Witam wszystkich , od miesiąca jestem posiadaczem 65Oled807 i mam parę pytań ale na początek :
1.Po zakupie tv zamówiłem kalibrację tv , przyjechał Pan który podłączył się urządzeniem generującym kolory w celu kalibracji , na samym początku już miał problem bo coś mu nie stykało z zasilaniem tego urządzenia do generowania kolorów oraz portem hdmi. Udało mu sie wygenerować kolory i wykalibrować TV ale potem przestały mi działać 2 porty hdmi w które się podpinał - jak miałem coś w nie wpięte to w zakładce hdmi samo przeskakiwało tak jakby było coś podpięte i nagle rozłączone dodatkowo pilot nie reagował - po wypięciu urządzenia z tych portów wszystko wracało do normy .Robiliśmy reset do ustawień fabrycznych ale też nie pomogło . Zamówiłem serwis Philipsa który chciał go zabrać do siebie na warsztat ale się nie zgodziłem bo bym był bez TV przez 2-3tygodnie . Pan się poczuł "odpowiedzialny" i chyba był świadomy , że nieumyślnie uszkodził mi porty w TV i chciał pokryć koszty ewentualnej naprawy,Ostatecznie TV został wymieniony na nowy , ale od tamtej pory boje się zamawiać kalibracje , bo przez to miałem dużo niepotrzebnych problemów .... Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją ? dodam że przed kalibracja wszystko śmigało jak należy.
2. Ostatnio wyskoczyło mi powiadomienie o czyszczeniu pikseli , zgodziłem się , następnego dnia tv chodził z 6-8h ciągiem bez wyłączania i również wyskoczyło powiadomienie o czyszczeniu pikseli - gdzieś doczytałem , że to normalne jeżeli chodzi ciągiem przez parę godzin.
Pozdrawiam