wiem dokładnie.
Ale po kolei.
Wielokrotnie pisałem że firma Digitalo nie ma sprzętu z Polską gwarancją.
Kupujący w tej sytuacji bierze świadomą odpowiedzialność za to co robi.
Obecnie również firmy które oferują telewizory Toshiba np. serii SV
http://www.skapiec.pl/site/cat/22/comp/707367 - też nie mają
POLSKIEJ GWARANCJI
Wiem bo zapytałem w Toshiba Polska.
Dlatego firmy które nie płacą obowiązkowych kosztów (np. utylizacji itp.)
Mogą wystawiać w niższej cenie telewizory w necie. Ale co to znaczy, jakie są kłopoty później - dowie się każdy w razie naprawy gwarancyjnej i po gwarancyjnej.
I nie wolno składać odpowiedzialności na Toshiba Polska , Sony Polska czy JVC Polska jak się kupuje na własną odpowiedzialność taniej akceptując brak karty gwarancyjnej POLSKIEJ.
Z dystrybucji Polskiej towary są droższe jedynie 100-200 zł .
Więc warto się dla własnego dobra dopytać.
Obecnie z gwarancją Toshiba Polska modele SV Sprzedaje - MM i MY
.
Rozmawiałem osobiście z szefem serwisu centralnego Toshiba Polska.
Sprawa jest bardzo przejrzysta.
Jeśli telewizora nie można naprawić to otrzymujesz drugi taki sam lub w tej samej klasie cenowej.
Jeśli nie jest produkowany - tak jak to jest w Twoim przypadku - otrzymujesz następcę ( model przeważnie o wyższej technologii) czyli w tym przypadku model RV.
Jeśli uda Ci się dogadać z Toshibą Polska nie mając polskie gwarancji - to masz szczęście.