@marciniozo
Powiem tak. Już pisałem o tej całej dziecinadzie w wykonaniu MM. Każdy (ujmijmy to) kanał dystrybucji ich usług ma dokładnie inną ofertę w zależności od własnego "widzimisię". Totalny brak przejrzystości oferty. To ty się musisz wykazać sprytem, żeby osiągnąć coś co się chce mieć. Czasem działa wypowiedzenie umowy, czasem kombinacje alpejskie w BOK, a czasem nic nie pomoże, zwłaszcza jak konkurencji brak. Całe szczęście, że od jakiegoś czasu UPC się rozpanoszyło w mojej klatce i ostro walczy o klienta. Ja jestem osobą, która nie lubi zmian, konieczności okablowania mieszkania na nowo i jeszcze paru innych rzeczy, które różnią UPC od MM (ofertę UPC znam, bo moi teściowie mają tam fajny pakiet). Jakimś cudem udało mi się zdobyć numer fona do przedstawiciela handlowego (jakoś ci z MM są mało aktywni w odróżnieniu od UPC), a z nim rozmowa to była przyjemność. Nic nie musiałem kombinować, powiedziałem co bym chciał i nie było żadnego problemu. Gdybym zadzwonił na infolinię jestem przekonany, że miałbym cudowną "ofertę" na to co mam za cenę ze 2 razy wyższą. Teraz wiem na czym stoję i w grudniu jestem umówiony na podpisanie nowej umowy (wcześniej nie mogę, bo muszę wejść w okres 3 miesięcy przed zakończeniem obecnej umowy)