Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

lolo2

Well-known member
Bez reklam

Biora sie ostro za ta emisje.... jeszcze troche i bedziemy jezdzic autobusami bo na samochody nie bedzie nas stac takie oplaty.

W poniedzialek sprawa - pozew zbiorowy przeciwko VW
https://www.stopvw.pl

Zapisalem sie wstepnie, ale chca 50% odszkodowania wiec zrezygnowalem.


Moje auto jednak tez dopadlo:
Audi recalls 5,000 diesel cars to fix emissions control software | Reuters

Dowiadywalem sie wstepnie i update bedzie obowiazkowy, nawet bez zgody wlasciciela. Zuzycie i moc podobno zostanie bez zmian ale w czary mary nie wieze. Jak ktos ma czipowane, egr, dpf off to wszystko wroci do oryginalu.

Dlatego chyba czekam na efekt pozwu zbiorowego jezeli vw bedzie sie z nimi dogadywal to prywatnie moze tez sprawe zaloze. Bo o problemie dowiedzialem sie dopiero 2 listopada z artykulu, a auto kupilem wczesniej.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Niech płacą skoro oszukali i to dotyczy wszystkich którzy kręcą....ale jedno jest pewne Ci co lubią dizle powoli proponuje się przyzwyczajać do tego że za powiedzmy 5 lat wszyscy co będą chcieli mieć 3-4-5 litrowe dizle będą płacić fajne opłaty....czas dizelków powoli się kończy...mi to przypina plazmy kiedy zostały w kosmos wysłane ze wzgledu na pobór prądu...
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Napisałbym, że szkoda auta, wszak to Mustang, ale z tego co czytam w komentarzach zginął człowiek i to już jest dramat.
Na autostradach, tudzież drogach szybkiego ruchu powinny być wszędzie barierki odgradzające. Byłaby szansa, że się odbije.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Jeżdzę tą trasą prawie codziennie. Nic nie słyszałem.
Nie wiem co się stało, Mustangi może i ładne, ale jak widzę kto w nie wsiada i chcę się popisywać, to tak zazwyczaj się kończy. Podkreślam, że nie znam genezy tego wypadku, ale gdyby gość jechał normalnie, to szczerze wątpię w przypadek, np. "pękła opona".
Najczęściej wygląda to tak, tez codzienność: nawierzchnia śliska, letnie opony, w autku moc, tylny napęd, jestem lepszy od innych na drodze, więc pokażę wam wszystkim, jak się jeździ i że mnie przepisy nie dotyczą. Wdepnę w gaz, stracę przyczepność i wyląduję na filarze...
Na tej trasie jest max 100 km/h, a w niektórych ograniczenie do 70 km/h...
Mimo wszystko przykra sprawa. Pytanie czy inni nie ucierpieli...?
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Szkoda kierowcy bo bez względu czy z jego winy czy pech to zginął ... i to jest istota a debile będa pisać w komentarzach na YT że na pewno się popisywał.. drogim autem..

To tak jak o Lewym czytałem.. jak wyjeżdża na drogi swoimi brykami w Monachium to ludzie potrafią brawa bić i kciuki i podnoszą .. a u ans pewnie w większości wypadków wiecie co by było... zamiast kciuka to by pokazali inny paluszek.. a jesli nie to n apewno by sobie pewne zdanie powiedzieli pod nosem..

Natomiast to co cieszy to fakt że będą karać tych co zlecają cofanie liczników i tych, którzy będa je cofać..

Z TVN redaktor dzisiaj mówił żeby do programu wybrać dla klienta 4 auta to wybierają z pośród 40 aut żeby te auta były jak najbardziej "legalne" ..
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Lolek poczekaj na zime i ciape na drodze. Masz bmw. Jeszcze zapomnij wymienic opony na zimowe to zobaczysz... predkosc 100km/h to bedzie pod strachem. Ja np. nigdy nie kupie juz auta z tylnim napedem.


Ja tam sie kierowcy mustanga nie dziwe, jestem pewien ze 80% z nas majac takie auto, nie raz chcialoby sobie depnac, czy zrobic przygazowke.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Koleszko :) moja żona jest rozsądna i temat z oponami ma juz ogarniety :- ) a reszta musi uważać a jak będzie bardzo źle to przesiadka.... ja już ze dwa razy miałem delikatnie w oczach niepewność na zakrętach .. trzeba się niewątpliwie przestawić ws tosunku do auta na przód czy już nie wspomnę do auta 4x4.. zresztą dla mnie tylko takie auta powinny być robione :) oczywiście żartuje.. jak rozmawiałem ze sprzedawcą w BMW to Gość mówił że ludzie (są tacy) specjalnie kupują bardzo dobrze wyposażone Bmk-i 5tki tylko z tylnym napędem.. i to nawet za fajne pieniądze się zdarzają .. więc widać ludzie to lubią.


Jakbym nie miał co z kasą robić jak nic Takiego Mustanga bym sobie sprawił.. :- )

Ps. odnosnie mówienia nigdy.. znam takiego co po kupnie pewnego auta powiedział że nigdy już nie kupi auta poniżej pewnego segmentu- pech chciał 3 lata później firma się rozsypała i nie pytaj się mnie czym teraz jeździ... :- )
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Zwolennicy są tylnego napędu i wystarczy podjechać tylko pod szkołę jazdy i każdy się przekona ile ludzi ma z tego zabawy. Ale trzeba myśleć.. i być odpowiedzialnym za siebie i innych uczestników bo niewątpliwie jest to trudniejsze auto do jazdy.. nawet po suchej drodze ale wystarczy wjechać o 10-15-20 km szybciej w dany zakręt jak autem 4x4.. i w oczach może pojawić się strach.. :- )
 

ThePepe

New member
Bez reklam
Też mam BMW i wcale nie tak łatwo wprowadzić je w poślizg mając załączoną kontrolę trakcji. Na lodzie napęd na przód też Ci nie pomoże. Trzeba być po prostu rozsądnym i dopasować się do warunków na drodze, to chyba jasne
 

Caparzo

New member
Bez reklam
A dlaczego większość aut klasy premium i wyżej ma tył? Merce, beemki, dalej idąc sportowe od porshe, ferrari nie licząc amerykańskich potworów. Nie umiem ci odp na to pytanie bo to nie ma sensu. Jeden woli przód, drugi tył,inny awd, inny 4x4.
Nie ma sensu sie spierać. Ja bym chciać 6x6 :D
 
Do góry