Seria PV60

Negocjator07

New member
Gwarancja w Panasonic

Witam,
Mam zasadnicze pytanie. Czy to prawda że Panasonic nie dodaje do swoich modeli telewizorów (chodzi konkretnie o model TH37PV60E) juz typowej karty gwarancyjnej a cała gwarancja opiera się jedynie na dowodzie zakupu tj. fakturze/rachunku, udzielanej na okres 24 miesięcy. Takiej informacji udzielono mi sklepie internetowym neo24.pl. Będe wdzięczny za potwierdzenie lub zaprzeczenie takiemu faktowi.
 

Mabri

New member
Widzę, że drugi tysiąc wypowiedzi będzie chyba dotyczył serwisu i usterek w pv60. :cry:

A na dniach mam go kupić - i co teraz?
 
Ostatnia edycja:

ThYX

New member
Negocjator07 napisał:
Witam,
Mam zasadnicze pytanie. Czy to prawda że Panasonic nie dodaje do swoich modeli telewizorów (chodzi konkretnie o model TH37PV60E) juz typowej karty gwarancyjnej a cała gwarancja opiera się jedynie na dowodzie zakupu tj. fakturze/rachunku, udzielanej na okres 24 miesięcy. Takiej informacji udzielono mi sklepie internetowym neo24.pl. Będe wdzięczny za potwierdzenie lub zaprzeczenie takiemu faktowi.

Tak ..to prawda
http://www.panasonic.pl/e-gwarancja/flash/
:)
 

jar.cin

New member
Negocjator,

Myślę, że nie ma to znaczenia, czy masz kartę gwarancyjną w postaci papierowej, czy elektronicznej. Zarówno do jednej, jak i drugiej musisz mieć dołączony dowód zakupu (faktura lub paragon). Ważne jest natomiast to, na jaki okres udzielana jest gwarancja i co jest nią objęte, a już najważniejszym, z punktu widzenia klienta, jest to, jak serwis podchodzi do kwestii napraw gwarancyjnych.

Pozdrawiam, Marcin.
 

kredek

New member
jar.cin napisał:
Witam Wszystkich,

Co prawda jestem posiadaczem plazmy 37PV60. Jeśli już o problemach mowa, to ja mam jeden, który może nie jest jakimś wielkim, ale jednak zauwżalnym. Mało tego, po przeczytaniu tego forum wiem, że nie jestem w swoich odczuciach odosobniony.

Chodzi mi o dźwięk elektroniki dobiegający z tylnej części obudowy. Zwaracam się z pytaniem do Szanownych Forumowiczów, czy ktoś spotkał się w swoim Panasonicu z czymś takim? Jeśli tak, to co na to serwis? Czy jest jakiś sposób na pozbycie się tego dokuczliwego dźwięku tzw. elektroniki?
Marcin.

Wezwać serwis - jak nic nie poradzi i stwierdzi, że "tak to jest", to pozostaje Ci chyba to samo, co... co mi i innym, co mają zwiechy (choć tutaj mam na myśli 42pv60), jak już stwierdził ktoś wcześniej - czekać na nowy firmware.:?
Z amerykańskiej strony można wyczytać, że uaktualnienie (niestety, do wersji amerykańskich na razie tylko chyba jest) usuwa nie tylko zwisy ale i "dźwięki" i coś tam jeszcze.
W sumie u mnie, jak coś na biało wyświetla, to też słychać elektronikę, ale może u Ciebie jest to głośniejsze, bo u mnie nie jest to uciążliwe.

Albo zawsze możesz walczyć w sklepie o nowy TV, natomiast nie wiadomo czy - jakby Ci wymienili - jaką być dostał; czy nie z tą samą przypadłością...

Mabri napisał:
Widzę, że drugi tysiąc wypowiedzi będzie chyba dotyczył serwisu i usterek w pv60. :cry:

A na dniach mam go kupić - i co teraz?

