Jak jakas dosyc slawna firma typu Brabus bieze sie za tuningowanie i ostatecznie wychodzi na to ze z krowy zrobili zaledwie cielencie..... No sorryy.
Z inzynierskiego punktu widzenia to klapa po calosci. Co z tego ze w ulotce 900 koni czy ograniczone 1200 niuta. Jak to jedzie wolniej od analogicznego suva od lambo gdzie koni i niutonometrow jest kilkSET mniej.
Dla mnie to skucha inzynierska. Mercedes zamiast sie rozwijac to sie uwstecznia. Juz czas wymienic dzial rozwoju.
Jak porownac moc tego suva do np Jeepa?
Jeep Grand Cherokee Trackhawk, "717 KM, moment 881 Nm, Przyspieszenie od 0 do 100 km/h ma zajmować mu zaledwie… 2,7 sekundy" I to wszystko na niemieckiej skrzyni biegow 8 stopniowej ZF.
Wiec Lolek ten meras tylko prezentuje sie Szpanerstwem w postaci gwiazdy na masce, dobrym dizajnem i ladnym wnetrzem (aczkolwiek tego nie brakuje rowniez Urusowi) . Konstrukcyjnie jest to auto sprzed 10 laty.
Ja inaczej podchodzę do tego auta to znaczy tak jak kiedyś, kiedyś z Armanigiem pisałem mi to auto nie podoba się i nawet jakbym np w lotto wygrał to kupiłbym inne auto, a na tego nawet bym nie spojrzał, nie moja bajka, ale ludzie kupują ,którzy mają kasę i czują ten dizajn..
Natomiast to co zauważyłem to Ty masz mega parcie na niutonometry, sekundy itp.. nie wiem gdzie Ty to wykorzystujesz, natoamist myśle, że jak byś pojeździł każdego dnia np po Warszawie to duża szansa, że bardzo szybko byś skończył z jazdą na 3 miesiące
, bo coraz więcej nieoznakowanych policyjnych aut w Stolicy.. A i wiecej generalnie ma być fotoradarów.. A od lipca jak pamiętasz dzień noc jeździmy 50 km/h.. i nawet przy takich autach jak my mamy to osiągnięcie setki to jest naprawdę chwila, więc co dopiero mając takiego Mercedesa i po h... komu mieć przyspieszenie np 3.1 co to by zmieniło dla tego auta ? Nic dalej byłby takim samym autem dla jednych byłby fajnym, a dla innych brzydki , jak np dla mnie. Nike wspominając o tym, że Lolo kto kupuje takie auto dla niutonometrów i przyspieszenia ???
I tak generalnie podsumowując nie można tego samochodu porównać do Ursusa bo to zupełnie inna konstrukcja inne opływy powietrza i waga tego auta od Ursusa to jest różnica na niekorzyść Merca o około 300-400 kg A to jest kosmos różnica i te dwa czynniki powodują , że dla mnie to i te 3,8 s to jest szał i naprawdę , chyba wszystko wyciągnęli co mogli, aby takie zrobić przyśpieszenie.
I oczywiście ja nigdy mercedesa, BMW, Audi itp. nie porównałbym do Lambo, Porszaka, Ferrari itp//
A propo sprzedaży aut to wiesz jakoś mercedes nie musi narzekać na C klasę.. patrz gdzie jest Audi odpowiednik A4.. To też inżynierów muszą zmieniać.. ? Sorki, że tak roztrzepane..
Pozycja Marka Model Sprzedane egz. w 2019 Sprzedane egz. w 2018
1 VW GOLF 204,550 211,512 -3.3
2 VW TIGUAN 87,771 74,749 17.4
3 MERCEDES C-CLASS 64,403 62,784 2.6
4 VW POLO 61,286 70,488 -13.1
5 VW PASSAT 59,322 70,007 -15.3
6 VW T-ROC 58,898 35,299 66.9
7 FORD FOCUS 58,261 49,279 18.2
8 SKODA OCTAVIA 55,210 58,444 -5.5
9 OPEL CORSA 51,708 47,848 8.1
10 AUDI A4, S4, RS4 50,740 53,340 -4.9
11 MINI MINI 50,019 50,494 -0.9
12 FORD KUGA 49,625 42,276 17.4
13 MERCEDES A-CLASS 44,189 35,252 25.4
14 AUDI A6, S6, RS6 44,037 37,170 18.5
15 OPEL ASTRA 43,892 45,932 -4.4
16 BMW 3 SERIES 43,327 34,514 25.5
17 FORD FIESTA 43,316 47,224 -8.3
18 MERCEDES E-CLASS 43,265 43,113 0.4
19 AUDI A3, S3, RS3 42,609 45,901 -7.2
20 SKODA FABIA 42,099 44,900 -
Lolo i żeby nie było naprawdę mam w głębokim poważaniu jak sprzedaje się mercedes, bo mam naprawdę duży dystans do tego co posiadam.. chodzi o fakt, że pewne auta ludzie, kupują z pewnych powodów i nie patrzą na niutonometry i sekundy.. I takim samochodem jest to konkretne auto. Co ciekawe na innym forum wrzuciłem dokładnie ten sam link i rozmowa w zupełnie innym kierunku poszła, ale ile ludzi tyle może być zdań i ja to szanuje, tak samo jak Twoje zdanie do którego masz prawo.