Słuchajcie, od kilku dni mam problem na moim TV - gdy wchodzę do Samsung Apps nie mogę pobrać żadnej nowej aplikacji!! Gdy pasek instalacyjny dochodzi do 100% wyskakuje komunikat, że "Przepraszamy wystąpiły zakłócenia w sieci. Prosimy spróbować ponownie później". Raz się zdarza, że aplikacja pomimo pojawienia się problemu znajduje się jednak w liście moich zainstalowanych aplikacji, ale niestety na samym końcu (tj. aplikacja nie ustawia się wg. alfabetu). Gdy wchodzę do tej aplikacji to ona nie działa, a gdy z niej wychodzę to pojawia się monit o aktualizacji Internet@TV i dochodzi do usunięcia tej aplikacji.
Czy też tak macie u siebie?? Dodam jeszcze, że dzisiaj znowu pojawiło się to co kiedyś było kilka miesięcy temu tj. komunikat o aktualizacji usługi Internet@TV -> usuwanie wszystkich aplikacji --> ponowna instalacja usuniętych wcześniej aplikacji.....powoli zaczyna mnie to denerwować, jak nie ipla to teraz to...chyba rzeczywiście Samsung powoli wymusza na nas kupno nowego modelu.