5 lat gwarancji - regulamin

Bebol

New member
A tak na poważnie to dopisaliby, że mogą też oddać kasę i nie byłoby problemu (Samsung też może dopisać, bo nie ma tego zapisu z tego co czytałem).
 

tdx

New member
Bez reklam
Ja piszę że Sony nie robi łachy bo skoro nie chce dać nowego TV o podobnych parametrach ani nie chce go naprawić..... to co HQ150 ma dziękować za łaskawy zwrot kasy?

Dobrze że go faktycznie nie zabili...... :) <--- mam nadzieje że teraz rozumiesz przenośnie >> też z podstawówki :)
 

Bebol

New member
Ja piszę że Sony nie robi łachy bo skoro nie chce dać nowego TV o podobnych parametrach ani nie chce go naprawić..... to co HQ150 ma dziękować za łaskawy zwrot kasy?

Dobrze że go faktycznie nie zabili...... :) <--- mam nadzieje że teraz rozumiesz przenośnie >> też z podstawówki :)

Nie no bez przesady, dziękować nie musi, ale żeby od razu taki "smrodek" robić?? :) Pierwszy raz mu ktoś kasę oddał za sprzęt?? ;-)

Zabić pewnie by nie zabili, mogli odesłać z kwitkiem do Anglii...
 

tdx

New member
Bez reklam
A tak w ogóle to jest napisane w regulaminie tej gwarancji extra, że Sony może a nie że wymieni jęsli mam być małostkowy:) możliwa w szczególności w sytua
cjach opisanych w punkcie
3.3. lit. a)

b) powyżej Produkt może zostać wymieniony na
taki sam model lub na model o zbliżonych parametrach
technicznych.

Dziś ten punkt brzmi inaczej

3.3. W ramach usługi świadczonej w zakresie Serwisu Extra i na warunkach określonych
w niniejszym regulaminie i Umowie Sony zobowiązuje się naprawić Produkt, chyba
że:
a) Sony nie będzie w stanie uzyskać części zamiennych niezbędnych do przeprowadzenia
naprawy Produktu lub
b) koszt wymiany Produktu na nowy jest niższy od kosztu naprawy.

http://www.sony.pl/support/files/warranty/pdf/SERWIS_EXTRA_regulamin_BCC-Y5.pdf
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Znowu możesz zapytać czy HQ150 czy proponowano mu inny model jeśli tak to jaki i porównać go z Z5500...

Ja staram się unikać "okrągłych słów", "interpretacji" bo one zawsze kończą się na forum...

lolek126 a w jednym lub 2 postach nie dało rady?
ad 1 post Cóż przenośnie nie muszą trafiać do każdego....
ad 2 post nie kupisz bo już nie będzie takiego modelu jaki masz... :)
ad 3 post samsung jakoś dał, masz klinki do postów użytkowników...
Sugeruje samemu wytrzeźwieć....

Rozumiem ze serwis samsunga to taki cacy tak :) to dopiero mnie rozmieszyles...akurat w tym temacie to tyle mam wiadomosci ze , a szkoda czasu... zreszta to nie sa rzeczy na forum bo osobe by zwolnili pewna z serwisu tego, wiec powiem ci tylko tyle ze jaki serwis jeden czy drugi jest - ale na pewno pewne rzeczy jakie sa robione w pewnej firmie jesli chodzi o serwis to ja nigdzie nie slyszalem zeby cos takiego robili, a tam robia to nagminnie... jak bedziesz kiedys w stolicy to daj znac poznam Cie z pewna osoba i posluchasz zobaczysz co czlowiek mowi ktory wew. pewnej firmy pracuje ...
I ostania sprawa to co sie martwisz Kolego, Ty masz inny Tv z super gwarancja ktora jest respektowana to nie masz co sie bac, a zobacz ja mam soniaka i w wogole sie nie martwie i smieje sie z tego, bo wiem na 100% ze i tak ona jest lepsza jak jaka kolwiek inna gdybym chcial kupic w markecie jakis tv i przedluzyc gwarancje do 5 lat.. nie wspomne ze o niebo tansza ..
A jak chcesz naprawde pomoc i chcesz uszczesliwic ten swiat to zaloz sprawe i jedz walcz do Anglii i zmien to zeby respektowali i szanowali Polske na tyle zeby bylo jak kiedys Sony Polska.. Pisaniem takim nic nie zmieni sie, a Ci co sa zainteresowani kupnem takiego tv, to juz wiedza jak jest z ta gwarancja i albo sie godza na to, albo ida i kupuja np samsunga czy lg. Prosty wybor..Nikt nikogo nie zmusza. Mi naprawde kolego nikt nie przykladal pistoletu tylko bylem swiadomy tego co robie i dobrze wiedzialem jak jest z gwarancja po jej przeczytaniu jeszcze zanim zamowilem tv.. i jakbym mial drugi raz kupic tv to zrobilbym to samo bo znacznie bardziej mi odpowiada sony jak inne marki na chwile obecna. NIe liczac panasonica ktorego tez lubie.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
A wiec jest jakis kolejny spisek w stolicy :) . U nas ten sam serwis naprawia sony i samunga lg oraz panasa wiec problemow nie ma. Jak kiedys bedziesz to daj znac...
Bo tez moglbym Tobie wiele naopowiadac ale pewien producent tv juz sam sie tym zaja... Teraz tylko opowiesci zostaly jak ze strefy mroku... wiec zapraszam :)

