mjodlowski napisał:UTV Warszawa twierdzi, ze wymienia panel - pytalem 3 razy.
Czy ktorys z forumowiczow probowal odmowic przyjecia nowego modelu?
Jest o 10 cm szerszy i moze sie na przyklad nie zmiesci do zabudowy.
W przypadku wymiany panelu - czy to nie jest zbyt ryzykowne? Znowu moga pojawic sie krechy.
M.
mjodlowski napisał:Niestety wymieniona matryca... w piatek potestuje czy dziala...
Znalazlem cos takiego:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
Wedlug tego wymiana matrycy wiaze sie z przedluzeniem gwarancji na kolejne 2 lata na TV lub przynajmniej na sama matryce.
No i dalej prosze o rade jak grzecznie namowic TTCE na wymiane TV. Przeciez za chwile ta matryca znowu poleci
Aha, dowiedzialem sie jeszcze, ze do niedawna wymieniali TV, teraz wymieniaj matryce ;(
M.
Artek_Bartek napisał:....witam,
....paski wystąpiły i u mnie....różnica jest taka, że ja mam model 52"...a te podobno miały być wolne od wad...
początkowo się nie przejmowałem jednak...jak trafiłem na całe tony dyskusji w sieci w tym temacie przejmować się zacząłem...zwłaszcza, że kupowałem w d....o (w Raszynie stoi piękny budynek z logo firmy ale napisem 'do wynajęcia')....zdaje się, że pozwy klienckie i ich jednak wykończyły....pozostaje mieć nadzieję, że TTCE jednak przejmuje się uczciwymi klientami, którzy posiadają ich oficjalny dokument....zwłaszcza, że według mojej wiedzy kupujący nie ma w momencie kupna żadnej możliwości weryfikacji skąd pochodzi dana sztuka....dla mnie (i mojego prawnika z resztą też) zapis, iż gwarancja jest udzielana na "produkty Toshiby dystrybuowane przez Toshibę i zakupione na terytorium Polski"...Niewątpliwie polska FV wystawiona przez polski podmiot jest dowodem na zakup na terytorium RP....produkt również jest Toshiby...a dystrybuowany przez Toshibę (rozumianą jako ogólnnoświatowy koncern) raczej też....
Nie wyobrażam sobie by był z tym jakiś problem (choć czytając wątki niewątpliwie taki występował...ostatnie wpisy sugerują, że wszystko wróciło raczej do normy...)....także...póki co mam nadzieję, że się martwię na zapas....
Jeśli ktoś ma jakieś porady w tym względzie, kontakty do uzupełnienia itd. itp. prośba o pomoc... Na konkurencyjnym forum zapytałem o takowe i...cisza
Póki co próbuję skontaktować się mailowo z TTCE (bałagan jest straszny z tymi adresami mailowymi serwisu....) - wysyłam tam skany faktury i gwarancji (czyli z numerami dla pełnej identyfikacji produktu) z pytaniem o dalsze kroki (zgodnie z zapisami ostatniego akapitu karty gwarancyjnej)
Póki co nie chcę zostać na Święta bez tv....dzieci by mnie chyba ukatrupiły
Jak z Twoją ZF podjeli decyzję , czy dalej czekasz na swojego lcd? Masz może numer telefonu do konkretnej osoby z Serwisu Centralnego?Marek-Browarek6 napisał:46zf355 - jest w serwisie centralnym , czekam na decyzję.
lukaszalbert napisał:Różni się n a plus? czy minus?
mjodlowski napisał:U mnie tez ok... z nowozakupiona n-ka super.
Jeszcze pozostalo mi wydluzenie gwarancji o kolejne 2 lata...
Pozdrawiam,
MJ