Sony HX920 - najwyższa seria na 2011

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Zgoda masz racje ze kazda firma powinna dotrzymac umowy i nie ma dwoch zdan, ale patrzac tak jak to teraz jest to raczej malo mozliwe i nie tylko w sony ale generalnie nie jest dobrze jesli chodzi o serwisy , a mysle ze sa gorsze serwisy od sony. Druga sprawa to patrzac np na ceny rok temu ile kosztowal hx 900 i teraz ile kosztuje hx 920 to jest ten sam przedzial kasowy, pytanie tylko jak zachowaja sie jesli dany tv rozleci sie po 4 latach, to wtedy mysle ze raczej ciezko zeby ta kasa wydana 4 lata temu byla rowna tej kasie za ktora trzeba by bylo kupic odpowiednik tv ktory sie nam rozlecial. Ale wtedy jak serwis czy firma bedzie zle do tematu podchodzic to zostaje sad a ten w takich wypadkach zawsze na koszysc nas bedzie dzialal, tym bardziej ze prawda jest po naszej stronie :) Jest jeden problem za 4 lata beda juz oledy i wtedy to diabli wiedza jak do tematu podejsc...... Za rok zaobaczymy ile bedzie kosztoweal nastepca jesli dalej porownywalna kasa to oznacza ze 2010 i 2012 tyle samo kosztuje mniejwiecej topowy model soniaka. I jesli tak bedzie to ja dalej uwazam ze wole dostac pieniadze niz nowy tv bo moze sie okazac ze za jakis czas inny bedzie fajniejszy dla mnie tv jak ten ktory mi sie rozsypal ( a tym bardziej jesli by chcieli dac gorszy model ). Pozdrawiam
lolek
 
D

Deleted member 121090

Guest
Zgoda masz racje ze kazda firma powinna dotrzymac umowy i nie ma dwoch zdan, ale patrzac tak jak to teraz jest to raczej malo mozliwe i nie tylko w sony ale generalnie nie jest dobrze jesli chodzi o serwisy , a mysle ze sa gorsze serwisy od sony. Druga sprawa to patrzac np na ceny rok temu ile kosztowal hx 900 i teraz ile kosztuje hx 920 to jest ten sam przedzial kasowy, pytanie tylko jak zachowaja sie jesli dany tv rozleci sie po 4 latach, to wtedy mysle ze raczej ciezko zeby ta kasa wydana 4 lata temu byla rowna tej kasie za ktora trzeba by bylo kupic odpowiednik tv ktory sie nam rozlecial. Ale wtedy jak serwis czy firma bedzie zle do tematu podchodzic to zostaje sad a ten w takich wypadkach zawsze na koszysc nas bedzie dzialal, tym bardziej ze prawda jest po naszej stronie :) Jest jeden problem za 4 lata beda juz oledy i wtedy to diabli wiedza jak do tematu podejsc...... Za rok zaobaczymy ile bedzie kosztoweal nastepca jesli dalej porownywalna kasa to oznacza ze 2010 i 2012 tyle samo kosztuje mniejwiecej topowy model soniaka. I jesli tak bedzie to ja dalej uwazam ze wole dostac pieniadze niz nowy tv bo moze sie okazac ze za jakis czas inny bedzie fajniejszy dla mnie tv jak ten ktory mi sie rozsypal ( a tym bardziej jesli by chcieli dac gorszy model ). Pozdrawiam
lolek
Masz rację. Tylko po co w takim razie jest ta gwarancja z zapisem że jeśli mi się zepsuje to mi go naprawią lub dadzą nowy, skoro oni wogóle nie mają zamiaru tego dotrzymywać? Jak na tak poważną firmę to jest to bardzo nie w porządku. Zwykłe nabijanie klienta w butelkę. Skoro kupiłem ich topowy produkt, który okazał się bublem to raczej mam prawo do tego żeby dochowali warunków gwarancji. Weź pod uwagę jeszcze to, że obecnie mamy realną inflację na poziomie 6-8% w skali roku. Jeśli komuś nawali TV po czterech latach i powiedzą mu tak jak mnie , masz kasę i spadaj bo nowy topowy jest dużo droższy, to klient raczej będzie do tyłu.
 

