Tiaaaa
Dzięki za info... Przy okazji muszę się z Wami podzielić wczorajszą wizytą dwóch instalatorów upc. Opowieść zacznę od wtorku, kiedy zadzwonił do mnie gość i stwierdził: kiedy instalujemy? Odparłem, że nie wiem, o co biega. On na to, że ma zlecenie na instalację u mnie tv cyfrowej pakiet select i podkręcenie neta do 10 mb... Powiedziałem, że grejt, tylko jest mały szkopuł. Otóż nikt wcześniej do mnie nie dzwonił, nie powiedział, ile owa przyjemność będzie mnie kosztować, na jaki okres etc. Z gościem umówiłem się na wczoraj. Miał przyjść, wszystko wytłumaczyć, dać do wglądu regulamin. I prawie tak było. Przyszło dwóch panów, ani jeden nie był tym, z którym rozmawiałem. Panowie w ogóle nie wiedzieli o co chodzi, chcieli tylko instalować. Na moje pytania nie byli w stanie odpowiedzieć. Nawet moja ciekawość, ile będzie kosztować instalacja - wywołała u nich zmieszanie. Jeden z panów wtedy zadzwonił (nie wiem, gdzie; może na Madagaskar...) i po szybkiej rozmowie stwierdził ze spuszczoną głową: 50 zł; zachowując się jak autochton z targu tunezyjskiego, który wie doskonale, że pierwsza cena jest za wysoka, ale a nuż się uda... Siląc się na spokój stwierdziłem, że na razie rezygnuje i bardzo proszę by ktoś kompetentny z UPC do mnie wreszcie zadzwonił i rzetelnie przedstawił całą ofertę. Nie ma dla mnie problemu płacić miesięcznie 130 zł, tylko chcę wiedzieć, za co to robię i na jakich warunkach. Taki dziwny kurcze jestem...
I na koniec do panów z nickami ...upc...: jestem z Waszą firmą związany chyba dłużej niż Wy sami. W Katowicach zaczęło sie to od Ryntronika, a tak na serio to od siemianowickiego osiedla Młodych, gdzie facet w mieszkaniu uruchomił Wizję TV. Przez cały ten okres nie spóźniłem się ani razu z rachunkiem - wszystko w terminie. Można więc zaryzykować stwierdzenie, że jestem rzetelnym klientem. A o takich - w moim mniemaniu - każda firma powinna dbać. Nie uważam, że wszyscy pracownicy UPC to nieudacznicy. Jednak tacy na bank wśród Was są i systematycznie niszczą wizerunek firmy, o czym świdczy wiele więcej postów na tym forum niż tylko mój...
Czekam cierpliwie na telefon z UPC i - po lekturze Waszych uwag - zastanawiam się nad hd.... ale po pierwsze muszę trafić na kogoś kompetentnego, a to może okazać się trudnym zadaniem...