Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

kaminskakl

Active member
Bez reklam
No właśnie nie, tak samo duże większe suvy którymi miałem okazję przejechać się również nie miały z tym problemu. Powiem więcej z Twoich ulubionych VW tiguan którym jeździłem również dawał sobie radę i lusterek z asfaltu nie zbierałem. Oczywiście nie jest to co jazda sedanem, ale nie ma tragedii i to bez adaptacyjnego zawieszenia, bo z takowym miałem okazję jechać suvem i tam to już zupełnie jamajka.Ale taki gadżet swoje kosztuje..ale różnica jest bardzo odczuwalna.
Nie podoba mi się Tiguan, nie wmawiaj mi tego samochodu. Zresztą po co komu Tiguan, jak taniej można mieć nowego GLB. Silnik 1.3 130KM to szczegół. Do miasta idealny :D
d083ff98d5ccad2948190f9e2bf64eb2.jpg


Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Nie mam tego zawieszenia u siebie, ale miałem okazję jeździć. Ty pewnie nie, skoro myślisz, że jest twarde ;) Otóż doskonale współpracuje z DCC i wybiera nierówności duuużo lepiej niż fabryczne. Potem naciskasz przycisk i masz gokarta.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Nie znam zawieszenia idealnego. Albo cos ma szybko wytlumic drgania (twarde) , albo cos ma je rozlozyc w czasie (miekkie zawieszenie).

Wiec nie ma opcji aby bylo takie hiper. Zreszta jakby bylo takie super i to w cenie 5000zl komplet to po co wszyscy premium montuja pneumatyki od bilstein.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Mi się tiguan podoba:) siebie miałem na myśli... A jeśli chodxi o Glb to mnie by 130 konny nie interesował, 250 śmigałem 220 konnym bodajże, było fajnie...
Lolo każdy, albo większość włącza tryb komfort, dwa tygodnie temu jechałem Gle z adaptacyjnym zawieszeniem, bosko się jechało, a właściwie płynęło po tych naszych super drogach. A znowu w trybie sport jak tak duże auto potrafi fajnie w zakręt wejść bez zbierania lusterek z asfaltu:) coś niesamowitego...ale trzeba zejść na ziemię, choć czasem fajnie się oderwać.
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Lolo każdy, albo większość włącza tryb komfort, dwa tygodnie temu jechałem Gle z adaptacyjnym zawieszeniem, bosko się jechało, a właściwie płynęło po tych naszych super drogach. A znowu w trybie sport jak tak duże auto potrafi fajnie w zakręt wejść bez zbierania lusterek z asfaltu:) coś niesamowitego...ale trzeba zejść na ziemię, choć czasem fajnie się oderwać.

Zalezy kto z jaka predkoscia wchodzi w zakrety :) Suvem jaki by nie byl bedzie ciezko. Wysoki srodek ciezkosci. Audik tez mi wylatuje. Ale to co Tesla wyprawia na zakretach to miodzio... a te same amortyzatory co reszta powyzej.

Ostatnio wszedlem w zakret quadem i kurna skonczylo sie dachowaniem, a najlepsze ze szybciej niz 40km/h nie jechalem.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Nie znam zawieszenia idealnego. Albo cos ma szybko wytlumic drgania (twarde) , albo cos ma je rozlozyc w czasie (miekkie zawieszenie).



Wiec nie ma opcji aby bylo takie hiper. Zreszta jakby bylo takie super i to w cenie 5000zl komplet to po co wszyscy premium montuja pneumatyki od bilstein.
Za 5k nie ma tak dobrze. Musisz dać więcej za wersję z DCC. Nie wiem ile ta pneumatyka kosztuje, ale pewnie jeszcze drożej.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dobre :) U mojego Brata w 13 letniej toyocie drzwi się zdecydowanie lepiej zamykały.. :) nie trzeba było młotka używać. :) pieprzona nic nie chciała się psuć, ostatni wypust z Japonii ... choć teraz pewnie jest na złomie..
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Teraz jest 190 czy 180 ? A ten nowy 190 KM 4x4 ma być od Audi tak mi w salonie powiedział gość i już będzie miał oznaczenie silnik to z Audi.. Tylko ta poliftingowa wersja w benzynie 150 KM nie będzie 4x4..

