To w punkcie pierwszym może napisać jeśli ja mam być dokładny że:
SONY może a nie musi stosować się do zapisów własnej gwarancji![]()
Puki co takiego zapisu nie ma
To w punkcie pierwszym może napisać jeśli ja mam być dokładny że:
SONY może a nie musi stosować się do zapisów własnej gwarancji![]()
Ja piszę że Sony nie robi łachy bo skoro nie chce dać nowego TV o podobnych parametrach ani nie chce go naprawić..... to co HQ150 ma dziękować za łaskawy zwrot kasy?
Dobrze że go faktycznie nie zabili......<--- mam nadzieje że teraz rozumiesz przenośnie >> też z podstawówki
![]()
A tak w ogóle to jest napisane w regulaminie tej gwarancji extra, że Sony może a nie że wymieni jęsli mam być małostkowymożliwa w szczególności w sytua
cjach opisanych w punkcie
3.3. lit. a)
–
b) powyżej Produkt może zostać wymieniony na
taki sam model lub na model o zbliżonych parametrach
technicznych.
Znowu możesz zapytać czy HQ150 czy proponowano mu inny model jeśli tak to jaki i porównać go z Z5500...
Ja staram się unikać "okrągłych słów", "interpretacji" bo one zawsze kończą się na forum...
lolek126 a w jednym lub 2 postach nie dało rady?
ad 1 post Cóż przenośnie nie muszą trafiać do każdego....
ad 2 post nie kupisz bo już nie będzie takiego modelu jaki masz...
ad 3 post samsung jakoś dał, masz klinki do postów użytkowników...
Sugeruje samemu wytrzeźwieć....
A wiec jest jakis kolejny spisek w stolicy. U nas ten sam serwis naprawia sony i samunga lg oraz panasa wiec problemow nie ma. Jak kiedys bedziesz to daj znac...
Bo tez moglbym Tobie wiele naopowiadac ale pewien producent tv juz sam sie tym zaja... Teraz tylko opowiesci zostaly jak ze strefy mroku... wiec zapraszam
Nie pisze ze samsung jest cacy![]()
Nie martwie sie wcale ja tv nawet roku nie mam w domu
Wysłane z mojego GT-I9100
Nie tylko ja tak uważam,ale Rzecznik Praw Konsumenta który już im chciał pismo wysyłać za łamanie naszych praw. Sprawa była jasna.Ja niczego sobie nie interpretuję, przeczytaj raz jeszcze to co wcześniej napisaliśmy to zrozumiesz do czego to było nawiązanie. Rozumiem, że dalej stoisz przy swoim, że wypłata kasy za tv była łamaniem twoich praw wynikających z gwarancji i że (jak się domyślam) na 100% wygrałbyś sprawę w sądzie jakby się odbyła?.
Kolego , przepraszam Cie ile Ty masz lat? Jak myślisz od kogo ja o tych pewnych rzeczach wiem co sie dzieje? Od pracownika ktory tam robi już dobrych kilka lat, jakby to obwiescil wszem i wobec to gdzie on by znalazl prace w jakim serwisie ? Skoro bylby uwazany za donosiciela...A on odejdzie i co myslisz ze cos się zmieni , dalej tak bedzie nic się nie zmieni, tak jak kiedys napisalem ze od cudow to był , jest i bedzie Bog a nie jakis pracownik w takiej czy w innej firmie..Mysle ze nie ma sensu , szkoda casu postami się wymieniac , pozyjemy zobaczymy, nie zycze Tobie żeby Tv ci sie rozwalil ale jak jakby co, to sam sie przekonasz ze inni nie sa lepsi> Jesli chodzi o serwisy to jestesmy 100 lat za najgorszymi w Europie..W dalszym ciagu jak nie posiadasz zadnych danych tylko wiedze tajemna to generalnie mozesz sobie pisac co masz ochote
Ale w necie to kazdy jest mocny...
Jak wiesz o jakis przekretach to chyba najlepiej to zglosic...
Wysłane z mojego GT-I9100
Kolego u mnie Ta "instytucja" powiedziała ze to nie jest ich sprawa ze oni nie moga ingerowac w to czy dana firma ma miec swoj podmiot odpowiedzialny w kraju czy tez nie... cos w tym stylu mi Pani powiedziała. Podobnie mi powiedział już Pan na temat strony ala dobre programy gdzie firma sie podszywala pod te legalna firme, a tym samym pod strone dobre programy i oferowala usługi za ktore pozniej trzeba było zaplacic bo nagle znalazles sie w klubie ich .... Tu Pan powiedzial mi ze sady sa od takich rzeczy ... a chodzilo o to ze firma była zarejestrowana w Emiratach Arabskich.. o szczegołach nie bede pisal na pewno slyszales..Jednego sie nauczyłem od tamtej pory kazdy regulamin czytam już w 100%Nie tylko ja tak uważam,ale Rzecznik Praw Konsumenta który już im chciał pismo wysyłać za łamanie naszych praw. Sprawa była jasna.