Nie pisze ze samsung jest cacy :)
Nie martwie sie wcale ja zadnego tv nawet roku nie mam w domu :)n

Wysłane z mojego GT-I9100
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A wiec jest jakis kolejny spisek w stolicy :) . U nas ten sam serwis naprawia sony i samunga lg oraz panasa wiec problemow nie ma. Jak kiedys bedziesz to daj znac...
Bo tez moglbym Tobie wiele naopowiadac ale pewien producent tv juz sam sie tym zaja... Teraz tylko opowiesci zostaly jak ze strefy mroku... wiec zapraszam :)

Nie pisze ze samsung jest cacy :)
Nie martwie sie wcale ja tv nawet roku nie mam w domu :)

Wysłane z mojego GT-I9100

A w stolicy sony robi tylko sonego :) i znasz powiedzenie ze jak cos jest od wszystkiego to jest do ...Pociesze Cie za 1,5 roku juz bedziesz mial po gwarancji o ile nie wykupiles na 5 lat od jakiejs firmy ubezpieczeniowej .. i zobaczysz jak oni dzialaja i ile oddaja jak tv jest do smieci..
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
W dalszym ciagu jak nie posiadasz zadnych danych tylko wiedze tajemna to generalnie mozesz sobie pisac co masz ochote :)
Ale w necie to kazdy jest mocny...

Jak wiesz o jakis przekretach to chyba najlepiej to zglosic...

Wysłane z mojego GT-I9100
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ja niczego sobie nie interpretuję, przeczytaj raz jeszcze to co wcześniej napisaliśmy to zrozumiesz do czego to było nawiązanie. Rozumiem, że dalej stoisz przy swoim, że wypłata kasy za tv była łamaniem twoich praw wynikających z gwarancji i że (jak się domyślam) na 100% wygrałbyś sprawę w sądzie jakby się odbyła?.
Nie tylko ja tak uważam,ale Rzecznik Praw Konsumenta który już im chciał pismo wysyłać za łamanie naszych praw. Sprawa była jasna.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
W dalszym ciagu jak nie posiadasz zadnych danych tylko wiedze tajemna to generalnie mozesz sobie pisac co masz ochote :)
Ale w necie to kazdy jest mocny...

Jak wiesz o jakis przekretach to chyba najlepiej to zglosic...