Ja bym brał. Mimo że mam zwisy.
 

dnc

Moderator
VIP
Do Mabri

Jeśli nie kupisz Panasonica to możesz kupić LG i będzisz szukał problemów tam. Kupisz, Samsunga i tam też się może okazać, że coś jest nie tak.
Zawsze jest jakieś ryzyko, że kupimy coś, co będzie miało ukryte wady, które zostaną wykryte dopiero w trakcie eksploatacji.
Moim zdaniem reakcja serwisu na różne problemy jest conajmniej dziwna. Przeciez nikt z nas nie będzie dzwonił do serwisu i oddawał sprzęt do naprawy, jesli nie ma ku temu ewidentnych powodów.
Dla mnie sprawa jest jasna. Jeśli ktoś ma problem powinien go jak najszybciej zgłosić do Panasonica.
Dobrze (wbrew pozorom), że wady wyszły i jest spora grupa ludzi, którzy to mają. Oznacza to, że nie jest to jakiś wyimaginowany problem. Sprzęt jako taki działa. Problemy są z włączaniem, ale jest już pewne, że prędzej czy później będzie on usunięty...

do flavio
...Są głosy z USA, że to nie jest kwestia tylko fabryki w Czechach, ale ogólnej wady softwarowej TV na całym świecie. To nie jest wada sprzętowa.
Jeśli zatem coś takiego usuwa się w USA, to i u nas zapewne taka akcja będzie przeprowadzona. Panasonic to zbyt poważna firma by olac swoich klientów. Trzeba tylko cierpliwości.

Do jar.cin
Muszę ze smutkiem przyznać, że nie dość skutecznie szukałeś odpowiedzi na zadane pytania. Była już o nich mowa i w tym wątku i w innych. Poszukaj!
 

jar.cin

New member
Do jar.cin
Muszę ze smutkiem przyznać, że nie dość skutecznie szukałeś odpowiedzi na zadane pytania. Była już o nich mowa i w tym wątku i w innych. Poszukaj![/quote]

Witam, czytałem ten wątek, może niezbyt dokładnie, ale naprawdę nie znalazłem recepty na mój problem polegający na generowaniu dziwnych dźwięków przez elektronikę pv60.

Stwierdzenia typu, że tak już jest w tym modelu, mnie niestety nie satysfakcjonują. Skoro u Ciebie problem nie występuje, to nie znaczy, że w ogóle nie istnieje u innych użytkowników.

Dnc, nie mam zamiaru Cię atakować bo mam do Twojej osoby ogromny szacunek za to, że założyłeś ten wątek a później włożyłeś w niego kawał Siebie, aby wszystko się toczyło i wszyscy mieli podane na tacy informacje na temat tego modelu.

Mam jednak jeden problem, dla niektórych może błachy, ale dla mnie istotny, który chcę rozstrzygnąć.

pozdrawiam, Marcin.
 

kredek

New member
dnc
Czy badając pobór prądu porównywałeś może i badałeś kwestię poboru prądu w kontekście takiej funkcji w menu: "oszczędzanie energii"?
Czy jak badałeś to miałeś włączoną czy wyłączoną tę funkcję?
Czy coś przeoczyłem....;)
 

robboj

New member
"jar.cin" o swoich problemach pisalem juz wczesniej . Wezwalem serwis - przyszlo dwoch panow i tak zciszylem na maxa tel i przelaczalem kanaly ze bylo wyraznie slychac prace elektroniki - zmiana natezenia pisku i buczenia zaleznie od jasnosci. Niestety tylko ja to slyszalem :( Panowie z serisu nie , kiedy zagladneli z boku tv stwierdzili iz to normalna praca elektroniki - dziwne , aczkolwiek czytajac te forum to inni uzytkownicy roznych modeli skarza sie na glosna prace elektroniki, wyjatkiem jest chyba sharp ktory przyznal sie do wypuszczenia na rynek wadliwej partii sprzetu i sukcesywnia go wymienia.

Mam prośbę do pozostalych użytkownikow pv60 aby sprawdzili w miare mozliwosci czy na obrazie z kablowki w trybie stereo nie maja odglosu pisku - trzeba troche zglosnic - u mnie jest to wyraznie slyszalne i tylko to uslyszeli panowie z serwisu i uznali to za usterke - nadal czekam na ich reakcje - jutro mija tydzien od ich wizyty i bede do nich dzwonil czy maja jakies rozwiazanie.

Jeszcze jedno w czasie nadawania sygnalu z dvd lub pc albo anteny podczas scen bez dzwieku (najlepiej na pauzie filmu z dvd) podglosnilem na maxa glos i zauwazylem ze praca alektroniki ma wplyw na odglos z glosnikow te buczenie slychac w glosnikach - sprawdzcie czy tez tak macie

Odnosnie zwiechow jak pisalem wczesniej mialem tylko raz i to podczas przelaczania kanalow - mam przepracowane 320 godzin i do tej pory tv wlacza sie i wylacza bez problemow

Ogolnie wszystko poza tymi wadami jest w porzadku i chwale sobie jakosc wyswietlanego obrazu , mam nadzieje iz faktycznie usterki te zostana zlikwidowane po upgrate softu
 
