Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Dziękuje za wyręczenie, nie sądziłem, że trzeba takie rzeczy tłumaczyć



Pozdrawiam :D



Mercedes-Benz_Lion_Commercial-320x320.jpg
Życzę Ci, żebyś miał czasami okazję jeszcze powrócić do tego pierwszego obrazka niezależnie od wieku ;)

Dodam jeszcze dla Buby, Lolka, że te 500 koni pod maską nie jest do tego, aby gnać 300 km/h. Nie tak się je "wykorzystuje", ale to może z wiekiem przychodzi ten brak zrozumienia? ;)

Pozdrawiam
0bc3fc75ea08535b24051a6c22f638c3.jpg
5d463777220bf110595c282106404d6c.gif


Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeremy Clarkson ma w swojej kolekcji jeszcze Mercedesa SLS AMG, Mercedesa SLK 55 AMG, Ferrari F430 oraz Volvo XC90, którym jeździ jego żona.

Widzisz gdzieś tam porobioną... SKODĘ? :D

Idąc dalej, skoro wklejasz zadowolonego Clarksona, nie wiedząc nawet z czego się tak cieszy, to możesz teraz zrozumiesz i uszanujesz, to o czym ja pisałem:

"Jeremy wybiera 10 najgorszych aut" i min.
Skoda Suberb
Clarkson nie wytknął jej żadnych wad (czyli jak ja), za to stwierdził, że problemem Skody jest jej przeciętność i absolutny brak EMOCJI (czyli to co u mnie). Dodatkowo stwierdził, że ma w sobie tyle duszy co...lodówka.


Życzę Ci, żebyś miał czasami okazję jeszcze powrócić do tego pierwszego obrazka niezależnie od wieku ;)

Spokojna Twoja, zobaczysz, jak kupie kiedyś Hellcata i bynajmniej w dupie będę miał, czy jakiś "wariacik" wyprzedzi mnie jakąś porobioną Skodą w landrynkowym kolorze ; )
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
"Jeremy Clarkson ma w swojej kolekcji jeszcze Mercedesa SLS AMG, Mercedesa SLK 55 AMG, Ferrari F430 oraz Volvo XC90, którym jeździ jego żona."

Ja o emocjach z jazdy, a ten wyskakuje ze Skodą znowu :D Czytałeś wcześniej mój post o złożeniu zapierd*alacza? Nie chodzi tu o 5 metrową Skodę...

Co do Clarskona to wiesz, że to są zdjęcia z Google z różnego okresu i różnych odcinków nie mające nic wspólnego z treścią danego materiału, a jedynie nawiązują do obrazków lwów i piesków, które wklejasz :D?

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kaminskaki ja dobrze wiem do czego te 500 koni się wykorzystuje, :), nie chodzi nawet o 500 koni , chodzi o to, że passat z 500 końmi nigdy nie będzie Mercedesem, BMW, Audi, Volvo z 200 końmi.. Tak jak pisałem już raz próbowali wejść do premium i skończyło się to dla nich klapą na maksa.. Dzisiaj mają swoją pozycję i w tym segmencie walczą z innymi i jak dla mnie w jakimś stopniu udaje się im
raz lepiej, a raz gorzej zaprezentować.. Bo jedna sprawa jest taka, że np może mi się podobać superb, ale jak ktoś ma kasę to i tak nie spojrzy na to auto... tylko będzie patrzył na inne, pomimo, że będzie miało np mniej mocy.. Kolejna sprawa ile razy taka osoba wykorzysta te 500 koni nie narażając siebie, i innych jak jazda jego opiera się powiedzmy 80% po mieście ... a już nie wspomnę o dużym mieście.. gdzie mając pod maską 200-250 koni swobodnie człowiek może zmieniać pas ruchu, włączać się do ruchu itp..
My się różnimy tym, że Ty bardzo lubisz auta z VAG i to widać patrząc na Twoje wpisy, ja lubię pewne auta , ale i potrafię przyznać, że coś "normalnego" mi się podoba co naprawdę jest rozsądnie skrojone w stosunku do wydanej kasy.. ale trzeba mieć dystans i wiedzieć w którym szeregu to coś ustawić.. Pamiętaj wszystko możemy sobie ubawić pod siebie, mogę mówić, że np. moje paradigmy grają prawie jak np. B&W 804, tylko to prawie robi różnicę.. Paradigmy za 100 lat nie będą taką firmą jaką jest B&W, pomio, że to naprawdę przyzwoite kolumny ma ten Producent..
Tak jak np Mercedes, BMW, Audi nigdy nie będą taką firmą jaka jest np Maserati i co innego jak takie autko ma 500 koni, a co innego jak np VW ma 500 koni.. nieprawdaż.. :)



[youtube]5Xz4TFicnak&feature=emb_logo[/youtube]

Spokojnej niedzieli życzę.
 