wtsz1

New member
Firma ma obowiazek posiadac części zamienne na okres gwarancji i informowac na jaki okres przewidziany jest okres eksploatacji.
 

jkarwala

New member
W tym wątku chodzi o to by pomoc człowiekowi podjąć decyzję czy warto wydać określoną kasę na HX920.
Do samego telewizora, o którym dzisiejsze opinie są jednoznacznie dobre, dodawane są dodatkowe zachęty - m.in 5-letnia gwarancja. Tutaj pokazujemy, że jej wartość będzie w przyszłości nie taka jak nam się dzisiaj wydaje, tylko taka jak Sony uzna za stosowne. W przypadku HQ150 uznali, że lepiej dać mu kasę. W moim przypadku uznali, że wcisną mi telewizor z niższej półki. Oba przypadki niezgodne z zapisami gwarancji.
Oczywiście gdyby tej gwarancji nie było, to po dwóch latach nie byłoby żadnej dyskusji. Z drugiej strony gdyby jej nie było, lub gdybyśmy wiedzieli jak gwarant do niej podejdzie, to czy dokonalibyśmy tego zakupu?
Dopiero teraz na jednej szali kładziemy pieniądze a na drugiej HX920, tablet i określoną wartość gwarancji i decydujemy czy lecieć do sklepu po nasze wymarzone cacko.
 

plejak

Banned
W tym wątku chodzi o to by pomoc człowiekowi podjąć decyzję czy warto wydać określoną kasę na HX920.
Do samego telewizora, o którym dzisiejsze opinie są jednoznacznie dobre, dodawane są dodatkowe zachęty - m.in 5-letnia gwarancja. Tutaj pokazujemy, że jej wartość będzie w przyszłości nie taka jak nam się dzisiaj wydaje, tylko taka jak Sony uzna za stosowne. W przypadku HQ150 uznali, że lepiej dać mu kasę. W moim przypadku uznali, że wcisną mi telewizor z niższej półki. Oba przypadki niezgodne z zapisami gwarancji.
Oczywiście gdyby tej gwarancji nie było, to po dwóch latach nie byłoby żadnej dyskusji. Z drugiej strony gdyby jej nie było, lub gdybyśmy wiedzieli jak gwarant do niej podejdzie, to czy dokonalibyśmy tego zakupu?
Dopiero teraz na jednej szali kładziemy pieniądze a na drugiej HX920, tablet i określoną wartość gwarancji i decydujemy czy lecieć do sklepu po nasze wymarzone cacko.
Poza tv Sony i plazmami Panasonica gdzie masz 5 lat gwarancji co moim zdaniem jest lada gratką w większości firm takich jak Lg Sharp Samsung Philips po poważnej usterce w 25 miesiącu tv po prostu wyrzucasz.Co do wymiany na nowy tv powinien być wydany tv o tej samej klasie z pełnym podświetleniem,natomiast co do wymiany tv na gotówkę zupełnie bym nie narzekał bo to bardzo dobre i uczciwe rozwiązanie .Spokojnie za 2-5 lat kupię lepszy tv za 12 koła niż dzisiejszy HX920 Sony .
Zobaczcie co wyprawiają inne serwisy konkurencyjnych producentów,Tam nie jest też tak różowo.
Promocja Sony HX920 z tabletem za 1500zł gratis i 5 latami gwarancji jest najlepsza na rynku.Jeśli znacie lepszą alternatywę kupna tv 55 cali to czekam na propozycję.

http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=66918&page=154#post721556