Wysłane z mojego GT-I9100
Kolego , przepraszam Cie ile Ty masz lat? Jak myślisz od kogo ja o tych pewnych rzeczach wiem co sie dzieje? Od pracownika ktory tam robi już dobrych kilka lat, jakby to obwiescil wszem i wobec to gdzie on by znalazl prace w jakim serwisie ? Skoro bylby uwazany za donosiciela...A on odejdzie i co myslisz ze cos się zmieni , dalej tak bedzie nic się nie zmieni, tak jak kiedys napisalem ze od cudow to był , jest i bedzie Bog a nie jakis pracownik w takiej czy w innej firmie..Mysle ze nie ma sensu , szkoda casu postami się wymieniac , pozyjemy zobaczymy, nie zycze Tobie żeby Tv ci sie rozwalil ale jak jakby co, to sam sie przekonasz ze inni nie sa lepsi> Jesli chodzi o serwisy to jestesmy 100 lat za najgorszymi w Europie..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Bebol
,, Puki co'' to dawno nie czytałem takiego bełkotu.
Pierw piszesz że Sony złamało warunki gwarancji, a teraz że to tylko moja interpretacja. Następnie stwierdzasz, że w gwarancji jest zapis że Sony tylko może wymienić TV ale nie musi. No rewelacyjna informacja dla potencjalnych klientów. Jest napisane że może, bo może też naprawić TV, może też dać na wymianę ten sam model, a jeśli powyższe możliwości są niemożliwe, to może też wymienić zepsuty egzemplarz na inny model o równorzędnych parametrach. Nie ma innych możliwości.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie tylko ja tak uważam,ale Rzecznik Praw Konsumenta który już im chciał pismo wysyłać za łamanie naszych praw. Sprawa była jasna.
Kolego u mnie Ta "instytucja" powiedziała ze to nie jest ich sprawa ze oni nie moga ingerowac w to czy dana firma ma miec swoj podmiot odpowiedzialny w kraju czy tez nie... cos w tym stylu mi Pani powiedziała. Podobnie mi powiedział już Pan na temat strony ala dobre programy gdzie firma sie podszywala pod te legalna firme, a tym samym pod strone dobre programy i oferowala usługi za ktore pozniej trzeba było zaplacic bo nagle znalazles sie w klubie ich .... Tu Pan powiedzial mi ze sady sa od takich rzeczy ... a chodzilo o to ze firma była zarejestrowana w Emiratach Arabskich.. o szczegołach nie bede pisal na pewno slyszales..Jednego sie nauczyłem od tamtej pory kazdy regulamin czytam już w 100% :)
Do jednego masz racje HQ ze w Polsce moze by udało się wygrac bo oni w jakims zaczeniu lamia prawo - swój regulamin gwarancji , ale mysle ze i tak by sie przegralo, bo wtedy oferowaliby tv o PODOBNYCH PARAMETRACH - tak jak jest napisane w gwarancji i musialbys miec swietnego prawnika lub kilku nawet żeby z nimi wygrac i udowodnic im ze to co by Tobie zaoferowali jest jednak gorsze od tego co miałes. A prawnik lub tacy prawnicy kosztuja niezle ( tym bardziej w takiej sprawie, nie wspomnę o czasie trwania takiej sprawy ) i do tego dochodzi fakt ze mozna by było przegrac - to ryzyko nie warte swieczki bo ci prawnicy kilkakrotnie tyle by wzieli ile zaplaciles za tv.. choc nie mowie ze tak powinno byc, zeby byla jasnosc. Pozdrawiam.
 
D

Deleted member 121090

Guest
lolek126
Niestety też uważam że zamieszczasz tu opowieści jak u wujka na imieniach.
Ja piszę o konkretnym przypadku, który mnie spotkał i konkretnych zapisach umowy gwarancyjnej, które Sony złamało, a Ty o znajomym który zna znajomego, o cudach i Bogu.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Kolego u mnie Ta "instytucja" powiedziała ze to nie jest ich sprawa ze oni nie moga ingerowac w to czy dana firma ma miec swoj podmiot odpowiedzialny w kraju czy tez nie... cos w tym stylu mi Pani powiedziała. Podobnie mi powiedział już Pan na temat strony ala dobre programy gdzie firma sie podszywala pod te legalna firme, a tym samym pod strone dobre programy i oferowala usługi za ktore pozniej trzeba było zaplacic bo nagle znalazles sie w klubie ich .... Tu Pan powiedzial mi ze sady sa od takich rzeczy ... a chodzilo o to ze firma była zarejestrowana w Emiratach Arabskich.. o szczegołach nie bede pisal na pewno slyszales..Jednego sie nauczyłem od tamtej pory kazdy regulamin czytam już w 100% :)
Do jednego masz racje HQ ze w Polsce moze by udało się wygrac bo oni w jakims zaczeniu lamia prawo - swój regulamin gwarancji , ale mysle ze i tak by sie przegralo, bo wtedy oferowaliby tv o PODOBNYCH PARAMETRACH - tak jak jest napisane w gwarancji i musialbys miec swietnego prawnika lub kilku nawet żeby z nimi wygrac i udowodnic im ze to co by Tobie zaoferowali jest jednak gorsze od tego co miałes. A prawnik lub tacy prawnicy kosztuja niezle ( tym bardziej w takiej sprawie, nie wspomnę o czasie trwania takiej sprawy ) i do tego dochodzi fakt ze mozna by było przegrac - to ryzyko nie warte swieczki bo ci prawnicy kilkakrotnie tyle by wzieli ile zaplaciles za tv.. choc nie mowie ze tak powinno byc, zeby byla jasnosc. Pozdrawiam.
I znowu piszesz o swoich przypadkach całkowicie nie związanych z tematem. Tu piszemy o gwarancji Sony!!! Masz jakiś konkretny przykład na ten temat togo zapodaj.U mnie Rzecznik stwierdził złamanie warunków gwarancji. EWIDENTNE.I chciał się sprawą urzędowo zająć, bo była jasna.
Natomiast zgadzam się z Tobą, że nie warto tego było robić. Musiałbym być z rok bez TV, bo ani kupić nowy a oni mi potem dają wreszcie coś na wymianę, ani oglądać zepsuty. Nie warto było,to tylko TV.
Więc podziękowałem im za współpracę i teraz kupuję produkty innych firm.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie no bez przesady, dziękować nie musi, ale żeby od razu taki "smrodek" robić?? :) Pierwszy raz mu ktoś kasę oddał za sprzęt?? ;-)

Zabić pewnie by nie zabili, mogli odesłać z kwitkiem do Anglii...
A co Cię tak boli że piszę szczerze o moim przypadku?
Sony to jak widzisz ma gdzieś, jak traktują swojego stałego klienta a Ciebie bardzo boli publicznie podana ta informacja. Jak uważasz kto jest winny tego ,, smrodku''. Ja bo o nim piszę,czy Sony jak go zrobiło?
 