Ostatnia edycja:

dnc

Moderator
VIP
Do kredek

Pomiar przeprowadzałem zapewne z włączonym oszczędzaniem. Piszę "zapewne" bo test był wykonany jakiś czas temu i nie pamietam ustawień. Niemniej nie zmieniałem od dłuższego czasu ustawień konfiguracji więc raczej miałem go włączony. Problem polega na tym, że nie zauważyłem różnicy pomiędzy jasnością panelu z włączoną i wyłączoną funkcją. Oczywiste jest, że funkcja winna być włączona. Nie pogarsza to moim zdaniem jakości obrazu, a oszczedza matrycę (przynajmniej w teorii).
W instrukcji obsługi jest tylko wytłumaczenie co to jest, ale nie ma szerszego opisu co tak naprawdę robi ta funkcja i w jakich warunkach działa (w jakiej konfiguracji).

Do jar.cina

Rozumiem Twoje obawy. Jednak ten temat był naprawdę poruszany. Jeśli nie możesz znaleźć przypomnę. Pobór mocy przy jasnym ekranie jest większy. Co oznacza, że układy elektroniczne odpowiedzialne za sterowanie matrycą pobierają więcej prądu. Co przekłada się to na ich piszczenie. Buczyć mogą transformatory wytwarzające wysokie napięcie sterujące matrycą. Problem dotyczy każdego użytkownika także i mnie. Co ciekawe nikt kto miał lub ma CRT nie zauważa tego, że jego TV przy duzej jasności też piszczy, a trafo Wys. nap. buczy. Może mniej, bo pobór mocy jest proporcjonalnie niższy, ale jest.
Jeśli zatem komuś piszczy i buczy nie jest to oznaka awarii, ale normalnej pracy elektroniki w TV. Gorzej by było, gdyby prócz dziwnych dźwięków z wnętrza wydobywał się jakiś niepokojący "zapach". O! To już byłaby poważna sprawa.
 

pan42

New member
Kredek i jego 42PV60

Może jestem w błędzie, ale mam wrażnie, że Kredek jest przekonany, że kupił Ferrari wśród TV i nie jest w stanie zrozumieć, że jest to plazma mająca bardzo dobre parametry w stosunku do ceny. Bardzo mu współczuję, że trafił na wadliwy TV, ale jest to prawdopodobnie czysty przypadek. Powinnością serwisu jest usunięcie usterki i na tym forum powinniśmy walczyć z Kredkiem o jego prawa. Sam w pełni jestem zadowolony z tego /pan42/ i mimo, iż moim codziennym hobby jest sprawdzanie tego forum nic nowego nie mogę sie dowiedzieć. Mam propozycję do Dnc, aby stworzył nowy post, gdzie można by był się dowiedzieć, co nowego/DVD, n itd./ zostało podpięte, czym /jakim kablem/ i jakie są tego efekty. Proponuję tworzyć twórcze forum kolegów po TV, a nie malkontentów, którym pechowo trafił się wadliwy egzemplarz.
 

jar.cin

New member
Pan42!!!

Sam jesteś malkontentem. Kto Ci broni zakładać nowe wątki? Musi to robić dnc? Ten wątek jest dlatego tak bardzo pożyteczny bo piszą tu ludzie o swoich spostrzeżeniach, ale też i problemach wynikłych z posiadanego PV60.

Ten wątek prędzej, cz póxniej zdechnie śmiercią naturalną i daltego miarą jego jakości jest to, na ile on pomoże wszystkim, którzy go przeczytają.

Pozdrawiam, Marcin.
 

kredek

New member
pan42 napisał:
Może jestem w błędzie, ale mam wrażnie, że Kredek jest przekonany, że kupił Ferrari wśród TV i nie jest w stanie zrozumieć, że jest to plazma mająca bardzo dobre parametry w stosunku do ceny.

No jeśli twoim zdaniem możliwość prawidłowego (jakiegokolwiek) włączenia TV wtedy, kiedy ma się na to chęć (a nie wtedy gdy NIE MA ZWISU) jest cechą dajmy na to dopiero Pionieerów lub Sharpów od 10.000 zł wzwyż, to trzeba się leczyć.
I to poważnie leczyć... ciekawe że mówi to ktoś, kto takiego objawu nie ma.:hihi:
Przez takich jak TY serwisy traktują innych "per noga" i starają się "spuszczać na przysłowiowe drzewo", bo "przecież to normalne w TV, że się czasami nie włączy".
Leczyć się trzeba... chyba że już jest za późno. A chyba jest.