Na innym forum pisali o dużym poborze oleju przez silniki benzynowe w VAG, tylko film jest z 18 roku, pytanie czy tak jest dalej.. w nowych silnikach benzynowych ? Ale to co Gość mówi to potwierdza co ludzie mi mówili mający benzyny, że nawet od 1 do 1.5 litra na 1000 kil. Mój jak na razie jeszcze nic ,a nic nie było wlewane pomiędzy przeglądami :) Ale w salonie jak się pytaliśmy ze znajomymi o benzynę to nic nie mówili.. ;-(

https://www.youtube.com/watch?v=VmI1VdUN0ds
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Świat się wali...

No, ale idzie to "autko sterowane" jak przecinak, 1.8s do setki, 603KM i ponad 1000 niutów.

[youtube]ZUwRnBhtevE[/youtube]
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Teraz jest 190 czy 180 ? A ten nowy 190 KM 4x4 ma być od Audi tak mi w salonie powiedział gość i już będzie miał oznaczenie silnik to z Audi.. Tylko ta poliftingowa wersja w benzynie 150 KM nie będzie 4x4..



Na innym forum pisali o dużym poborze oleju przez silniki benzynowe w VAG, tylko film jest z 18 roku, pytanie czy tak jest dalej.. w nowych silnikach benzynowych ? Ale to co Gość mówi to potwierdza co ludzie mi mówili mający benzyny, że nawet od 1 do 1.5 litra na 1000 kil. Mój jak na razie jeszcze nic ,a nic nie było wlewane pomiędzy przeglądami :) Ale w salonie jak się pytaliśmy ze znajomymi o benzynę to nic nie mówili.. ;-(



https://www.youtube.com/watch?v=VmI1VdUN0ds
190KM jest cały czas. Oznaczenia VW miesza od dawna między markami. Co do samego Tiguana to wolałbym Kodiaqa. Jest bardziej przestrzenny, ma kilka bajerów których brakuje Tiguanowi i IMO jest lepiej wykonany.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Skoda jest większa gabarytowo, więc i ma więcej miejsca w środku. A propo tych 190 KM to po fejsie tiguana nie ma na razie silnika 190 KM, jest tylko 150 KM (mówię o benzynie) i to jest TSI, natomiast ten 190 KM po nowym roku ma być TFSI, czyli ten co jest w Audi. Mówię o tym konkretnym modelu. Podobnie w dieslu ma być już lada moment również 200 konny, a na razie jest 150 konny.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Tiguan też będzie miał ponad 300 KM w swojej ofercie.. tyle, że TFSI.. z Audi.. ale hiszpański Tiguan też spoko jak dla mnie..
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Skoda jest większa gabarytowo, więc i ma więcej miejsca w środku. A propo tych 190 KM to po fejsie tiguana nie ma na razie silnika 190 KM, jest tylko 150 KM (mówię o benzynie) i to jest TSI, natomiast ten 190 KM po nowym roku ma być TFSI, czyli ten co jest w Audi. Mówię o tym konkretnym modelu. Podobnie w dieslu ma być już lada moment również 200 konny, a na razie jest 150 konny.
Na Otomoto jest kilkadziesiąt Tiguanow 2.0 190KM, diesel 190KM to samo o_O

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Siedziałeś z tyłu?

Trochę przegięli z oszczędnościami.... wolałbym hiszpańskiego kodiaqa, tam pakują 2,0TSI 300KM ;)
Tak, nie ma tragedii. Hiszpański Kodiaq wygląda okropnie, wnętrze 3x biedniejsze od Skody :D

P. S. Myjesz Forda czy nie chce Ci się? ;)

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 
Do góry