Witam
Ja również mam problem z gwarancją, w czerwcu zakupiłem w pewnym sklepie rtv ..... Toshibe 40ZF355 z gwarancją Toshiba Polska. po roku użytkowania pojawiły sie plamy na matrycy blisko środka ekranu, później okazało się, że nie ma Polskiej Gwarancji z jaką go kupiłem. Skontaktowałem sie ze sklepem i powiedzieli ze oni zajmą sie gwarancja i bedzie to trwało do 1 miesiąca. Telewizor pojechał pod koniec września, od tego okresu jest wiele niejasności, otóż na początku nie mieli żadnych informacji, dostałem mejla, że telewizor będzie naprawiony, później przyszedł list pod koniec października ze sklepu, że naprawa może potrwać powyżej 7dni. Jakieś 2 tygodnie temu dostałem informację, że jednak telewizor bedzie wymieniony na inny. Wczoraj dostałem również te samą informację o wymianie telewizora.
Dzisiaj otrzymałem informację, że nie stwierdzono usterki w telewizorze!!
Nie rozumiem wogóle o co chodzi, jestem bez telewizora ponad 2 miesiące, telewizor w tym czasie miał być naprawiany, wymieniany, a na końcu nie było usterki, jak wczesniej miał byc naprawiony to usterka musiała być!!
Dodam, że na matrycy pojawiły się plamy które są uciążliwe, wszyscy te plamy widzą, nawet serwis te plamy widział, a później już nie.
Mam nadzieje, że bedzie ktoś kto bedzie mógł mi pomóc.
Pozdrawiam.
Czy ktoś mógłby mi pomóc jakie kroki mógłbym podjąć, abym nie dostał spowrotem telewizora z usterką, tzn. plamami.