Specyfikacja telewizorów Ultra HD firmy Sony KD-65XD9305 i Sony KD-55XD9305.

odoja

New member
Witam uprzejmie,

Jak zatrzymywałeś filmik na poszczególnych(6) , jednolitych , kolorowych planszach ile znalazłeś uszkodzonych pikseli lub sub-pikseli i w jakim kolorze ?

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:

Z 3 na białym, 2 na zielonym, na niebieskim też 2, na czerwonym nie wiem, bo moje oczy nie wytrzymywały. Na początku nic nie dostrzegałem, a jednak kilka wyszło. Subpixeli ( w sensie zielonych pikseli,tak?) nie dostrzegłem
 

accu

New member
Bez reklam
Z 3 na białym, 2 na zielonym, na niebieskim też 2, na czerwonym nie wiem, bo moje oczy nie wytrzymywały. Na początku nic nie dostrzegałem, a jednak kilka wyszło. Subpixeli ( w sensie zielonych pikseli,tak?) nie dostrzegłem

Witam uprzejmie,

Piksel składa się z trzech subpixeli tj. czerwonego , zielonego , niebieskiego . Martwy piksel charakteryzuje się wyłączeniem trzech subpixeli , czego objawem jest czarny punkt na ekranie .
Martwy subpixel charakteryzuje się wyłączeniem jednego lub dwóch subpixeli , co obserwuje się na
ekranie jako świecący punkt na ekranie , np . w kolorze zielonym , czy czerwonym .
U Ciebie jak czarne punkty to wychodzi na to , że trzy uszkodzone(martwe) piksele . Szkoda , że jesteś przymuszony do wymiany telewizora , jeżeli
podświetlenie matrycy było w miarę równomierne .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

odoja

New member
Cóż poradzić :).

Pomijając te martwe piksele i piksele w opcjach na pół ekranu obraz jest ekstra, naprawdę - gry,filmy, bajka. :) Liczę, że po wymianie obędzie się bez tych mankamentów, a podświetlenie będzie w porządku. Aaa i jeszcze obudowa mi z tyłu odstaje...

Dzięki za pomoc. :)
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Na wyraźną prośbę kupującego , obsługa sklepu może sprawdzić , czy np. nie ma na matrycy martwych pikseli , ale nie ma takiego obowiązku . Takie sprawdzenie powinno zdaje się być darmowe .
Wielu kupujących jednak chce , aby opakowanie telewizora było zamknięte fabrycznie , czyli było
nie otwierane . :| I sami sobie to sprawdzają , po otrzymaniu opakowania z telewizorem od kuriera .
Jak coś nie tak to robią zwrot .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

barburian

New member
Bez reklam
Sony

Z 3 na białym, 2 na zielonym, na niebieskim też 2, na czerwonym nie wiem, bo moje oczy nie wytrzymywały. Na początku nic nie dostrzegałem, a jednak kilka wyszło. Subpixeli ( w sensie zielonych pikseli,tak?) nie dostrzegłem


Witaj w Sonym XD9305 miałeś tyle trafionych pikseli i odchodzącą obudowę z tyłu TV ?
 

odoja

New member

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ktoś z kontroli w fabryce nie sprawdził i tv poleciał do sklepu... jakby takiemu Misiowi zabrali ze 20% pensji za to że nie sprawdził dokładnie to na drugi raz by oglądał tv z większa uwagą..
 

accu

New member
Bez reklam
Wybiera się więc te sklepy, w których jest to możliwe, a resztę omija się szerokim łukiem, bo nikt świadomy możliwych problemów nie będzie kupował kota w worku :)

Witam uprzejmie,

Czy myślisz , że obsługa sklepu jest tak bardzo chętna do odpakowania
kolejnych egzemplarzy telewizorów o dużej przekątnej ekranu w danej chwili , aż trafi się na egzemplarz w miarę przyzwoity ?
Wymaga to jednak trochę "zachodu".
Ja często odwiedzam Media &Markt . Obsługa sklepu zawsze proponuje mnie zakup telewizora , którym jestem zainteresowany
, sprawdzenie go w domu w terminie umownym , czyli nie w terminie do 30 dni , tylko 3-5 dni i jak coś nie tak to jego bezproblemowy zwrot . (oczywiście trzeba uważać na wszelkie naklejki , czy folie i ich nie uszkodzić) Chodzi o telewizor , który jest w magazynie sklepowym nie rozpakowany , oprócz tego który jest na ekspozycji .
A telewizor , który mnie interesuje i jest na ekspozycji , mogę sprawdzać w sklepie do woli , o ile nie ma dużego ruchu w dziale telewizyjnym.
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

barburian

New member
Bez reklam
Sony

Witam,

obudowa nie przeszkadzała bardzo, w końcu jest z tyłu, ale mogła równie dobrze nie odstawać...a zamrożone piksele widać w menu, to już lipa jak na nowy TV natomiast martwych trzeba się dopatrzyć ,ale są.

Zobacz sam.

http://imageshack.com/a/img923/6430/0kWdQk.jpg

http://imageshack.com/a/img924/4770/a6SkGQ.jpg

Masakroza , co się dzieje z tymi producentami, płacisz grube tysiące a dostajesz takie buble
szok.. to się okaże za chwilę że jakościowo TCL będzie lepszy od Sonego czy Samsunga
 

111kris

New member
To wyglada jakby wypięło się z zamka. Być może na etapie pakowania lub rozpakowywania :) a o tyle łatwiej, że jest przy otworze na CI. Co nie zmienia faktu, że tak nie powinno być.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

azuko

Member
Na moim 55XD9305 też znalazłem 2 martwe pixele i 2 szare ale chyba nie będę wymieniał TV bo ogólnie ładnie świeci i innych wad nie znalazłem. Obudowa spasowana, nigdzie nie odchodzi. Więc na ponad 8 mln pixeli chyba nie ma co sobie głowy zawracać dwoma zdechłymi, które może się zaświecą bo można trafić na jeszcze gorszy egzemplarz. Do 22 października mam czas na wymianę lub rezygnację jeszcze testuję.
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Wielu użytkowników telewizorów firmy Sony i innych producentów telewizorów nawet nie wie , że
mają uszkodzone piksele , na ekranie swoich telewizorów , a znajdują je czasem tylko przez przypadek . Jak są
usytuowane gdzieś przy krawędziach ekranu to można do dwóch takich "przyjemniaczków" przywyknąć i z czasem o nich zapomnieć .



W codziennym użytkowaniu telewizora są praktycznie niewidoczne . :|
Fakt jednak jest taki , że w tak drogim telewizorze , na świecącej matrycy nie powinno być żadnego uszkodzonego piksela . Ale w praktyce jest niestety inaczej .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:
Do góry