Ostatnia edycja:

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Kaminskaki ja dobrze wiem do czego te 500 koni się wykorzystuje, :)
Pisząc to: "Kolejna sprawa ile razy taka osoba wykorzysta te 500 koni nie narażając siebie, i innych jak jazda jego opiera się powiedzmy 80% po mieście"

Mam wrażenie, ze jednak nie wiesz i przeczysz samemu sobie ;)


nie chodzi nawet o 500 koni , chodzi o to, że passat z 500 końmi nigdy nie będzie Mercedesem, BMW, Audi, Volvo z 200 końmi.. Tak jak pisałem już raz próbowali wejść do premium i skończyło się to dla nich klapą na maksa..

Masz tu na myśli markę samą w sobie i "prestiż". Potwierdziłem to przecież, ale nie o to tu chodzi. Armani i Ty tego nie rozumiecie. Ja tylko stwierdziłem, że małym nakładem kosztów i pracy z takiego Passata uzyskasz samochód, który lepiej jeździ, przyśpiesza i hamuje niż ten Mercedes czy inna kilkukrotnie droższa konkurencja. Ciężko to uzyskać w samochodach innej marki niż VAG, a o ile w ogóle będzie to możliwe ;) Tylko tyle. Bez określania prestiżu i który z nich jest OGÓLNIE lepszy. Chodzi o czysto techniczne porównanie. Naprawdę tak ciężko to zrozumieć? Armani wkleja zdjęcia lwa w garniturze, a Ty powtarzasz ciągle o prestiżu marki. Ja to wszystko wiem, ale Wy niekoniecznie :D

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Niemca juz dupa sie pali z automotivem, a tu juz kolejni japonce (chinczykow pomine) wkraczaja na rynek samochodow:

[youtube]2-vaJv_WF8Q[/youtube]


Kolega z monachium wlasnie dal mi cynka ze sam MAN zwolni 9500 ludzi. Masakra co sie dzieje.

BMW wszystkie swoje moce skupia teraz na elektrykach. Prognozuja ze sa ponad 5 lat za Tesla i okolo 3 lat za japoncami. Glowy sypia sie na potege za to ze Niemcy dali dupy z hybrydami i elektrykami.
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Pisząc to: "Kolejna sprawa ile razy taka osoba wykorzysta te 500 koni nie narażając siebie, i innych jak jazda jego opiera się powiedzmy 80% po mieście"

Mam wrażenie, ze jednak nie wiesz i przeczysz samemu sobie ;)




Masz tu na myśli markę samą w sobie i "prestiż". Potwierdziłem to przecież, ale nie o to tu chodzi. Armani i Ty tego nie rozumiecie. Ja tylko stwierdziłem, że małym nakładem kosztów i pracy z takiego Passata uzyskasz samochód, który lepiej jeździ, przyśpiesza i hamuje niż ten Mercedes czy inna kilkukrotnie droższa konkurencja. Ciężko to uzyskać w samochodach innej marki niż VAG, a o ile w ogóle będzie to możliwe ;) Tylko tyle. Bez określania prestiżu i który z nich jest OGÓLNIE lepszy. Chodzi o czysto techniczne porównanie. Naprawdę tak ciężko to zrozumieć? Armani wkleja zdjęcia lwa w garniturze, a Ty powtarzasz ciągle o prestiżu marki. Ja to wszystko wiem, ale Wy niekoniecznie :D

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Tylko co ci po samych parametrach - osiagach?

A co z wygladem
A co z jakoscia materialow
Co ze skorzana tapicerka
co z Wygodnymi fotelami
Co z duzymi ekranami
Co z domykaniem drzwi
Co z tlumieniem drgan i wibracji
Co z halasem


Jeszcze duzo duzo brakuje. Silnik to nie auto, to dopiero jedna czesc calosci...
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Tylko co ci po samych parametrach - osiagach?

