TV HD w polskiej TK Multimedia

laaval

New member
@marciniozo

Powiem tak. Już pisałem o tej całej dziecinadzie w wykonaniu MM. Każdy (ujmijmy to) kanał dystrybucji ich usług ma dokładnie inną ofertę w zależności od własnego "widzimisię". Totalny brak przejrzystości oferty. To ty się musisz wykazać sprytem, żeby osiągnąć coś co się chce mieć. Czasem działa wypowiedzenie umowy, czasem kombinacje alpejskie w BOK, a czasem nic nie pomoże, zwłaszcza jak konkurencji brak. Całe szczęście, że od jakiegoś czasu UPC się rozpanoszyło w mojej klatce i ostro walczy o klienta. Ja jestem osobą, która nie lubi zmian, konieczności okablowania mieszkania na nowo i jeszcze paru innych rzeczy, które różnią UPC od MM (ofertę UPC znam, bo moi teściowie mają tam fajny pakiet). Jakimś cudem udało mi się zdobyć numer fona do przedstawiciela handlowego (jakoś ci z MM są mało aktywni w odróżnieniu od UPC), a z nim rozmowa to była przyjemność. Nic nie musiałem kombinować, powiedziałem co bym chciał i nie było żadnego problemu. Gdybym zadzwonił na infolinię jestem przekonany, że miałbym cudowną "ofertę" na to co mam za cenę ze 2 razy wyższą. Teraz wiem na czym stoję i w grudniu jestem umówiony na podpisanie nowej umowy (wcześniej nie mogę, bo muszę wejść w okres 3 miesięcy przed zakończeniem obecnej umowy)
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
laaval
Pełna zgoda. Masz rację. Przykre jest niestety to, że trzeba "kombinować" aby otrzymać atrakcyjną ofertę. Te usługi nie są wcale tanie. Tak jak napisałeś dobrze, że pojawia się konkurencja. Gorzej mają Ci abonenci, gdzie MM jest monopolistą. Zresztą nie chodzi tutaj tylko o MM. Niestety tak to jest w Polsce, że klient to jest dobry jak coś kupuje, zamawia właśnie jako nowy klient. Później wszyscy mają go gdzieś...Niestety wielokrotnie przekonałem się o tym na własnej skórze.

Wracając do MM ja także przedłużyłem ofertę na zadowalających mnie warunkach. Miałem przejść do konkurencji, ale też nie uśmiechała mi się nowa instalacja, kucie ścian itp. I jeszcze brak kilku interesujących mnie kanałów w tamtej ofercie.
Poszedłem do BOK i po rozmowie z miłą panią podpisałem umowę na TV analog DTV i internet 20mb/s za 96zł. Do tego dobrałem też pakiety premium.
Mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z otrzymanej oferty, ale dlaczego musi to tak wyglądać?
Jak to powiedział klasyk Polska to dziki kraj...
Pozdrawiam
 

gather_pl

New member
@marciniozo - jaki pakiet cyfrowy w tym abo ? umowa na 12 miesięcy ?

Muszę na dniach skoczyć do biura, bo na infolinii na pewno nic dobrego mi nie zaproponują, ponieważ umowa kończy mi się z końcem listopada.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
gather_pl
Pakiet cyfrowy komfort - 20zł, analog - 29zł, internet 20mb/s - 47zł. Co daje 96zł. Umowa na dwa lata. Z tym, że ja byłem w o tyle trudnej sytuacji, że w listopadzie kończyła mi się umowa na DTV (złożyłem wcześniej stosowną rezygnację z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia) a analog i internet miałem do czerwca 2013r. Udało mi się to wszystko "połączyć" w jedną umowę od dnia 01.12.2012r. Także jestem zadowolony z rozmowy z miłą panią w BOK.
 

gather_pl

New member
Hmm jak umowa na dwa lata, to taka średnia oferta wg mnie.
Natomiast pójście na rękę w kwestii ujednolicenia umowy na +

Nic muszę się osobiście wybrać i spróbować, najgorsze jest to, że biuro otwarte jest od pn-pt 9:00-17:00, czyli najgorsze godziny, bo człowiek wtedy siedzi w pracy.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Coś za coś, poszli na rękę, dali szybszy internet (w tej samej cenie). Także nie jest źle, pewnie, że zawsze może być lepiej, ale życie to sztuka kompromisu...
 

brodacz

Active member
Bez reklam
No to już mogę napisać... Od poniedziałku wchodzi w W-wie TV cyfrowa Komfort + 30 Mb bez wi-fi za 60 zł !!! Pierwsze 3 okresy rozliczeniowe za 2 zł, co daje uśrednioną cenę na poziomie 54-58,50 zł przez 2 lata. Do tego ruszyła nowa taryfa telefoniczna "mobilna" czyli 120 min do wszystkich (nawet Play) za 23 zł.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
No tak w Warszawie pewnie duża konkurencja to i taka oferta.
A wiesz coś może o innych nowościach w MM? O promocjach w innych miastach, nowych kanałach?
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Mam tylko wiadomości dla W-wy. Swoją drogą to ciekawe ekonomicznie, gdyż w W-wie ceny są najniższe, bowiem całą kasę dla tego miasta, która miałaby iść na reklamę, MM przesuwa na obniżkę abonamentu i wsparcie dla handlowców. Jak widać daje to lepsze rezultaty niż wywalanie milionów na bilboary, reklamę tv czy tony ulotek. Brawo !!!
 

