Telewizory 4K firmy Sony serii X8509C-pierwszy ogląd

accu

New member
Bez reklam

Witam uprzejmie,

Opdatering snker input lag & tilfjer HLG p 2015 & 2016 Sony Android TV - FlatpanelsDK

Nie wiadomo co z systemem operacyjnym Android 7 Nougat dla telewizorów firmy Sony linia 2015 i wiosna 2016 .
BTW , Mam obawy , czy dojdzie do skutku , aktualizacja ta miała być wydana w IV kwartale 2017 r. . :-|

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja nie byłbym tego taki pewny.. niektórzy na smartfonach odczuwają lekkość 7 ki.. po tym jak z aktualizowali sobie telefon.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Telewizor a smartfon to dwa różne urządzenia , więc moim skromnym zdaniem nie można porównywać działania
systemu operacyjnego Android z obojętnie zainstalowaną wersją systemu Android na tych urządzeniach .
Poza tym telewizory firmy Sony , które otrzymały już aktualizację systemu operacyjnego Android 6
do systemu operacyjnego Android 7 , działają dobrze . :-|

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To tylko dziękować Bogu i oby tak dalej.. ale generalnie do tych aktualizacji Antka w tv to tak mieszane mam uczucia że .. ja odnoszę wrażenia ze oni do końca nad tym nie panują ... ewentualnie ten system nie do końca jest dedykowany dla tv... i trzecia opcja to może i jest dedykowany ale "bebechy" takie tv musi mieć naprawdę odpowiednie, a nie te które są w tv choćby z 2015 roku..
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,
Może tak być jak piszesz , że chodzi o "bebechy" żartobliwie ujmując . :-|

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

krystian_man

New member
Mam pytanie do użytkowników 55x8509c, czy to norma że w ciągu kilku godzin oglądania pojawiają się komunikaty "aplikacja została zatrzymana".

Telewizor posiada najnowszy soft i był kilkukrotnie przywracany do ustawień fabrycznych lecz nic to nie pomogło. Komunikaty dotyczą różnych aplikacji. W tv mam zainstalowane dodatkowo Kodi i VLC. Dodatkowo TV co jakiś czas potrafi się sam zrestartować.

Wydaje mi się, że nie jest to norma i coś jest nie tak z elektroniką ale podejrzewam że ciężko będzie wyegzekwować od serwisu skuteczną naprawę.
 

DrWredman

Active member
Mam pytanie do użytkowników 55x8509c, czy to norma że w ciągu kilku godzin oglądania pojawiają się komunikaty "aplikacja została zatrzymana".

Telewizor posiada najnowszy soft i był kilkukrotnie przywracany do ustawień fabrycznych lecz nic to nie pomogło. Komunikaty dotyczą różnych aplikacji. W tv mam zainstalowane dodatkowo Kodi i VLC. Dodatkowo TV co jakiś czas potrafi się sam zrestartować.

Wydaje mi się, że nie jest to norma i coś jest nie tak z elektroniką ale podejrzewam że ciężko będzie wyegzekwować od serwisu skuteczną naprawę.

Jeśli Cie to pocieszy to w moim jest podobnie. Jak na razie nie odczuwam zbytniej frustracji z tego powodu,bo nie jest to zbyt częste, ale objawy są identyczne jak w Twoim TV.
 

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
Samoistny restart (z pewnością z powodu jakiś problemów) odbieram jako zaletę, chociaż nie doświadczam jej częściej niż 1 na 2 miesiące.

Do aplikacji która została zatrzymana, nie wiem ile masz tam tych aplikacji włączonych i czy nie zostawiasz je w pamięci jako aktywne, warto wychodzić z aplikacji przez jej zakończenie. W ustawieniach-->aplikacje, możesz sam zobaczyć ile tego tam ci siedzi w pamięci i zbędne wyłączyć, byleby nie systemowe.
 

krystian_man

New member
Dodatkowe aplikacje mam dokładnie dwie. Wczoraj spróbowałem restartu poprzez przycisk power i vol -, telewizor umarł dopiero dzisiaj rano po całonocnym wyłączeniu z gniazdka uruchomił się z ustawieniami fabrycznymi. Problem zgłosiłem do serwisu. Czekam na kontakt i dam znać co dalej.
 

yellowmen

New member
:D A u mnie dzisiaj TV odmówił posłuszeństwa....znów wpadł w pętlę i nic nie da się zrobić. To już drugi taki przypadek. Już napisałem @ do serwisu, a w poniedziałek będę od razu dzwonił i atakował o przyjazd serwisanta.
Dziwne ze stało się to dokładnie 25 miesięcy od zakupu TV. Jak naprawią TV to go sprzedam i kupię nowy....Samsunga. ehhhh
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A na 2 lata masz gwarancję ? Kolego ja powiem tak bez względu co się kupi mam na myśli (producent) to trzeba mieć szczęście na tv.. dla mnie jest to najbardziej psujące się urządzenie jakie w tej chwili jest jeśli chodzi o elektronikę.. dlatego trzeba na tv wydawać rozsądnie bo można się przejechać i to zdrowo patrząc jak serwisy podchodzą do sprawy i mam na myśli wszystkich Producentów..
 
Ostatnia edycja:

krystian_man

New member
Po tygodniu od zgłoszenia przyjechał serwisant i wymienił płytę elektroniki. Stwierdził, że dla tego modelu często wymienia ten element. TV działa teraz bez problemów.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kolego oby tak dalej ,a le deko mnie przeraziłeś skoro twierdzą ze to dość częsta usterka , ja ten tv mam w sypialni ale całe szczęście jsst na gwarancji..
 
Do góry