Gwarancja Toshiba

lukaszalbert

New member
Ja od lutego br mam 40XF356d i póki co jestem bardzo z niego zadowolony. Wg nie których doniesień nie długo nastąpi awaria. Oby nie prędko ;p. Ale gwarancje mam 3 letnią więc się zbytnio nie martwię. A czy oni zawsze wymieniają czy jest możliwość dopłaty do wyższego modelu (ja brałem w EURO)? bardzo mnie to ciekawi.
 

mjodlowski

New member
Moja 46ZF355DG w serwisie (UTV Warszawa a potem centralny) od miesiaca. Decyzja - wymiana panela.

Kupilem w Digitalo z - jak sie szczesliwie okazalo - polska gwarancja.

Mam nadzieje, ze nowe matryce nie maja tej samej wady.

Dam znac jak bede mial TV spowrotem.

MJ
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Z tego co wiem, to nie wymienią Ci panela, dostaniesz nowy TV, czyli 47ZV635. Ja miałem taką samą decyzję i u mnie tak zrobili, znam jeszcze 4 przypadki (nie wymienię tu nazw koelgów bez ich zgody) i tak samo dostali nowe ZV.
Pozdrawiam
 

mjodlowski

New member
UTV Warszawa twierdzi, ze wymienia panel - pytalem 3 razy.

Czy ktorys z forumowiczow probowal odmowic przyjecia nowego modelu?

Jest o 10 cm szerszy i moze sie na przyklad nie zmiesci do zabudowy.

W przypadku wymiany panelu - czy to nie jest zbyt ryzykowne? Znowu moga pojawic sie krechy.

M.
 

Marek-Browarek6

New member
mjodlowski napisał:
UTV Warszawa twierdzi, ze wymienia panel - pytalem 3 razy.

Czy ktorys z forumowiczow probowal odmowic przyjecia nowego modelu?

Jest o 10 cm szerszy i moze sie na przyklad nie zmiesci do zabudowy.

W przypadku wymiany panelu - czy to nie jest zbyt ryzykowne? Znowu moga pojawic sie krechy.

M.

Nie daj się wrobić w taką wymianę - wszystkie panele z tej serii mają tę samą wadę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

mjodlowski

New member
Dobra wiadomosc - uznali gwarancje z digitalo, zla wiadomosc - wymiana panela :( W srode ma byc u mnie.

Jakies pomysly jak przekonac ich do wymiany TV/zwrotu kasy?

Na podstawie warunkow gwarancji nie mam takiej mozliwosci...

M.
 

mjodlowski

New member
Niestety wymieniona matryca... w piatek potestuje czy dziala...

Znalazlem cos takiego:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.


Wedlug tego wymiana matrycy wiaze sie z przedluzeniem gwarancji na kolejne 2 lata na TV lub przynajmniej na sama matryce.

No i dalej prosze o rade jak grzecznie namowic TTCE na wymiane TV. Przeciez za chwile ta matryca znowu poleci :x

Aha, dowiedzialem sie jeszcze, ze do niedawna wymieniali TV, teraz wymieniaj matryce ;(


M.
 

Marek-Browarek6

New member
mjodlowski napisał:
Niestety wymieniona matryca... w piatek potestuje czy dziala...

Znalazlem cos takiego:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.


Wedlug tego wymiana matrycy wiaze sie z przedluzeniem gwarancji na kolejne 2 lata na TV lub przynajmniej na sama matryce.

No i dalej prosze o rade jak grzecznie namowic TTCE na wymiane TV. Przeciez za chwile ta matryca znowu poleci :x

Aha, dowiedzialem sie jeszcze, ze do niedawna wymieniali TV, teraz wymieniaj matryce ;(


M.


Gdyby okazało się , że wprowadzili nowy rodzaj matryc calkowicie wolny od opisywanych wad to jestem za!!!!
Ale jeśli zamontują te matryce ze starych zapasów , które akurat mają na składzie to prędzej czy później to się wyda i będzie kolejny wątek na forum!!!!! A może i sprawy sądowe!!
 
Ostatnia edycja:

Artek_Bartek

New member
ZFka i paski....