Bebol

New member
Dziś ten punkt brzmi inaczej

3.3. W ramach usługi świadczonej w zakresie Serwisu Extra i na warunkach określonych
w niniejszym regulaminie i Umowie Sony zobowiązuje się naprawić Produkt, chyba
że:
a) Sony nie będzie w stanie uzyskać części zamiennych niezbędnych do przeprowadzenia
naprawy Produktu lub
b) koszt wymiany Produktu na nowy jest niższy od kosztu naprawy.

http://www.sony.pl/support/files/warranty/pdf/SERWIS_EXTRA_regulamin_BCC-Y5.pdf

Nie brzmi inaczej, bo to co ja przytoczyłem, to jest kawałek dalej... punkt. 3.4 takżę nie wprowadzaj ludzi w błąd proszę..

Poza tym napiszę raz jeszcze to jest kwestia dla prawników, a nie dla nas HQ miał okazję skonfornować swoją wersję, ale tego nie zrobił z różnych względów jak mniemam.
 

Bebol

New member
Bebol
,, Puki co'' to dawno nie czytałem takiego bełkotu.
Pierw piszesz że Sony złamało warunki gwarancji, a teraz że to tylko moja interpretacja. Następnie stwierdzasz, że w gwarancji jest zapis że Sony tylko może wymienić TV ale nie musi. No rewelacyjna informacja dla potencjalnych klientów. Jest napisane że może, bo może też naprawić TV, może też dać na wymianę ten sam model, a jeśli powyższe możliwości są niemożliwe, to może też wymienić zepsuty egzemplarz na inny model o równorzędnych parametrach. Nie ma innych możliwości.

Problem polega na tym, że nie czytasz do końca ze zrozumieniem. Nie przypominam sobie, żebym gdzieś kategorycznie napisał, że Sony złamało warunki gwaracji (pisałem o podstawaach do szarpania się z nimi, bo taką podstawą może być ten zapis o tym ,że Sony "może"). To, że są do tego podstawy, dla średnio inteligentnego człowieka, nie jest równoznaczne, z tym, że Sony złamało warunki gwarancji. O tym decyduję sąd a nie TY. Taka jest różnica między nami, ja pewnerzeczy dopuszczam do swojej głowy, a ty idziesz w zaparte..

Inna możliwosć jest, bo sam z niej skorzystałeś przecież.. Nie kompromituj się dalej..Pistoletu do głowy ci chyba nie przystawili.. Sam zresztą gdzieś chyba pisałes, że wcale tak źle na tym nie wyszedłeś..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Napisz jeszcze raz po polsku bo po prostu nie rozumiem co chciałeś napisać., ,,takżę'', ,, skonfornować''?!
Gwarancja i jej zapisy są dla nas! My jesteśmy klientami, i naprawdę to nie jest skomplikowana umowa. Łatwo ją zrozumieć nawet jak nie jesteśmy za bardzo oblatani w zawiłościach prawnych. To że Ty jej nie rozumiesz, nie znaczy że my też nie. Nie mierz wszystkich własną miarą.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
D

Deleted member 121090

Guest
Problem polega na tym, że nie czytasz do końca ze zrozumieniem. Nie przypominam sobie, żebym gdzieś kategorycznie napisał, że Sony złamało warunki gwaracji (pisałem o podstawaach do szarpania się z nimi, bo taką podstawą może być ten zapis o tym ,że Sony "może"). To, że są do tego podstawy, dla średnio inteligentnego człowieka, nie jest równoznaczne, z tym, że Sony złamało warunki gwarancji. O tym decyduję sąd a nie TY. Taka jest różnica między nami, ja pewnerzeczy dopuszczam do swojej głowy, a ty idziesz w zaparte..

Inna możliwosć jest, bo sam z niej skorzystałeś przecież.. Nie kompromituj się dalej..Pistoletu do głowy ci chyba nie przystawili.. Sam zresztą gdzieś chyba pisałes, że wcale tak źle na tym nie wyszedłeś..
Kłamiesz. Popatrz choćby na swoje posty nr.15, 17, 22.
A Ty weź choćby do ręki słownik języka polskiego a potem napisz coś o kompromitacji.
Żeby obrażać innych to najpierw trzeba sobą jakiś poziom reprezentować.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry