Czemu bliżej mnie? Skąd pomysł, że mam Passata? Bardzo lubię też GTRa, którego też niestety nie mam
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Miałem na myśli, że lubisz VW a ja dzięki tiguanowi również polubiłem...
Czemu bliżej mnie? Skąd pomysł, że mam Passata? Bardzo lubię też GTRa, którego też niestety nie mam
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Nie podoba mi się Tiguan, nie wmawiaj mi tego samochodu. Zresztą po co komu Tiguan, jak taniej można mieć nowego GLB. Silnik 1.3 130KM to szczegół. Do miasta idealnyNo właśnie nie, tak samo duże większe suvy którymi miałem okazję przejechać się również nie miały z tym problemu. Powiem więcej z Twoich ulubionych VW tiguan którym jeździłem również dawał sobie radę i lusterek z asfaltu nie zbierałem. Oczywiście nie jest to co jazda sedanem, ale nie ma tragedii i to bez adaptacyjnego zawieszenia, bo z takowym miałem okazję jechać suvem i tam to już zupełnie jamajka.Ale taki gadżet swoje kosztuje..ale różnica jest bardzo odczuwalna.
Poraz drugi napiszę, że nie lubię VW, a VAG. Dla przypomnienia do VAG należy Audi, Porsche, Lamborghini czy BugattiMiałem na myśli, że lubisz VW a ja dzięki tiguanowi również polubiłem...
Nie mam tego zawieszenia u siebie, ale miałem okazję jeździć. Ty pewnie nie, skoro myślisz, że jest twarde Otóż doskonale współpracuje z DCC i wybiera nierówności duuużo lepiej niż fabryczne. Potem naciskasz przycisk i masz gokarta.
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Lolo każdy, albo większość włącza tryb komfort, dwa tygodnie temu jechałem Gle z adaptacyjnym zawieszeniem, bosko się jechało, a właściwie płynęło po tych naszych super drogach. A znowu w trybie sport jak tak duże auto potrafi fajnie w zakręt wejść bez zbierania lusterek z asfaltu coś niesamowitego...ale trzeba zejść na ziemię, choć czasem fajnie się oderwać.
Za 5k nie ma tak dobrze. Musisz dać więcej za wersję z DCC. Nie wiem ile ta pneumatyka kosztuje, ale pewnie jeszcze drożej.Nie znam zawieszenia idealnego. Albo cos ma szybko wytlumic drgania (twarde) , albo cos ma je rozlozyc w czasie (miekkie zawieszenie).
Wiec nie ma opcji aby bylo takie hiper. Zreszta jakby bylo takie super i to w cenie 5000zl komplet to po co wszyscy premium montuja pneumatyki od bilstein.
Przecież 190 KM jest cały czas... I napewno nie od Audi, a poprostu od VW.Troszkę o nowym tiguanie.. naprawdę mi się podoba autko.. a od nowego roku silniki te wyższe 0d 190 Koni benzynowe od Audi będą wkładane.
https://www.youtube.com/watch?v=sps7josM5ZU
190KM jest cały czas. Oznaczenia VW miesza od dawna między markami. Co do samego Tiguana to wolałbym Kodiaqa. Jest bardziej przestrzenny, ma kilka bajerów których brakuje Tiguanowi i IMO jest lepiej wykonany.Teraz jest 190 czy 180 ? A ten nowy 190 KM 4x4 ma być od Audi tak mi w salonie powiedział gość i już będzie miał oznaczenie silnik to z Audi.. Tylko ta poliftingowa wersja w benzynie 150 KM nie będzie 4x4..
Na innym forum pisali o dużym poborze oleju przez silniki benzynowe w VAG, tylko film jest z 18 roku, pytanie czy tak jest dalej.. w nowych silnikach benzynowych ? Ale to co Gość mówi to potwierdza co ludzie mi mówili mający benzyny, że nawet od 1 do 1.5 litra na 1000 kil. Mój jak na razie jeszcze nic ,a nic nie było wlewane pomiędzy przeglądami Ale w salonie jak się pytaliśmy ze znajomymi o benzynę to nic nie mówili.. ;-(
https://www.youtube.com/watch?v=VmI1VdUN0ds
Siedziałeś z tyłu?Co do samego Tiguana to wolałbym Kodiaqa. Jest bardziej przestrzenny, ma kilka bajerów których brakuje Tiguanowi i IMO jest lepiej wykonany.
Na Otomoto jest kilkadziesiąt Tiguanow 2.0 190KM, diesel 190KM to samoSkoda jest większa gabarytowo, więc i ma więcej miejsca w środku. A propo tych 190 KM to po fejsie tiguana nie ma na razie silnika 190 KM, jest tylko 150 KM (mówię o benzynie) i to jest TSI, natomiast ten 190 KM po nowym roku ma być TFSI, czyli ten co jest w Audi. Mówię o tym konkretnym modelu. Podobnie w dieslu ma być już lada moment również 200 konny, a na razie jest 150 konny.
Tak, nie ma tragedii. Hiszpański Kodiaq wygląda okropnie, wnętrze 3x biedniejsze od SkodySiedziałeś z tyłu?
Trochę przegięli z oszczędnościami.... wolałbym hiszpańskiego kodiaqa, tam pakują 2,0TSI 300KM