Gwarancja Toshiba

Marek-Browarek6

New member
I ja wreszcie złapałem tę nieszczęsną pionową czerwoną krechę po prawej stronie ekranu. Co prawda znika po kilku minutach ale juz wiem z wcześniejszych postów , że TV kwalifikuje sie do wymiany. Kupowalem u KIKIEGO więc raczej powinienem być spokojny , że sprawa zostanie szybko zalatwiona. Na razie zgłosiłem do sprzedawcy i czekam na odpowiedź.
 

sibkods

New member
Po 9 miesiącach od gwarancyjnej wymiany matrycy, znowu pojawia mi się jasny pas, na razie jeden i znika, ale za miesiąc będą juz 2 na stałe....
Nigdy więcej Toshiby...

Nie orientuje sie ktos czasem, czy Toshiba wymienia Xf'ki na cos nowego w ramach gwarancji?
 
Ostatnia edycja:

sibkods

New member
Zakupiłem w sierpniu 2008 w electro.pl . W styczniu 2009 oddany na gwarancje, teraz znowu to samo...
Nie tego oczekiwałem po telewizorze za 4000 zł , podobnie jak wy po waszych ZF...
 

sibkods

New member
Właśnie sie dowiedziałem, że odpowiednikiem XF z nowej serii jest 42RV635.
Kiki nie orientujesz sie może, jaka jest teraz polityka gwarancyjna Toshiby?
Z tego co czytam tu na forum, to niektórym ZF'ki wymieniaja na nowe TV z nowej serii, jest to reguła, czy fart?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
wiem dokładnie.
Ale po kolei.
Wielokrotnie pisałem że firma Digitalo nie ma sprzętu z Polską gwarancją.
Kupujący w tej sytuacji bierze świadomą odpowiedzialność za to co robi.
Obecnie również firmy które oferują telewizory Toshiba np. serii SV
http://www.skapiec.pl/site/cat/22/comp/707367 - też nie mają
POLSKIEJ GWARANCJI
Wiem bo zapytałem w Toshiba Polska.
Dlatego firmy które nie płacą obowiązkowych kosztów (np. utylizacji itp.)
Mogą wystawiać w niższej cenie telewizory w necie. Ale co to znaczy, jakie są kłopoty później - dowie się każdy w razie naprawy gwarancyjnej i po gwarancyjnej.
I nie wolno składać odpowiedzialności na Toshiba Polska , Sony Polska czy JVC Polska jak się kupuje na własną odpowiedzialność taniej akceptując brak karty gwarancyjnej POLSKIEJ.

Z dystrybucji Polskiej towary są droższe jedynie 100-200 zł .
Więc warto się dla własnego dobra dopytać.
Obecnie z gwarancją Toshiba Polska modele SV Sprzedaje - MM i MY :D.

Rozmawiałem osobiście z szefem serwisu centralnego Toshiba Polska.
Sprawa jest bardzo przejrzysta.
Jeśli telewizora nie można naprawić to otrzymujesz drugi taki sam lub w tej samej klasie cenowej.
Jeśli nie jest produkowany - tak jak to jest w Twoim przypadku - otrzymujesz następcę ( model przeważnie o wyższej technologii) czyli w tym przypadku model RV.
Jeśli uda Ci się dogadać z Toshibą Polska nie mając polskie gwarancji - to masz szczęście.
 

sibkods

New member
Kiki, ale ja mam polska gwarancję :cool:

Tv już raz był na serwisie gwarancyjnym Toshiby Polska na wymianie matrycy, a teraz znowu się matryca spieprzyła.
Pytam sie tylko, bo nie chciałbym ponownej wymiany matrycy, tylko nowy model, bo te XF (tak jak ZF) są felerne.
Dzieki za odpowiedź.
 

Marek-Browarek6

New member
Nie wiem co zrobić , może ktoś kto to już przechodził poradzi mi. Otóż od kilkunastu dni po włączeniu TV na początku pojawiała się słynna czerwona krecha po prawej stronie ekranu , po kilku nastepnych doszła druga po lewej stronie. Krechy po kilku minutach znikały. Ostatnio jak już opracowałem z Kikim metody działania mój TV chyba sie przestraszył ,że się z nim rozstanę i czerwone kreski zniknęły.Nie wiem na jak długo.
Na wszelki wypadek zrobiłem kilka zdjęć , żeby mieć dowód że tak było!
Co teraz mam zrobić!
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Oddaj do kikiego ze zdjeciami kreski, tak będzie najlepiej. Nic wiecej nie kombinuj bo przedobrzysz. Miałeś kreski- ok, masz zdjecia- ok, kiki wszystko załatwi, więc po co jeszcze szukasz dziury w całym. A to że Ci zniknęły to poczekaj trochę a znów wyskoczą.
Pozdrawiam
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Oj chłopie, chłopie, a .... zresztą Towja sprawa co i jak zrobiłeś....... U kikiego miał byś lepiej...... Twoja decyzja.... powodzenia.
 

zander

New member
Więc i ja już mam rozwiązany problem z Digitalo.A sprawą zainteresował się Pan J.Wolski z TTCE. Dzięki jego zainteresowaniu mam już nowy TV w domu.
Po rozmowie telefonicznej i dogadaniu paru spraw zawiozłem swoją ZF z pięknymi 4 krechami to servisu we wrocku i po 18 dniach odebrałem nowy model ZV z gwarancją podbita przez servis.
Teraz żałuje że kupowałem z niepewnego źródła.
Oddawać do serwisu ale tylko po uzgodnieniu i zapewnieniu wymiany na nowy.
Mój tv nie był z polskiej dystrybucji, nawet miałem oficjalne pismo z TTCE.
Dziekuję Panu J.W. za ukłon w stronę klienta.
 

kosztowiok

New member
Witam. Jaką mam pewność (jestem przed zakupem), że matryce z serii xv635 nie będą padać po 5 miesiącach jak to miało miejsce z poprzednimi generacjami? Czy serwis (odpukać) działa już lepiej?
 
Do góry