Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

Borixon

Active member
Bez reklam
419e260b2b3d63bd242442382e8529ea.jpg
f864df5d913b1a56692a08eac5ac496f.jpg
c83267f0e6894efc3c7671b06046313e.jpg
783b0c2790a750e87990ca296d512931.jpg
68c083ff71e1f735db0514c45fe8a1fd.jpg
11a4e9b0950de60ffade7fcae0349260.jpg


Premiera za tydzień G11. U jednego z Poznańskich dealerów.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Często dostają w gratisie usługę wypożyczenia do promowania marki. W przypadku aut, to obustronna korzyść.
Ambasadorem marki Mercedes został ostatnio pisarz Szczepan Twardoch, co oburzyło "środowisko", a gość zwyczajnie czerpie to na co zasłużył i jeżdzi nowymi Mesiem.
To tak jak z lokowaniem produktów w filmach, tyle, że tu już często same firmy płacą za taką możliwość. Trudno, żeby celebryta miał przyjemność popijać "oranżade" za free, dlatego większość buli za takie scenki na wizji gruby szmal.
To samo jest z dużymi sieciówkami w galeriach, dostają preferencyjne warunki najmu, a galerie zabiegają o ich byt na liście sklepów w nowym przybytku.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kiedys czytalem, ze Wojewodzki wypozycza drogie auta. Tak podobno bylo np. Maserati Quattroporte.


Wiesz nawet jeśli tak robi to kasa i na to niezła idzie.. :) choć dzieje się i tak jak Armanig napisał.. ale tez nie oznacza ze tak jest sławny że wszystkie firmy lecą i dają mu swoje samochody żeby nimi się pokazywał.. :)
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
A słyszeliście, że Pan Zygmunt z Kołobrzegu sprzedał Lanosa na otomoto.....
Sorry Lolek, ale tekst o Nijakim Jakubie wart jest tyle samo..... ;)
A to, że tzw. Sławne Osoby pokazują się w samochodach różnych marek jest procederem znanym nie od dziś, Majdan też miał podpisaną umową z jednym z warszawskich dealerów Forda (Bemo Motors- jest taki w W-wie?) i co chwilę jeździł innym modelem dając pożywkę różnym szmatławcom, jak to znany bramkarza co kilka m-cy zmienia auto ;)
 

Borixon

Active member
Bez reklam
W poznaniu u smorusa nie wiem czy jest... Duże show za tydzień jest dla klientów.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Często dostają w gratisie usługę wypożyczenia do promowania marki. W przypadku aut, to obustronna korzyść.
Ambasadorem marki Mercedes został ostatnio pisarz Szczepan Twardoch, co oburzyło "środowisko", a gość zwyczajnie czerpie to na co zasłużył i jeżdzi nowymi Mesiem.
To tak jak z lokowaniem produktów w filmach, tyle, że tu już często same firmy płacą za taką możliwość. Trudno, żeby celebryta miał przyjemność popijać "oranżade" za free, dlatego większość buli za takie scenki na wizji gruby szmal.
To samo jest z dużymi sieciówkami w galeriach, dostają preferencyjne warunki najmu, a galerie zabiegają o ich byt na liście sklepów w nowym przybytku.
Ja jeszcze nie dostałem takiej propozycji, cały czas czekam. Chyba zgubili mój numer :D
 

Henry

Active member
Bez reklam
Jeździłem ostatnio nowym Mondziakiem i po zmierzchu świetnie się spisują ich Dynamic Led
Za jakiś czas tego typu światła pewnie będą w standardzie ;)
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
STAMFORD, Conn.--(BUSINESS WIRE)-- HARMAN International Industries, Incorporated (NYSE:HAR), the leading global infotainment, audio and software services company, today announced the successful completion of its acquisition of Bang & Olufsen Automotive car audio business. Bang & Olufsen branded audio products are available in a wide range of Audi, Aston Martin, BMW and Mercedes-Benz car models.

"The additions of Bang & Olufsen and B&O PLAY as distinctive and renowned brands will complement our existing premium branded offerings and strengthen HARMAN's position as a leader in this segment," said Dinesh C. Paliwal, HARMAN Chairman, President and CEO. "With this acquisition we are continuing HARMAN's drive to offer our customers the strongest portfolio of brands and technologies."

Bang & Olufsen Automotive is well-established as an exclusive brand delivering outstanding sound quality through its unique capabilities within acoustics, design and craftsmanship. In addition to the company's signature design excellence, its systems incorporate the radical synthesis of emotional appeal and technological performance that represent the hallmark of Bang & Olufsen. HARMAN now will bring its global marketing, scale and technologies to the Bang & Olufsen and B&O PLAY car audio brands to strengthen and grow the business.

HARMAN brands are in more than 25 million cars, and the Bang & Olufsen and the B&O PLAY brands will join HARMAN's portfolio of car audio brands, including Bowers & Wilkins, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon, Mark Levinson and Revel.
 

Baltazar Gąbka

New member
Bez reklam
STAMFORD, Conn.--(BUSINESS WIRE)-- HARMAN International Industries, Incorporated (NYSE:HAR), the leading global infotainment, audio and software services company, today announced the successful completion of its acquisition of Bang & Olufsen Automotive car audio business. Bang & Olufsen branded audio products are available in a wide range of Audi, Aston Martin, BMW and Mercedes-Benz car models.

"The additions of Bang & Olufsen and B&O PLAY as distinctive and renowned brands will complement our existing premium branded offerings and strengthen HARMAN's position as a leader in this segment," said Dinesh C. Paliwal, HARMAN Chairman, President and CEO. "With this acquisition we are continuing HARMAN's drive to offer our customers the strongest portfolio of brands and technologies."

Bang & Olufsen Automotive is well-established as an exclusive brand delivering outstanding sound quality through its unique capabilities within acoustics, design and craftsmanship. In addition to the company's signature design excellence, its systems incorporate the radical synthesis of emotional appeal and technological performance that represent the hallmark of Bang & Olufsen. HARMAN now will bring its global marketing, scale and technologies to the Bang & Olufsen and B&O PLAY car audio brands to strengthen and grow the business.

HARMAN brands are in more than 25 million cars, and the Bang & Olufsen and the B&O PLAY brands will join HARMAN's portfolio of car audio brands, including Bowers & Wilkins, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon, Mark Levinson and Revel.
Wypas, nieźle muszą się rozwijać by wydawać tyle kasy na zakup innych firm.
 
Do góry