Koledze Rossik nie chcą wymienić Panasonica VT 30 wadliwego na nowy.I co Wy na To? Sony nadal be...
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam dokaldnie tak jak kolega pisze ze nie ma idealnego serwisu, a jesli serwis cos kreci to jesli ma sie czas to zawsze mozna sprawe cywilna zalozyc, nie ma mowy zeby sad nie pryznal w takiej sprawie racji na strone konsumenta ... Nie dajmy sie zwariowac bo jeszcze troche to ludzie zaczna kupowac tv topowe na 24 miesiace bo pozniej kazdy bedzie uwazal ze tv do smieci sie nadaje jak cos sie stanie. Moze jakby ludzie wszyscy wlasnei bardziej straszyli pozwami do sadu to cos by sie zmineilo a tak to tylko kazdy pisze a malo sie robi zeby te serwisy usprawnic. wiem o kilku sprawach jak ludzie dali same pozy i to wystraczylo dany producent jak zobaczyl pozew do sadu na biurku dawal to co znajomi chcieli. Oni tak naprawde wiedza ze prawda lezy po naszej stronie tylko mysla i wierza w to ze nikomu nie bedzie sie chcialo isc do sadu. Ja jak bede kupowal to z gwarancja 5 letnia i jak cos nie tak ide do prawnika w pracy i piszemy pozew i albo tv w tej samej klasie albo kasa. A tak jak pisalem 2010 rok topowy soniak kosztowal tyle samo co i w tym roku za rok mysle bedzie podobnie. A kazdy rok to bedzie sklanial do tego ze beda nowsze technologie wiec mysle ze bedzie dobrze jesli chodzi o cene - zreszta ktos musi te tv kupowacwiec ceny musza byc tez w miare ludzkie :) nie sztuka zrobic tv i chciec 20 tys , sztuka jest sprzedac taki tv w Polsce. A propo inflacji to jest tak kolo 4.5 % jak sie nie myle chyba ze ostanio wzrosla, ale miejmy nadzieje ze 8% to nigdy nie będzie :) I tak jak poprzednik napisal oferta sonego jest najlepsza na rynku bez dwoch zdan.
Lolek
 

SIXXTBONE

New member
Zgadzam się z tezą że w przypadku braku części zamiennych do wadliwego egzemplarza objętego gwarancją dobre jest przynajmniej to że zwracają cenę zakupu (powinna być zrewaluryzowana, inna wartość pieniądza kiedyś i dziś). Jest to oczywiście minimum, dobre i to ale nie dla każdego. Oczywiście przy tej cenie ekranu gwarancja poniżej 5 lat to igranie z ogniem, dla mnie nie do zaakceptowania. Przyznaje jednakże rację HQ150 - gwarancja jest gwarancją i gwarant się w niej do czegoś zobowiązuje a zobowiązań trzeba "dotrzymywać". Jeśli w gwarancji jest mowa o wymianie egzeplarza na równowartościowy to nie ma przeproś. Nie ma sądu który nie rozstrzygnie tego na naszą korzyść. To jest elementarz (co do oceny równowartościowego ekranu też nie ma problemu, sądy powołują biegłych). Wiem też niestety że proces potrwa i to nie mało, nerwów szkoda i czasu - wielu tak podchodzi do sprawy. Sam nie wiem jak bym zrobił. Ktoś (plejak) napisał również, że poczeka 2-5 lat i kupi za tą samą cenę znacznie lepszy i mniej awaryjny TV, a ja twierdzę, że za 5-6 lat kupie jescze lepszy. Nie oto w tym chodzi. Rozmawiamy tu o konkretnym modelu i tego się trzymajmy. Co roku będzie coś lepszego, ot zamknięte koło.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam dlatego ja mowie jak ludzie by czesciej chociaz postraszyli dana firme pozwem do sadu to moze cos by sie zmienilo, a tak nic sie nie zmieni , bo tak jak napisalem kazda z tych firm bedzie uwazala ze nikomu nie bedzie sie chcialo isc do sadu. A tak jak kolega napisal jesli juz drozszy tv sie kupuje to i 5 letnia gwarancja powinna tez byc czy tez powinno bys stac na to kupujacego zeby wykupic. Pozniej pozostaje tylko lament i placz..... A odnosnie czasu trwania procesu to w cale moze sie okazac ze nie bedzie to trwalo dlugo, tylko dobrego prawnika trzeba zabrac ze soba i pamietajmy ze po przegranej a napewno producent przegra bo w gwarancji jest czarno na bialym napisane co i jak to koszty adwokata zwraca podmiot lub osoba przegrana ;-) i w koncu wtedy moze sie naucza ze trzeba ludzi szanowac i respektowac to co jest w gwarancji. Warunek jest jeden musimy czesciej pisac chociaz same pozwy do sadu, bo inaczej bedzie tak jak jest do tej pory. Pozdrawiam
lolek
 