Navigon

New member
Hej. Mam MM w Olsztynie i dzisiaj po cichu wyłączyli TVP Sport w analogu i cyfrowym odbiorze. Od razu uprzedzam, że mam wszystkie sportowe pakiety. Wiecie co o wyłączeniu TVP Sport w MM ? Czy tylko u mnie ?
 

sobik07

New member
Pakiet cyfrowy komfort - 20zł, analog - 29zł, internet 20mb/s - 47zł. Co daje 96zł. Umowa na dwa lata. Z tym, że ja byłem w o tyle trudnej sytuacji, że w listopadzie kończyła mi się umowa na DTV (złożyłem wcześniej stosowną rezygnację z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia) a analog i internet miałem do czerwca 2013r. Udało mi się to wszystko "połączyć" w jedną umowę od dnia 01.12.2012r. Także jestem zadowolony z rozmowy z miłą panią w BOK.

Czyli rozumiem, że jeśli mam promocję na internet do końca grudnia i chciałbym podpisać kolejny aneks, ale już z analogiem i DTV (obecnie nie mam), to można to zrobić w pakiecie (internet+analog+DTV)?
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
sobik07
Można, ale to wszystko zależy od lokalnego rynku, konkurencji (dobrze jeżeli jest). Trzeba też pamiętać o obowiązujących okresach wypowiedzenia.
Trzeba iść do BOK i negocjować. Lepsza oferta jest dla nowych klientów. Dla tych "starych" to jest już gorzej. Dlatego nie zaszkodzi złożyć rezygnacji w stosownym terminie. W Twoim przypadku jeżeli masz tylko internet to przy zamówieniu usługi w pakiecie powinieneś otrzymać atrakcyjną ofertę.
 

laaval

New member
Mam tylko wiadomości dla W-wy. Swoją drogą to ciekawe ekonomicznie, gdyż w W-wie ceny są najniższe, bowiem całą kasę dla tego miasta, która miałaby iść na reklamę, MM przesuwa na obniżkę abonamentu i wsparcie dla handlowców. Jak widać daje to lepsze rezultaty niż wywalanie milionów na bilboary, reklamę tv czy tony ulotek. Brawo !!!

W Lublinie niestety tak kolorowo nie jest. Cudem udało mi się dorwać nr telefonu do handlowca. A UPC szaleje. U mnie w klatce wiszą non stop oferty i żeby było śmieszniej są to oferty od dwóch różnych przedstawiecieli :) Chociaż czytając to forum, to chyba nie mam na co narzekać, bo inni mają gorzej :/
 

thommy18

New member
Navigon w Szczecinie TVP Sport posiadam. Jeżeli chodzi o oferty pakietów dla obecnych klientów to najlepszym posunięciem jest złożenie rezygnacji ze wszystkiego co macie w MM. Wtedy dostaje się zazwyczaj umowę STOP i dość znośne warunki. Ja już w lutym wyłączam wszystkie extra pakiety a na koniec wakacji będę negocjował. Na pewno nie opłaca się niczego zawierać z nimi przez telefon, bo tam wyliczają bajońskie sumy za abonament dorzucając pakiety tak by wypadało jak najdrożej. Nie dawajcie wiary stwierdzeniom, że oferty MM są we wszystkich kanałach sprzedaży takie same bo to totalna bzdura. W biurze dostałem o 360 stopni korzystniejszą ofertę niż na telefonie, gdzie Pani się obraża na to, że klient nie dał się delikatnie pisząc zrobić na szaro.
 

laaval

New member
Navigon w Szczecinie TVP Sport posiadam. Jeżeli chodzi o oferty pakietów dla obecnych klientów to najlepszym posunięciem jest złożenie rezygnacji ze wszystkiego co macie w MM. Wtedy dostaje się zazwyczaj umowę STOP i dość znośne warunki. Ja już w lutym wyłączam wszystkie extra pakiety a na koniec wakacji będę negocjował. Na pewno nie opłaca się niczego zawierać z nimi przez telefon, bo tam wyliczają bajońskie sumy za abonament dorzucając pakiety tak by wypadało jak najdrożej. Nie dawajcie wiary stwierdzeniom, że oferty MM są we wszystkich kanałach sprzedaży takie same bo to totalna bzdura.

To co piszesz nie zawsz jest niestety do wykonania. Nie każdy po złożeniu wypowiedzenia otrzyma ofertę STOP. Bardzo duże znaczenie ma występowanie konkurencji. W przypadku jej braku MM nie jest zbytnio skłonna do negocjacji. A co do reszty się zgadzam. Korzystanie z infolinii w celu przedłużenia jakiejkolwiek umowy na dogodnych warunkach to najgorsza z możliwych rzeczy. Ceny ofert z kosmosu - nijak się nie mają do tego co można od nich wyrwać. Poza tym wiele zależy jak już pisałem od indywidualnych umiejętności negocjowania i kombinowania. Taka dziecinada :???:

W biurze dostałem o 360 stopni korzystniejszą ofertę niż na telefonie,
Chyba o 180 stopni :twisted:
 
Do góry