W ogóle to powinieneś reklamację złożyć chyba w serwisie na okoliczność, że twój się nie wiesza. Jakby wyczuwam pretensje do życia... a może za dużo masz kasy, rodzice dają co tydzień na nową plazmę?
Ja akurat ciężko pracuję, żeby sobie taką plazmę kupić i bynajmniej nie trwa to tydzień, żeby na nią zarobić.
Idź się chłopie lecz.
Sam jesteś najwyraźniej jednym wielkim :hihi: błędem.
 
Ostatnia edycja:

grudzi

New member
Panowie spokojnie,
jednym sie wiesza, innym piszczy (mi akurat piszczy), może ktos inny bedzie miał dodatkowe problemy. I chwała za to, że możemy o tym porozmawiać i może coś się da z tym zrobić, jesli nie to trudno bedziemy jakos z tym żyli.
To, że pewne PV60 piszczą to fakt. Moj tez tak ma. miałem serwis i stwierdzili, że na razie nic z tym nie zrobią, ale żeby się dowiadywać. Bo jak będzie więcej zgłoszeń to uznają to za usterkę. Więc trzeba to zgłaszać i już. gwarancja jest 2 lata wiec cekam.
Super, że wogóle mamy gdzie o tym psać i wymieniać uwagi.
Dzieki wszystkim.
Pozdrawiam
 

pan42

New member
Wojowniczy Kredek

Nie wiem, czy czytałeś całą moją wypowiedź, w której popierałem Twoją walkę z serwisem. Jestem gotów się publicznie założyć, że to Ty mógłbyś być moim synem i jest to do udowodnienia. Wynika to z treści Twoich wpisów, prezentowanego choć nie w pełni uzasadnionego poziomu agresywności. Jeżeli możesz być potencjalnym moim ojcem, a mam tylko 53 lata to prawdopodobnie nie widzisz róznicy który klawisz na pilocie wciszkasz i dlatego masz problemy.
PS. To była tylko złośliwość naprawde współczuję z powodu Twojego problemu, ale tylko serwis może udzielić Ci pomocy, masz pecha.
 

Smartek

New member
Mabri napisał:
Widzę, że drugi tysiąc wypowiedzi będzie chyba dotyczył serwisu i usterek w pv60. :cry:

A na dniach mam go kupić - i co teraz?
Teraz wyglada na to, ze to loteria.

Jakies buczenia, piski i brak mozliwosci wlaczenia TV o_O.
Ryzykuj i ew. wspieraj kredka ;-).
 

kredek

New member
pan42 napisał:
Nie wiem, czy czytałeś całą moją wypowiedź, w której popierałem Twoją walkę z serwisem. Jestem gotów się publicznie założyć, że to Ty mógłbyś być moim synem i jest to do udowodnienia.
Za to faktu, że pomyliłeś fora, nie trzeba udowadniać. Ojcze, synu, czy jak tam chcesz.:p :D :hihi:
 

pan42

New member
Marbi decyzja jest prosta.

Mam ten TV od 6.11.06 i jestem nim pozytywnie zaskoczony. Posiadam C+ połączoną dość dobrym kablem scart oraz wykorzystuje antenę siatkową do odbioru Polsatu. W obu przypadkach odbiór jest b. dobry, jakość obrazu jest jednak uzależniona od sygnału stacji. Przy niektórych reklamach na TVN i TVN7 obraz sprawia wrażenie trójwymiarowego. Kupiłem go po dwóch miesiącach czytania tego forum i szczęśliwej? awarii kineskopu Philipsa 29" 100 Hz, który okazał się być produktem firmy Thomson. Mam pewne porównanie jakosci, gdyż ten TV mimo, że był sprawny tylko 3 lata, a kosztował 3.500 zł obraz i dźwięk miał super /tak mówił mój 3 letni wnuczek/. Tak więc mimo, że Kredek traktuje mnie jak syna zaufaj starszym, choć jednorazowe wpadki zdarzają się najlepszym producentom.
 

jaroslavus

New member
pan42 napisał:
Mam ten TV od 6.11.06 i jestem nim pozytywnie zaskoczony. Posiadam C+ połączoną dość dobrym kablem scart oraz wykorzystuje antenę siatkową do odbioru Polsatu. W obu przypadkach odbiór jest b. dobry, jakość obrazu jest jednak uzależniona od sygnału stacji. Przy niektórych reklamach na TVN i TVN7 obraz sprawia wrażenie trójwymiarowego. quote]
Jaki masz kabel, gdzie kupiłeś i za ile.
 
Do góry