....witam,

....paski wystąpiły i u mnie....różnica jest taka, że ja mam model 52"...a te podobno miały być wolne od wad...
początkowo się nie przejmowałem jednak...jak trafiłem na całe tony dyskusji w sieci w tym temacie przejmować się zacząłem...zwłaszcza, że kupowałem w d....o (w Raszynie stoi piękny budynek z logo firmy ale napisem 'do wynajęcia')....zdaje się, że pozwy klienckie i ich jednak wykończyły....pozostaje mieć nadzieję, że TTCE jednak przejmuje się uczciwymi klientami, którzy posiadają ich oficjalny dokument....zwłaszcza, że według mojej wiedzy kupujący nie ma w momencie kupna żadnej możliwości weryfikacji skąd pochodzi dana sztuka....dla mnie (i mojego prawnika z resztą też) zapis, iż gwarancja jest udzielana na "produkty Toshiby dystrybuowane przez Toshibę i zakupione na terytorium Polski"...Niewątpliwie polska FV wystawiona przez polski podmiot jest dowodem na zakup na terytorium RP....produkt również jest Toshiby...a dystrybuowany przez Toshibę (rozumianą jako ogólnnoświatowy koncern) raczej też....
Nie wyobrażam sobie by był z tym jakiś problem (choć czytając wątki niewątpliwie taki występował...ostatnie wpisy sugerują, że wszystko wróciło raczej do normy...)....także...póki co mam nadzieję, że się martwię na zapas....

Jeśli ktoś ma jakieś porady w tym względzie, kontakty do uzupełnienia itd. itp. prośba o pomoc... Na konkurencyjnym forum zapytałem o takowe i...cisza :-(

Póki co próbuję skontaktować się mailowo z TTCE (bałagan jest straszny z tymi adresami mailowymi serwisu....) - wysyłam tam skany faktury i gwarancji (czyli z numerami dla pełnej identyfikacji produktu) z pytaniem o dalsze kroki (zgodnie z zapisami ostatniego akapitu karty gwarancyjnej)

Póki co nie chcę zostać na Święta bez tv....dzieci by mnie chyba ukatrupiły :)
 

Marek-Browarek6

New member
Artek_Bartek napisał:
....witam,

....paski wystąpiły i u mnie....różnica jest taka, że ja mam model 52"...a te podobno miały być wolne od wad...
początkowo się nie przejmowałem jednak...jak trafiłem na całe tony dyskusji w sieci w tym temacie przejmować się zacząłem...zwłaszcza, że kupowałem w d....o (w Raszynie stoi piękny budynek z logo firmy ale napisem 'do wynajęcia')....zdaje się, że pozwy klienckie i ich jednak wykończyły....pozostaje mieć nadzieję, że TTCE jednak przejmuje się uczciwymi klientami, którzy posiadają ich oficjalny dokument....zwłaszcza, że według mojej wiedzy kupujący nie ma w momencie kupna żadnej możliwości weryfikacji skąd pochodzi dana sztuka....dla mnie (i mojego prawnika z resztą też) zapis, iż gwarancja jest udzielana na "produkty Toshiby dystrybuowane przez Toshibę i zakupione na terytorium Polski"...Niewątpliwie polska FV wystawiona przez polski podmiot jest dowodem na zakup na terytorium RP....produkt również jest Toshiby...a dystrybuowany przez Toshibę (rozumianą jako ogólnnoświatowy koncern) raczej też....
Nie wyobrażam sobie by był z tym jakiś problem (choć czytając wątki niewątpliwie taki występował...ostatnie wpisy sugerują, że wszystko wróciło raczej do normy...)....także...póki co mam nadzieję, że się martwię na zapas....

Jeśli ktoś ma jakieś porady w tym względzie, kontakty do uzupełnienia itd. itp. prośba o pomoc... Na konkurencyjnym forum zapytałem o takowe i...cisza :-(

Póki co próbuję skontaktować się mailowo z TTCE (bałagan jest straszny z tymi adresami mailowymi serwisu....) - wysyłam tam skany faktury i gwarancji (czyli z numerami dla pełnej identyfikacji produktu) z pytaniem o dalsze kroki (zgodnie z zapisami ostatniego akapitu karty gwarancyjnej)

Póki co nie chcę zostać na Święta bez tv....dzieci by mnie chyba ukatrupiły :)


Lepiej oddaj do serwisu po świętach bo cała procedura trwa dosyć długo , u mnie już prawie miesiąc i jeszcze nie ma decyzji czy wymiana matrycy czy nowy model!
 

baxter1

New member
a jak z podświetleniem matrycy czy jest równomierne mi tez powiedzieli ze wymienia matryce i nawet mnie to cieszy ,bo nie widzę nic w zastępstwie ,pewnie i tak kreski wyskoczą po jakimś czasie i w tedy będą juz musieli zwracać kasę ,ale nie ma pośpiechu tylko napisz co wpisali ci w gwarancji i skąd wiadomo ,że po wymianie matrycy powinni przedłużyć gwarancję na następne 2 lata>
 
Do góry