Telewizor Philips OLED807: Panel Oled EX, P5 Gen6, Game Bar, DTS Pay-Fi, Imax Enhanced…

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Napisz proszę na PW- dla niebieskich jest specjalna oferta z pełnym pakietem z kalibracją , sprawdzeniem, wtyczkami, aktualizacją, montażem i dostawą.
 

Gregory668

Member
Dzisiaj w RTV agd cena 14.999zl za 77 cali
 

Attachments

  • Screenshot_20221222_095904_Chrome.jpg
    Screenshot_20221222_095904_Chrome.jpg
    560,8 KB · Wyś: 35

LEVISS

Member
Witam koledzy podpowiedzcie jestem przed zakupem tv.i zastanawiam sie nad 85 calami lub 83 czy kupic oled czy mini oled sony.kurcze ciezki temat do przemyslenia.dzieki serdeczne za pomoc w wyborze a co wy byscie kupili?
 

duzy6666

New member
Witam wszystkich , od miesiąca jestem posiadaczem 65Oled807 i mam parę pytań ale na początek :

1.Po zakupie tv zamówiłem kalibrację tv , przyjechał Pan który podłączył się urządzeniem generującym kolory w celu kalibracji , na samym początku już miał problem bo coś mu nie stykało z zasilaniem tego urządzenia do generowania kolorów oraz portem hdmi. Udało mu sie wygenerować kolory i wykalibrować TV ale potem przestały mi działać 2 porty hdmi w które się podpinał - jak miałem coś w nie wpięte to w zakładce hdmi samo przeskakiwało tak jakby było coś podpięte i nagle rozłączone dodatkowo pilot nie reagował - po wypięciu urządzenia z tych portów wszystko wracało do normy .Robiliśmy reset do ustawień fabrycznych ale też nie pomogło . Zamówiłem serwis Philipsa który chciał go zabrać do siebie na warsztat ale się nie zgodziłem bo bym był bez TV przez 2-3tygodnie . Pan się poczuł "odpowiedzialny" i chyba był świadomy , że nieumyślnie uszkodził mi porty w TV i chciał pokryć koszty ewentualnej naprawy,Ostatecznie TV został wymieniony na nowy , ale od tamtej pory boje się zamawiać kalibracje , bo przez to miałem dużo niepotrzebnych problemów .... Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją ? dodam że przed kalibracja wszystko śmigało jak należy.

2. Ostatnio wyskoczyło mi powiadomienie o czyszczeniu pikseli , zgodziłem się , następnego dnia tv chodził z 6-8h ciągiem bez wyłączania i również wyskoczyło powiadomienie o czyszczeniu pikseli - gdzieś doczytałem , że to normalne jeżeli chodzi ciągiem przez parę godzin.

Pozdrawiam
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witam wszystkich , od miesiąca jestem posiadaczem 65Oled807 i mam parę pytań ale na początek :

1.Po zakupie tv zamówiłem kalibrację tv , przyjechał Pan który podłączył się urządzeniem generującym kolory w celu kalibracji , na samym początku już miał problem bo coś mu nie stykało z zasilaniem tego urządzenia do generowania kolorów oraz portem hdmi. Udało mu sie wygenerować kolory i wykalibrować TV ale potem przestały mi działać 2 porty hdmi w które się podpinał - jak miałem coś w nie wpięte to w zakładce hdmi samo przeskakiwało tak jakby było coś podpięte i nagle rozłączone dodatkowo pilot nie reagował - po wypięciu urządzenia z tych portów wszystko wracało do normy .Robiliśmy reset do ustawień fabrycznych ale też nie pomogło . Zamówiłem serwis Philipsa który chciał go zabrać do siebie na warsztat ale się nie zgodziłem bo bym był bez TV przez 2-3tygodnie . Pan się poczuł "odpowiedzialny" i chyba był świadomy , że nieumyślnie uszkodził mi porty w TV i chciał pokryć koszty ewentualnej naprawy,Ostatecznie TV został wymieniony na nowy , ale od tamtej pory boje się zamawiać kalibracje , bo przez to miałem dużo niepotrzebnych problemów .... Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją ? dodam że przed kalibracja wszystko śmigało jak należy.

2. Ostatnio wyskoczyło mi powiadomienie o czyszczeniu pikseli , zgodziłem się , następnego dnia tv chodził z 6-8h ciągiem bez wyłączania i również wyskoczyło powiadomienie o czyszczeniu pikseli - gdzieś doczytałem , że to normalne jeżeli chodzi ciągiem przez parę godzin.

Pozdrawiam
Cześć,
1. Uszkodzenie portów równie dobrze mogło się to Tobie przytrafić. Raczej nie wiązałbym tego z tm, że generator plansz uszkodził porty. Raczej nieszczęśliwy "wypadek przy pracy" i mogło nastąpić uszkodzenie mechanicznie portów.
2. Tak, jest to normalne w telewizorach OLED. Producenci używają różnych zabezpieczeń przed ew. wypaleniem obrazu. To jest jedna z nich.
 

