Problem z aplikacją Ipla
yhy.....ja mam:
Odpowiedź ze strony Ipla (z wczorajszego dnia):
Witamy,
Uprzejmie informujemy, że problem obecnie wyjaśniany z firmą Samsung. W najbliższym czasie powinna pojawić się ostateczna informacja dotyczące ewentualnego rozwiązania. Serdecznie przepraszamy za obecne niedogodności.
Natomiast Firma Samsung tak mi odpowiedziała (zadałem im pytanie, czy znają datę rozwiązania problemu - również to było wczoraj):
"Obecnie trwa weryfikacja działania aplikacji Ipla w TV z serii C, przez co może nie działać prawidłowo. Sprawą zajmuje się nasza centrala, przez co nie mam możliwości wskazania dokładnej daty rozwiązania kwestii prawidłowego działania."
Jak im powiedziałem, że dwa tygodnie też mi pisali o tej cholernej weryfikacji przez centralę, to ich odpowiedzią było -
"Tak, ponieważ centrala cały czas pracuje nad rozwiązaniem problemu z działaniem aplikacji, przez co nie mam możliwości wskazania terminu zakończenia prac. Proszę o cierpliwość do czasu rozwiązania kwestii poprawnego działania aplikacji Ipla."
Jednym słowem, bawią się z nami w kotka i myszkę
....jednak wierzę, że to co napisała sama Ipla jest rzeczywiście prawdą i być może jeszcze w tym tygodniu (albo w przyszłym??
) pojawi się długo wyczekiwana aktualizacja aplikacji.