D

Deleted member 121090

Guest
Co do pozwów sądowych to pełna zgoda. Tylko weź pod uwagę sytuację osoby której padł TV. Musiałbym złożyć pozew i przez rok mieć niesprawny TV. No bo nie kupię nowego bo przecież po wygranej sprawie mi go musza dać. Ale przez ten rok to małym łobuzom w domu powiem, że na razie nie będzie bajki bo Tatuś walczy ze złą korporacją?
I jest jeszcze jeden aspekt tej sprawy. Jak opisałem swoje przygody z Sony to na forum było i jak widzicie do tej pory jest pełno opinii osób, które wbrew oczywistym faktom, chwalą Sony i ich podejście do problemu realizacji zapisów umowy gwarancyjnej. Piszą każdy normalny człowiek cieszyłby się ze zwrotu gotówki. Od razu nazywają mnie, jako osobę chcącą dochowania umowy, osobą nienormalną. Taka współczesna retoryka.
Gdyby te fora piętnowały takie praktyki, jakich m.in. Sony się dopuszcza, to firmy bardziej by dbały o swój wizerunek. Nawet sądy by nie były potrzebne. A tak nie muszą bo im to często uchodzi na sucho. A my zamiast rzetelnie się wspierać w egzekwowaniu naszych praw, to ulegamy często brutalnym wpisom opłaconych wzmacniaczy którzy bronią interesów firm.
 

Woszkowaty

New member
Witam, dyskusja schodzi nam na tematy prawnicze 8)8). A ja mam pytanie techniczne: czy ktoś podłączył 55HX920 z internetem przez Wi-Fi? TV ma wbudowany moduł Wi-Fi, który wykrywa sieć domową ( neostrada ) i po wprowadzeniu prawidłowego klucza WEP niestety nie łączy się z nią. Co może być tego przyczyną? Nadmienię, że notebook nie ma z tym problemu i internet śmiga aż miło ( bezprzewodowo ).
 

zawiej

New member
Jeśli masz router od TPsa to pewnie chodzi o zabezpieczenia WPS. Podczas konfiguracji WIFI w telewizorze musisz wybrać opcję WPS (push button) i dalej robić to, co wyświetli ci telewizor.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Co do pozwów sądowych to pełna zgoda. Tylko weź pod uwagę sytuację osoby której padł TV. Musiałbym złożyć pozew i przez rok mieć niesprawny TV. No bo nie kupię nowego bo przecież po wygranej sprawie mi go musza dać. Ale przez ten rok to małym łobuzom w domu powiem, że na razie nie będzie bajki bo Tatuś walczy ze złą korporacją?
I jest jeszcze jeden aspekt tej sprawy. Jak opisałem swoje przygody z Sony to na forum było i jak widzicie do tej pory jest pełno opinii osób, które wbrew oczywistym faktom, chwalą Sony i ich podejście do problemu realizacji zapisów umowy gwarancyjnej. Piszą każdy normalny człowiek cieszyłby się ze zwrotu gotówki. Od razu nazywają mnie, jako osobę chcącą dochowania umowy, osobą nienormalną. Taka współczesna retoryka.
Gdyby te fora piętnowały takie praktyki, jakich m.in. Sony się dopuszcza, to firmy bardziej by dbały o swój wizerunek. Nawet sądy by nie były potrzebne. A tak nie muszą bo im to często uchodzi na sucho. A my zamiast rzetelnie się wspierać w egzekwowaniu naszych praw, to ulegamy często brutalnym wpisom opłaconych wzmacniaczy którzy bronią interesów firm.

