te powidoki które powstały po 5 minutach - zniknęły po 2 godzinach.
Bałem się zatrzymać jednak obraz np na kilka godzin.
Nie wiem jaka będzie reakcja telewizora.
Ale któregoś dnia z zegarkiem w ręku popróbuję.
Nie chodzi znów o to aby robić coś na siłę , ale jeśli ktoś gra np w grę i stałe elementy wyświetlane ma na ekranie w tym samym miejscu lub gdy ogląda Olimpiadę na Eurosporcie osiem godzin non stop bo jest extra -
to może mieć kłopot. Dlatego też producent w instrukcji podaje informację o nie wyświetlaniu dłużej stałych elementów na ekranie ( dotyczy plazmy).
Wiem z całą pewnością że w Plazmie Panasonica
Panasonic Polska - Oferta / Telewizory plazmowe / TX-P46Z11E
Po ośmiu godzinnym teście - elementy są bardzo widoczne
http://www.hdtv.com.pl/forum/pdp-plazmy/46194-panasonic-tx-p46z11e-test.html
Co do czerni :
Ignorowanie zawyżone dane od producentów i różnych metod pomiaru (ANSI porównaniu on / off) na sekundę, współczynnik kontrastu jest przede wszystkim stosunek jasności do szczytowego poziomu czerni, że telewizja stanie wyprodukować. W ciemnym pomieszczeniu nadaje się do krytycznego oglądania, zakładając, że PEG jasności piku (100% bodziec biały) TV zalecenie SMPTE z dnia 30 stóp Lamberts (zbyt dużo jaśniejsze będzie wyglądać niewygodne ... pamiętaj, że w ciemnym pomieszczeniu), nie ma się rozumieć że rzeczywiście poziom czerni, który określa współczynnik kontrastu telewizji.
Niższy poziom czerni, wyższy współczynnik kontrastu. Wyższy współczynnik kontrastu, tym większy zakres dynamiki - tu mówimy o przejście od czerni do cieni szczegółowo półcienie podkreślić detale i wreszcie białe - HDTV można odtworzyć, co nadaje większą głębię i wgląd do obrazu.
Dziwne, jakby się wydawało, poziom czerni jest również kluczowe znaczenie dla odwzorowanie kolorów na HDTV, po prostu dlatego, luminancji tła jest nieodwołalnie dodawane do każdego koloru, który powinien być wyświetlany na ekranie. Pomyśl o tym w ten sposób: szaro-czarnych będzie bardziej "białe", niż czysta czerń
.
Ten "biały" miesza się z kolorami, zmniejszając Saturations (na czerwono przykład może wyglądać różowo ... ekstremalnie, ale ten pomysł) i wypłukiwanie obrazu. Tylko głębokie czernie może pozwolić rozwijać się kolory z nieskażone bogactwo.
Ta samo tłumaczę na testach innym użytkownikom.
Ignoring inflated figures from manufacturers and various measurement methods (ANSI versus on/ off) for a second, contrast ratio is essentially the ratio of peak brightness to black level that a television can produce. In a dark room suitable for critical viewing, assuming we peg peak brightness (100% stimulus white) of a TV to SMPTE’s recommendation of 30 foot-Lamberts (too much brighter would look uncomfortable… remember it’s a dark room), it stands to reason that it’s actually the black level that determines the contrast ratio of the television.
The lower the black level, the higher the contrast ratio. The higher the contrast ratio, the greater the dynamic range – here we’re talking about the transition from blacks to shadow detail to midtones to highlight detail and finally to whites – the HDTV can reproduce, which lends more depth and insight to the image.
Strange as it may sound, black level is also critical to colour rendition on a HDTV, simply because the background luminance is irrevocably added to every single colour that needs to be displayed on screen. Think of it this way: greyish blacks will have more “white” than pure blacks. This “white” will be mixed with the colours, decreasing their saturations (for example red may look pink… a bit extreme, but you get the idea) and washing out the image. Only the deepest blacks can allow the colours to flourish with unadulterated richness.
http://translate.google.pl/translat...=firefox-a&hs=HE5&rls=org.mozilla:pl:official