Witam
Z Pamiętnika...
Tez zamówiłem cyfrowy komfort jakoś pod koniec września jakoś 26 .Pani powiedziała mi że będzie uruchomiony 2 X - ale pięknie pomyślałem
Przyszedł 30 IX i zniknęło mi z 70 % programów DTV, pomyślałem awaria (ale głupi byłem). Poczekałem dwa dni i w sobotę zadzwoniłem do BOK najpierw do techników.
Pan oczywiście standardowo wyśpiewał formułkę że trzeba wyłączyć , poczekać i będzie wszystko ok.
Tak minęło 30 minut i kolejny telefon do BOK że nic to nie dało,muszę przyznać że Pan się zdziwił , kazał poczekać i tak za 10 minut wyjawił mi radosną nowinę że przełączy mnie do Pani z ofertami i promocjami ponieważ ja po prostu nie mam wykupionego pakietu Basic ani jakiegokolwiek innego (przypomnę że 26 zamawiałem Komfort)
Pani od promocji wyjaśniła mi że owszem zamawiałem Komfort ale inna Pani nie zakontraktowała i dzisiaj to już na pewno nie będę miał TV bo jest sobota,(wyłączyć basic zdążyli zakontraktować) ale bardzo przeprasza i w poniedziałek osobiście się zajmie sprawą i popołudniu będę miał.
Jest poniedziałek - TV nadal nie mam , a po kolejnych rozmowach z BOK dowiedziałem się że mają 7 dni na podłączenie a liczą te dni chyba od każdego ostatniego wykonanego do nich telefonu.
Pozdrawiam
Z Pamiętnika...
Tez zamówiłem cyfrowy komfort jakoś pod koniec września jakoś 26 .Pani powiedziała mi że będzie uruchomiony 2 X - ale pięknie pomyślałem
Przyszedł 30 IX i zniknęło mi z 70 % programów DTV, pomyślałem awaria (ale głupi byłem). Poczekałem dwa dni i w sobotę zadzwoniłem do BOK najpierw do techników.
Pan oczywiście standardowo wyśpiewał formułkę że trzeba wyłączyć , poczekać i będzie wszystko ok.
Tak minęło 30 minut i kolejny telefon do BOK że nic to nie dało,muszę przyznać że Pan się zdziwił , kazał poczekać i tak za 10 minut wyjawił mi radosną nowinę że przełączy mnie do Pani z ofertami i promocjami ponieważ ja po prostu nie mam wykupionego pakietu Basic ani jakiegokolwiek innego (przypomnę że 26 zamawiałem Komfort)
Pani od promocji wyjaśniła mi że owszem zamawiałem Komfort ale inna Pani nie zakontraktowała i dzisiaj to już na pewno nie będę miał TV bo jest sobota,(wyłączyć basic zdążyli zakontraktować) ale bardzo przeprasza i w poniedziałek osobiście się zajmie sprawą i popołudniu będę miał.
Jest poniedziałek - TV nadal nie mam , a po kolejnych rozmowach z BOK dowiedziałem się że mają 7 dni na podłączenie a liczą te dni chyba od każdego ostatniego wykonanego do nich telefonu.
Pozdrawiam