Witam ja mysle ze nie o to ludziom chodzilo ze jestes nie normalny , dla mnie jestes jak najbardziej normalny .... :) kwestia tylko taka bo ja tez pisalem ze jakby dali kase i jesli sytuacja sie nie zmieni czyli tyle samo bedzie kosztoweal topowy model za rok co i 2010 roku to ja wolalbym kase i pewnie nie tylko ja... Co nie oznacza ze tak czy inaczej powinno sie byc fer wobec kupujacych i producent powinien sie wywiazywac z gwarancji ..... A sprawa mysle ze nie koniecznie musi trwac rok warunek dobry prawnik za ktorego dany producent zaplaci po przegranej sprawie :) i juz koniec tematu tego bo trzeba pisac o tv a nie o sadach. narka
Lolek
 

dune2

New member
Bez reklam
Prawdopodobnie kupie Hx920 i w zwiazku z tym mam pytanie czy chce ktos odkupic Tablet Sony ( SGPT111PL ) ktory dodaja do tego TV bo mi zbedny.Szczegoly na priv :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam pisales na forum philipsa wiec ja tutaj ci cos podpowiem, npisales ze gdzies w sklepie internetowym za 46 cali jest ten tv za 8100 to bez laski i bez zadnego ryzyka za 8190 jest w euro agd i tam jest mozliwosc potem skladania niezgodnosci towaru z umowa i wszytsko inne co jest znacznie trudniejsze gdzies w sklepie internetowy, ktory za jakis czas moze w kazdej chwili sie rozpasc. Nastepna sprawa zle kalkulujesz i jest takie powiedzenie biedny dwa razy traci i tu kilka osob sie wypowiadalo na temat tego ze po 1,5 roku jak sie zepsul topowy model to nie bylo czesci do niego wiec , pomysl co bedzie jak juz ten tv ma rok zaraz, tobie pogra 2 lata i po gwarancji cos sie stanie i nie beda mieli czesci co jest prawdopodobne bo technika idzie do przodu znacznie szybciej niz kazdy sobie z tego zdaje sprawe. A pozniej zostaje tutaj tylko biadolenie na tym forum..... Ja wiem nie powinno tak byc ale taka jest rzeczywistosc w Polsce i nie tylko podobno w Polsce tak mi powiedzial jeden pan z serisu w Polsce z sonego , bo oni sciagaja czesci z jakiegos glownego magazynu w Europie i jak tam nie ma to nie ma nikt danej czesci. Dlatego reasumujac lepiej doplacic wiecej za tv i miec 5 lat gwarancji bo mozesz sie zdziwic tak jak to kilka osob juz tutaj pisalo , a podejrzewam ze takich osob niestety jest wiecej.... A kupujac taniej np Euro AGD i dokupujac dodatkowe 3 lata gwarancji wychodzi wiecej jakbys kupil ten tv w centrum sony. Do tego mozna naprawde podzwonic po Polsce i prubowac negocjowac. Byl tu gosc ktory 55 cali kupil za 10500 wlasnie w centrum sony. Zrobisz jak uwazasz ale dobrze sie zastanow, a i jeszcze jedna sprawa gdzies czytalem ze gosc juz kupil taki tv z internetowego sklepu i czeka juz 1,5 tygodnia na tableta i jakos doslac nie moga, podobnie czytalme wczoraj opinie odnosnie kilku innych sklepow internetowych gdzie np do bluray cos dokaldali i ludzie juz czekaja na te dodadtki wlasnie tak po 1,5 a nawet 2 tygodnie i nic cisza ..... Pozdrawiam
Lolek
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A to jeszcze dodają? Miało być tylko pierwszych 1000 kupujących.