Nic, tak luźno wspomniałem, a większość tu odebrała jako cios w marki premium, którymi jeżdżą jak BMW czy Mercedes, dlatego mnie to śmieszy ;)

To co napisałeś jest ważne jak najbardziej, ale moim marzeniem które kiedyś sobie spełnię to trzeci samochód do modzenia, gdzie powyższe nie ma żadnego znaczenia. Taki 400 konny Golf R by mi wystarczył w 100%. Idealne połączenie ceny do osiągów. Nie mówię tu też o żadnej wydmuszce, a zwykłym daily, który da mi trochę funu.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Lolo dalej będzie to samo... czyli np u nnie pomimo, że to suv jest ciszej w kabinie i mniej słychać niepożądanych odgłosów z zew. niż u Brata w pasku, dużo lepiej zamykają się u mnie drzwi, pomimo, że są większe i cięższe, mam większy komfort jazdy w suvie niż Brat w limuzynie itp sprawy. MI 500 KM nie potrzeba w takim aucie i do tego jeżdząc w 80% po mieście. Ale każdy wybiera co mu się podoba.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Lolo dalej będzie to samo... czyli np u nnie pomimo, że to suv jest ciszej w kabinie i mniej słychać niepożądanych odgłosów z zew. niż u Brata w pasku, dużo lepiej zamykają się u mnie drzwi, pomimo, że są większe i cięższe, mam większy komfort jazdy w suvie niż Brat w limuzynie itp sprawy. MI 500 KM nie potrzeba w takim aucie i do tego jeżdząc w 80% po mieście. Ale każdy wybiera co mu się podoba.
A nie opiera Ci się ten SUV lusterkami o ziemię na szybszych zakrętach? Fizyki nie oszukasz ;D

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
A nie opiera Ci się ten SUV lusterkami o ziemię na szybszych zakrętach? Fizyki nie oszukasz ;D

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

A ciebie dupa nie boli od jazdy po polskich drogach na tym "lepszym" zawieszeniu?


ps. Ja jezdze na sportowym trybie zawieszenia i kierownicy (sztywnoni ciezko chodzi). Ale daj samochod znajomemu to odrazu wyczuje i przelaczy na comfort. Woli plywac po ulicy a nie jezdzic.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nic, tak luźno wspomniałem, a większość tu odebrała jako cios w marki premium, którymi jeżdżą jak BMW czy Mercedes, dlatego mnie to śmieszy ;)

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Tylko to żaden cios, a Twoje zdanie w danym temacie... do którego masz prawo :) tak jak ja, czy inni nie musimy się z tym zgadzać. Ale na pewno nikt tego nie traktuje jako cios. Bo jak sam widzisz ludzie wybierają nawet dosyć duże auta z marek premium mających po 200-250 koni i wolą je niż np 500 konne pasaty.
Ale kiedyś może będę bliżej Ciebie jak np kupię tiguana:) choć tak jak pisałem wcześniej nigdy on nie będzie np glb czy X3...ale będzie fajnie skrojonym autem patrząc na cenę i to co się w niej zawiera.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
A ciebie dupa nie boli od jazdy po polskich drogach na tym "lepszym" zawieszeniu?
Nie mam tego zawieszenia u siebie, ale miałem okazję jeździć. Ty pewnie nie, skoro myślisz, że jest twarde ;) Otóż doskonale współpracuje z DCC i wybiera nierówności duuużo lepiej niż fabryczne. Potem naciskasz przycisk i masz gokarta.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Tylko to żaden cios, a Twoje zdanie w danym temacie... do którego masz prawo :) tak jak ja, czy inni nie musimy się z tym zgadzać. Ale na pewno nikt tego nie traktuje jako cios. Bo jak sam widzisz ludzie wybierają nawet dosyć duże auta z marek premium mających po 200-250 koni i wolą je niż np 500 konne pasaty.

Ale kiedyś może będę bliżej Ciebie jak np kupię tiguana:) choć tak jak pisałem wcześniej nigdy on nie będzie np glb czy X3...ale będzie fajnie skrojonym autem patrząc na cenę i to co się w niej zawiera.
Czemu bliżej mnie? Skąd pomysł, że mam Passata? :D Bardzo lubię też GTRa, którego też niestety nie mam ;)

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A nie opiera Ci się ten SUV lusterkami o ziemię na szybszych zakrętach? Fizyki nie oszukasz ;D

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
No właśnie nie, tak samo duże większe suvy którymi miałem okazję przejechać się również nie miały z tym problemu. Powiem więcej z Twoich ulubionych VW tiguan którym jeździłem również dawał sobie radę i lusterek z asfaltu nie zbierałem. Oczywiście nie jest to co jazda sedanem, ale nie ma tragedii i to bez adaptacyjnego zawieszenia, bo z takowym miałem okazję jechać suvem i tam to już zupełnie jamajka.Ale taki gadżet swoje kosztuje..ale różnica jest bardzo odczuwalna.
 
Do góry