I znowu piszesz o swoich przypadkach całkowicie nie związanych z tematem. Tu piszemy o gwarancji Sony!!! Masz jakiś konkretny przykład na ten temat togo zapodaj.U mnie Rzecznik stwierdził złamanie warunków gwarancji. EWIDENTNE.I chciał się sprawą urzędowo zająć, bo była jasna.Kolego u mnie Ta "instytucja" powiedziała ze to nie jest ich sprawa ze oni nie moga ingerowac w to czy dana firma ma miec swoj podmiot odpowiedzialny w kraju czy tez nie... cos w tym stylu mi Pani powiedziała. Podobnie mi powiedział już Pan na temat strony ala dobre programy gdzie firma sie podszywala pod te legalna firme, a tym samym pod strone dobre programy i oferowala usługi za ktore pozniej trzeba było zaplacic bo nagle znalazles sie w klubie ich .... Tu Pan powiedzial mi ze sady sa od takich rzeczy ... a chodzilo o to ze firma była zarejestrowana w Emiratach Arabskich.. o szczegołach nie bede pisal na pewno slyszales..Jednego sie nauczyłem od tamtej pory kazdy regulamin czytam już w 100%![]()
Do jednego masz racje HQ ze w Polsce moze by udało się wygrac bo oni w jakims zaczeniu lamia prawo - swój regulamin gwarancji , ale mysle ze i tak by sie przegralo, bo wtedy oferowaliby tv o PODOBNYCH PARAMETRACH - tak jak jest napisane w gwarancji i musialbys miec swietnego prawnika lub kilku nawet żeby z nimi wygrac i udowodnic im ze to co by Tobie zaoferowali jest jednak gorsze od tego co miałes. A prawnik lub tacy prawnicy kosztuja niezle ( tym bardziej w takiej sprawie, nie wspomnę o czasie trwania takiej sprawy ) i do tego dochodzi fakt ze mozna by było przegrac - to ryzyko nie warte swieczki bo ci prawnicy kilkakrotnie tyle by wzieli ile zaplaciles za tv.. choc nie mowie ze tak powinno byc, zeby byla jasnosc. Pozdrawiam.
A co Cię tak boli że piszę szczerze o moim przypadku?Nie no bez przesady, dziękować nie musi, ale żeby od razu taki "smrodek" robić??Pierwszy raz mu ktoś kasę oddał za sprzęt??
Zabić pewnie by nie zabili, mogli odesłać z kwitkiem do Anglii...
Dziś ten punkt brzmi inaczej
3.3. W ramach usługi świadczonej w zakresie Serwisu Extra i na warunkach określonych
w niniejszym regulaminie i Umowie Sony zobowiązuje się naprawić Produkt, chyba
że:
a) Sony nie będzie w stanie uzyskać części zamiennych niezbędnych do przeprowadzenia
naprawy Produktu lub
b) koszt wymiany Produktu na nowy jest niższy od kosztu naprawy.
http://www.sony.pl/support/files/warranty/pdf/SERWIS_EXTRA_regulamin_BCC-Y5.pdf
Bebol
,, Puki co'' to dawno nie czytałem takiego bełkotu.
Pierw piszesz że Sony złamało warunki gwarancji, a teraz że to tylko moja interpretacja. Następnie stwierdzasz, że w gwarancji jest zapis że Sony tylko może wymienić TV ale nie musi. No rewelacyjna informacja dla potencjalnych klientów. Jest napisane że może, bo może też naprawić TV, może też dać na wymianę ten sam model, a jeśli powyższe możliwości są niemożliwe, to może też wymienić zepsuty egzemplarz na inny model o równorzędnych parametrach. Nie ma innych możliwości.
Kłamiesz. Popatrz choćby na swoje posty nr.15, 17, 22.Problem polega na tym, że nie czytasz do końca ze zrozumieniem. Nie przypominam sobie, żebym gdzieś kategorycznie napisał, że Sony złamało warunki gwaracji (pisałem o podstawaach do szarpania się z nimi, bo taką podstawą może być ten zapis o tym ,że Sony "może"). To, że są do tego podstawy, dla średnio inteligentnego człowieka, nie jest równoznaczne, z tym, że Sony złamało warunki gwarancji. O tym decyduję sąd a nie TY. Taka jest różnica między nami, ja pewnerzeczy dopuszczam do swojej głowy, a ty idziesz w zaparte..
Inna możliwosć jest, bo sam z niej skorzystałeś przecież.. Nie kompromituj się dalej..Pistoletu do głowy ci chyba nie przystawili.. Sam zresztą gdzieś chyba pisałes, że wcale tak źle na tym nie wyszedłeś..