Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

vectra1

Member
Bez reklam
Wejść w łuk 140 to nie problem :)

Łuk łukowi nierówny :D
url.jpg
 

Borixon

Active member
Bez reklam
Kup benzynę w gazie i po sprawie.
Nigdy nie kupię diesla, nie lubię i się nie opłaca, jedyny sensowny diesel jakim jeździłem to Audi 4,2 V8 ale i tak tylko pozyczonym.
 

syneq

New member
Żona ma audi A4 b8 2.0 tdi cr ma do pracy jakieś 18 km w tym z 6 w korkach nigdy nie miała problemów z dpf-em ,ten silnik potrzebuje paru kilometrów żeby się zagrzac jak na bardzo krótkie odcinki to nie polecam ,jeżeli miał bym kupować następny samochód z koncernu vag to napewno z tym silnikiem może wybrał bym wersję 180 km oczywiście dla żony bo dla mnie to RS☺
 

Borixon

Active member
Bez reklam
kolejna sprawa o której gen. Tiguana myślimy bo silniki się pozmieniały..?
@Blacninja te nowe mają 1,4 benzyny to lipa ale taki 2007r 2.0 tsi to fajny piecyk :)
 
Ostatnia edycja:

werf

Active member
Bez reklam
2,0 Tfsi ok ale po 12 roku ze zmienionymi tłokami ew starszy do ewentualnej przeróbki
W maluszki raczej się nie pchaj kupa gruzu i kamieni
Zostaje ropniaczek,względny spokój do 200 tyś. Dpf ja świeży sprawny też bez problemów większych nawet przy małych przelotach
 

lycone

Banned
Żona ma audi A4 b8 2.0 tdi cr ma do pracy jakieś 18 km w tym z 6 w korkach nigdy nie miała problemów z dpf-em ,ten silnik potrzebuje paru kilometrów żeby się zagrzac jak na bardzo krótkie odcinki to nie polecam ,jeżeli miał bym kupować następny samochód z koncernu vag to napewno z tym silnikiem może wybrał bym wersję 180 km oczywiście dla żony bo dla mnie to RS☺
140KM w A4 to trochę muł.

Wysłane z Note 3
 

lycone

Banned
Oczywiście :) Każdy ma inne odczucia. Ojciec ma Passata z tym silnikiem i jest ok, ale przy tej masie te 170 - 180KM mogło by być.

Wysłane z Note 3
 
Do góry