FotoVideo

Member
A ja mam inny problem z tym telewizorem dokładnie Philips 857 65" Kupiłem najnowszy gimbal Dji Osmo 6 filmy nagrane za pomocą tego gimbala aplikacja DJI Mimo są odwrócone o 180 stopni orientacja jest prawidłowa w smartfonie w laptopie w You Tube tylko nie w telewizorze w bezpośrednim odtwarzaniu z pendriva lub strumieniowo obraz jest do góry nogami DJI umywa ręce telewizor ma problem z wyswietleniem prawidłowej orientacji nawet jak nagram film selfie zaznacze ze problem nie wystepuje w telewizorze Sony jakby nie nagrać zawsze odtwarza w prawidłowej orientacji ! Co jest nie tak ?
 

FotoVideo

Member
Myślę że połączenie systemu iOS + Dji Mino + Windows 10 + Android TV = 👎
iOS jest Ok pod warunkiem że mamy wszystko z logiem jabłka
 

kazzmij

New member
Telewizor Philips 55OLED807 z aktualnym softem, podłączony pod niego Ultrabox 4K Canal+.
Przy odtwarzaniu NASA TV UHD (czyli kanał nr 147 na liście Canal+) okazjonalnie załącza się wygaszacz ekranu (logo Philipsa).
Szczególnie częste jet to przy wyświetlaniu odcinków z deep space, gdzie na ogół wyświetlane są powoli rotujące zdjęcia mgławic, galaktyk itp.
Najwyraźniej ruch tych obrazów jest zbyt powolny i tv rozpoznaje to jako obraz nieruchomy.
Wyłączenie ochrony ekranu OLED nie zmienia sytuacji - wygaszacz w dalszym ciągu jest aktywowany.
Jest jakaś opcja skorygowania tego problemu?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
A to dobre pytanie.
Napisz proszę na PW postaram się dopytać ale po niedzieli.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Czy u Was też TV sam z siebie się wyłącza co jakiś czas? Miałem już tak ze 3-4 razy, że w czasie niedługiego, np. godzinnego oglądania filmu, TV bez żadnego ostrzeżenia, nagle przełączył się w standby. Tak po prostu, jakby ktoś pilotem go wyłączył. Po ponownym załączeniu działa ok, nie pokazuje żadnych komunikatów o konieczności wyłączenia, czy robienia czegokolwiek.
 

kazzmij

New member
Całkiem przełączyć w standby to nie, ale zdarza mu się zareagować parosekundowym wyłączeniem na np włączenie do sieci ładowarki to telefonu.
Czyli np w tym samym pokoju włączam ładowarkę do kontaktu, i w tym momencie tv robi się ciemny i głuchy.
Jednak po 3 - 5 sekundach dźwięk i obraz wracają.
Możliwe, że moduł BT odbiornika pilota jest nieodporny na zakłócenia (nie mam sparowanego pilota po BT).
W Twoim przypadku telewizor może reagować na jakąś formę zakłóceń pełnym przełączeniem w standby.
Spróbuj sprawdzić, czy jakieś działania nie korelują się z jego reakcjami.
 

FotoVideo

Member
U mnie ten problem tez występuje od początku wygląda to tak po wyjęciu ładowarki od smartfona z gniazdka telewizor wyłącza się na kilka sekund i włącza ponownie mam też wentylator w łazience wlaczany tradycyjnym włacznikiem zamontowanym na scianie po wyłaczeniu wentylatora telewizor tez się wyłancza w czym tkwi problem ? Myślałem o zastosowaniu dla telewizora listwy przepięciowej ale nie jestem pewien czy to pomoże ?
 

cHaBeOn

New member
Można wyłączyć (bez utraty gwarancji) przesunięcie obrazu (ImageShift) gdzie z jednej ze stron będzie grubsza ramka - wystarczy kombinacja na pilocie:

Home 1999 Return (domek 1999 wstecz)

z lewej strony pojawi nam się menu, przewijamy na pozycję 71. ImageShift i klikamy raz w lewo lub prawo, opcja dalej będzie na Enable, ale wtedy wystarczy jeszcze raz wejść w te menu i już pokaże Disable

Osobiście pozostawiłem tą opcje włączoną, z początku przeszkadzały mi te większe ramki, ale teraz nie zwracam już na to uwagi, a zawsze to jakieś dodatkowe zabezpieczenie przed wypaleniem
 

rafaello79

New member
Witam.
mogę prosić o aktualną wycenę :
-Philips 55Oled 856
- PHILIPS 55OLED707
Czy jest w ogole sens zakupu TV z 4 stronnym Ambilight-em, jezeli telewizor nie bedzie powieszony na scianie a będzie stał na szafce RTV?
 
Do góry