satelicie tak nadają kanały kodowanie i FTA na jednej częstotliwości i nie ma problemów z odbiorem jakiegoś kanału.
 

mkaw70

Member
Ja też mam ten problem 75PUS8546, ja też myślę o reklamacji ale z innego powodu: widać w dolnej krawędzi jasne podświetlenia na ekranie zwłaszcza gdy oglądam w Dolby Vision i HDR. Może skumuluję wady i dołożę problem z tym kanałem. Ja na Twoim miejscu złożył bym reklamację i wymienią na 8507 i po problemie.
 

wally666

Klub HDTV.com.pl
VIP
Panowie, temat prosty - zamiast reklamowac, powolajcie sie na rekojmie z tytulu niezgodnosci towaru z umową - brak mozliwosci odbioru kanalow plus bledne dzialanie podswietlenia.
 

cyment

Member
Ja też mam ten problem 75PUS8546, ja też myślę o reklamacji ale z innego powodu: widać w dolnej krawędzi jasne podświetlenia na ekranie zwłaszcza gdy oglądam w Dolby Vision i HDR. Może skumuluję wady i dołożę problem z tym kanałem. Ja na Twoim miejscu złożył bym reklamację i wymienią na 8507 i po problemie.
Mozesz wrzucic zdjecia jak ten efekt sie objawia? Masz matryce VA?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jutro przyjadą to sprawdzę.
W modelu 65PUS8807 - działa, więc spodziewam się że tu będzie tak samo.
 

mkaw70

Member

Attachments

  • IMG_20220709_012416.jpg
    IMG_20220709_012416.jpg
    2,9 MB · Wyś: 74
  • IMG_20220713_010218.jpg
    IMG_20220713_010218.jpg
    3,6 MB · Wyś: 70
  • IMG_20220904_233700.jpg
    IMG_20220904_233700.jpg
    3,5 MB · Wyś: 88
  • IMG_20220914_233851.jpg
    IMG_20220914_233851.jpg
    3,3 MB · Wyś: 69
  • IMG_20221101_165315.jpg
    IMG_20221101_165315.jpg
    3 MB · Wyś: 68

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jutro przyjadą to sprawdzę.
W modelu 65PUS8807 - działa, więc spodziewam się że tu będzie tak samo.
Jak długo mieliście włączony kanał Wydarzenia24 z naziemnej? Musi być minimum pół godziny bez przełączania, bo czasem te zakłucenia wystąpią szybko, czasem po dłuższej chwili oglądania.
 

mkaw70

Member
Jak dla mnie to to co pokazałeś na fotkach dyskwalifikuje ten tv. Gdzie go kopiłeś? Już nie możesz oddać?
w maju u Kikiego.

dodam, że zdjęcia uwypuklają problem, normalnie jak się ogląda to nie jest to aż tak widoczne, ale jednak to widać. Od góry mniej lub w ogóle (ambilight robi swoje, ale od dołu już nie ma (amblight jest 3 stronny). Dużo osób ma te modele i jakoś nie widziałem, żeby pisali o tym problemie. Więc albo go nie mają, albo nie zwracają aż na to to takiej uwagi.
Gdybym miał wymienić, to na model 8807 ale Kiki pisał, że w nim jest gorzej. Na pewno che mieć Philipsa (Rodzina bez ambilighta nie przeżyje :).
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Żeby nie było że tylko płaczę 😉, dzisiaj w naziemnej włączyli TVP 4K z HDR i działa bez problemu, łącznie jest 6 ścieżek dźwiękowych do wyboru, telewizora automatycznie wybiera czwartą oznaczoną jako DD Atmos Polski Komentator TVP.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
A ktoś tu ciągle powtarza że wystarczy sprawdzić przed zakupem i będzie pełnia szczęścia... To jeszcze dopytam - kupiłeś z tym słynnym "pakietem"?? Dlaczego od razu go nie odeskałeś??
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zobaczcie sobie odbiór kanału Wydarzenia 24 z naziemnej na telewizorze Samsunga i Philipsie 43PUS8506/12. Za telewizorem Samsung tymczasowo założyłem rozgałęźnik na dwa, jedno wyjście do Samsunga, drugi do Philipsa. Test wykonany u Cioci na innej instalacji antenowej by wykluczyć u mnie w domu jakieś zakłucenia czy tym podobne.


To zaczyna się przeważnie tak, włącza się kanał Wydarzenia24 z 5-10 minut jest ok, potem z 11 minut nie da się oglądać kanału by nagle wszystko zaczęło dobrze odbierać, ale jest z opóźnieniem jak widać na nagraniu od 10:08.
Na początku przed wystąpieniem tych przycinek obraz i dźwięk idzie idealnie razem z Samsungiem, a jak ustąpią te usterki, obraz i dźwięk jest już opóźnieny w stosunku do Samsunga.

Jak bym miał pewność że w nowych PUS8807, PUS8817 jest ok, zaraz zarządałbym od Philipsa wymiany, a tak to na co mi wymienią?
 

mkaw70

Member
A ktoś tu ciągle powtarza że wystarczy sprawdzić przed zakupem i będzie pełnia szczęścia... To jeszcze dopytam - kupiłeś z tym słynnym "pakietem"?? Dlaczego od razu go nie odeskałeś??
Tak, z pakietem. Miałem remont w pokoju więc trochę leżał w pudełku. Po zamontowaniu dopiero po kilku dniach zwróciłem na to uwagę, gdzieś czytałem że z czasem może się poprawić, a żonce nie przeszkadza tak jak mnie więc tak jakoś wyszło. Poza tym zależało mi na ciemnej ramce, a przy wymianie już bym nie miał. Ale najważniejsze to obawa, że gdyby Philips uznał reklamację to przyjdzie nowy i może być gorzej. Kiki pisał że 8807 jest pod tym względem gorszy.
 

eprom

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zobaczcie sobie odbiór kanału Wydarzenia 24 z naziemnej na telewizorze Samsunga i Philipsie 43PUS8506/12. Za telewizorem Samsung tymczasowo założyłem rozgałęźnik na dwa, jedno wyjście do Samsunga, drugi do Philipsa. Test wykonany u Cioci na innej instalacji antenowej by wykluczyć u mnie w domu jakieś zakłucenia czy tym podobne.


To zaczyna się przeważnie tak, włącza się kanał Wydarzenia24 z 5-10 minut jest ok, potem z 11 minut nie da się oglądać kanału by nagle wszystko zaczęło dobrze odbierać, ale jest z opóźnieniem jak widać na nagraniu od 10:08.
Na początku przed wystąpieniem tych przycinek obraz i dźwięk idzie idealnie razem z Samsungiem, a jak ustąpią te usterki, obraz i dźwięk jest już opóźnieny w stosunku do Samsunga.

Jak bym miał pewność że w nowych PUS8807, PUS8817 jest ok, zaraz zarządałbym od Philipsa wymiany, a tak to na co mi wymienią?
No muszą wymienić na taki, w którym nie ma tej wady
 
Do góry