Kilka dni temu również zrezygnowałem na czacie online z usług UPC.
Dziś był telefon z działu utrzymania klienta i oferta:
Zgodziłem się. Od marca jechałem na umowie bezterminowej.
Monter ma być w następną środę.
Zobaczymy, jak to będzie działało. W razie co jest 14 dni na rezygnację.
Dziś był telefon z działu utrzymania klienta i oferta:
- wymiana Horizon, który mnie wkurza, na dekoder "UPC TV 4K BOX" - kanały te same pakiet z 175 kanałów'
- podniesienie netu z 300 na 600 Mb/s + "Modem Connect Box";
- zostaje pakiet Eleven;
- dochodzi dostęp do Viaplay;
- zostaje karta Ci+ na drugim TV
- umowa na 12 miesięcy
- monter bez dodatkowych kosztów.
Zgodziłem się. Od marca jechałem na umowie bezterminowej.
Monter ma być w następną środę.
Zobaczymy, jak to będzie działało. W razie co jest 14 dni na rezygnację.