Witam zgadza sie jest 1000 ale moze jeszcze nie sprzedali :) ale tak czy siak jak sie chce sprzedac tableta to napewno taniej to musi byc jak w sklepie bo inaczej to po co kto ma kupowac od kogos jak za tyle samo moze kupic w sklepie. Drozsza wersja tego tableta chodzi chyba po 2 tys. Pozdrawiam
Lolek
 

dune2

New member
Bez reklam
A to jeszcze dodają? Miało być tylko pierwszych 1000 kupujących.

http://www.sony.pl/res/attachment/file/54/1237483526854.pdf

Pierwszych 1.000 Klientów, którzy dokonają w autoryzowanej sieci sprzedaży Sony
zakupu jednego z następujących modeli telewizorów Sony BRAVIA: KDL46HX920,
KDL55HX920 i KDL65HX920 oraz w poprawny sposób zgodnie z postanowieniami
paragrafu 2 zarejestrują swój udział w Konkursie otrzymają Nagrodę (dalej również jako
„Zwycięzcy Konkursu”)

Fakt to jest jakas sciema i pewnie autoryzowana siec sprzedazy Sony to ich centrum a nie euro,mediamrkt itp ?
 
Ostatnia edycja:

dune2

New member
Bez reklam
Witam pisales na forum philipsa wiec ja tutaj ci cos podpowiem, npisales ze gdzies w sklepie internetowym za 46 cali jest ten tv za 8100 to bez laski i bez zadnego ryzyka za 8190 jest w euro agd i tam jest mozliwosc potem skladania niezgodnosci towaru z umowa i wszytsko inne co jest znacznie trudniejsze gdzies w sklepie internetowy, ktory za jakis czas moze w kazdej chwili sie rozpasc. Nastepna sprawa zle kalkulujesz i jest takie powiedzenie biedny dwa razy traci i tu kilka osob sie wypowiadalo na temat tego ze po 1,5 roku jak sie zepsul topowy model to nie bylo

Dzieki ale ja wlasnie piszac o tym 8100 myslalem o euroagd ale nie chcialem podawac nazwy by nie pomyslano ze to reklama :)
W sklepach internetowych to ja moge kupic kabel lub plyte ale na pewno nie drogi sprzet ale dzieki za rade.Tylko ryzykanci kupuja tak drogi sprzet przez internet.
Niezbyt jednak rozumiem o co ci chodzi odnosnie kalkulacji ? Gdzie ja niby cos kalkuluje z gwarancja ?
Zwyczajnie nie bede placil wiecej o 1000 zl (i to gotowka ) tylko dlatego ze moze cos sie zepsuje.
Zwlaszcza ze 2 lata temu bralem z5500 teraz jak wezme hx920 to za 2 lata wezme inny.Zakladam ze tyle pozyje a jak pozyje dluzej to bedzie mila niespodzianka.Ale placic z gory na wszelki wypadek nie mam zamiaru.
I nie mam zamiaru kupic w euro bo znalazlem 46 hx920 za 7950 i to w pewnym sklepie z ratami zero :)
 
Ostatnia edycja:

zawiej

New member
Z tym tabletem to trochę przesada, że czeka się 1,5 tygodnia. Ja swoje zgłoszenie wysłałem 24.11 i wczoraj, czyli 14.12 na maila otrzymałem od Sony potwierdzenie rejestracji zgłoszenia, cyt: "Wkrótce otrzymasz swój Sony Tablet S. Otrzymasz wiadomość email, gdy tylko zostanie wysłany."
Nie będę zaskoczony, jak sprzęt dotrze do mnie pod koniec stycznia.
Ale co tam, darowanemu tabletowi nie zagląda się w zęby :) Mogę trochę poczekać.
 
Do góry