mjodlowski
New member
Dziwne,
Mnie 2 tyg temu wymienili matryce...
Mnie 2 tyg temu wymienili matryce...
Wole oczywiście wymianę matrycy zf to fajny elcedek.kklocek napisał:Cytat:
Napisał baxter1
Myslisz ,że jest z czego sie cieszyć skoro kupowałeś przed ofilcjalna dystrybucją to pewnie tak jak ja płaciłeś za Zf'a z 9 tys. i był to topowy model toski, a teraz daja ci jakis drugorzedny lcd. zamiast Sv. Ja wolałbym wymiane matrycy,jednak jak mi zaproponują Zv to odmówie przyjecia tego modelu ,pozdrawiam wszystkich.
pisząc tą wiadomość właśnie otrzymałem tel od serwisu centralnego ze mój Zf wymienią mi na nowy Zv odpowiedziałem im tak jak napisałem wyżej..
No i pewnie będziesz pionierem.. Ja zastrzegłem sobie ewentualną reklamację w sytuacji gdyby kąty lub szyba mi przeszkadzały... Kiki sugerował, że powinni wymienić na model w tej samej kategorii cenowej - w rozmowie ze mną pan Wolski z Toshiby oznajmił, że otrzymuje się następcę a oni uważają, że następcą modelu ZF jest ZV
Cena nie ma tu nic do rzeczy, dostajesz sprzęt o takim samym lub większym zaawansowaniu technologicznym i parametrach a tak jest w przypadku ZV (w sumie SV też). Obyś dostał SV choć mogą Co wymienić matrycę...Też się powoływałem na wartość nowego telewizora i do tego złotówka była wtedy silniejsza... Nie mówiłem, że się cieszę tylko stwierdziłem fakt wymiany telewizora a nie matrycy...
kklocek napisał:ja oddałem 17 listopada i jutro mam mieć w domu(szedł przez serwis lokalny) a pan Wolski z Toshiby stwierdził,że oni pracują tylko do piątku i wszystkie dotychczas złożone reklamacje chcą załatwić aby ludzie mieli sprzęt na święta..Zapytaj w sklepie lub serwisie (nie wiem gdzie reklamowałeś) o status naprawy...
Nie ma pana na forum ,panie kklocek ,czy nie potrafi mi pan odpowiedzieć na zadane wcześniej pytanie?kklocek napisał:ja oddałem 17 listopada i jutro mam mieć w domu(szedł przez serwis lokalny) a pan Wolski z Toshiby stwierdził,że oni pracują tylko do piątku i wszystkie dotychczas złożone reklamacje chcą załatwić aby ludzie mieli sprzęt na święta..Zapytaj w sklepie lub serwisie (nie wiem gdzie reklamowałeś) o status naprawy...
sadząc po numerze telefonu to był serwis centralny. P. Wolski załatwia reklamacje już bezpośrednio w Toshibie gdzie trafia opis usterki z SC...jego numer 717969505... Na forum kilka osób załatwiało przez niego reklamacje - było już wcześniej to nazwisko...baxter1 napisał:Kto to jest pan Wolski z Toshiby , czy serwisu centralnego.Ze mną kontaktował sie ktoś nie podając nazwiska nr Tel 226427779, ale to był chyba ktoś ze serwisu jeśli to osoba z Toshiby odpowiedzialna za sprzęt to podaj mi jego namiary.
Zgadzam się z Tobą że ten model przejdzie do historii , ale skoro zaczeli coś w tym temacie robic to niech to ma ręce i nogi, bo trzeba pamiętac że sama Toshiba robiła problemy z wymianą matryc ( nie którym przez parę miesięcy skracali gwarancję ) . Jeżeli teraz chcą poprawic swój wizerunek to moim zdaniem powinni gwarancję na samą matrycę przedłużac.