Próbowalem szukac i nieznalazlem zadnej odpowiedzi na to pytanie wiec jak mozesz pomoc bylbym wdzieczny
Witam
Udało mi się przystosować widżet Onet Wiadomości z serii C.
Posiada parę błędów (brak podglądu widżetu, problemy z przewijaniem wiadomości), ale w sumie działa znośnie.
widżet do pobrania
Testowałem też kilka innych widżetów. Z moich doświadczeń nie działają:
ipla, Piłka Nożna, TVP - VOD, WP.TV
Pozdrawiam
A więc, albo za wysoki profil, chyba ponad 5,5, chodzi o tą część w media info:
Profil formatu : High@L5.0
Ustawienia formatu, CABAC : Tak
Ustawienia formatu, poklatkowy : 10 klatek
Tryb multipleksowania : Container profile=Unknown@5.0
Możliwe też że plik został zmuxowany z kompresją (domyśle ustawienie mkvmerge w wersji powyżej 4.0)
A szczegóły poczytaj sam, wrzucasz poniższą frazę w google i czytasz po koleji:
Nieobslugiwany format danych video b650 site:www.hdtv.com.pl/forum/samsung/
Pewnie dlatego:A czemu ten film majac takie dane mi nieposzedl i wyskoczyl ten komunikat nieobsługiwany format danych video?
Możliwe też że plik został zmuxowany z kompresją (domyśle ustawienie mkvmerge w wersji powyżej 4.0)
Niestety nie, dopiero po ściągnięciu. Ja osobiście nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś film w mkv mi nie ruszył, zawsze ściągam ripy ze sprawdzonych źródeł. Jeżeli natomiast trafi się już taki, który nie działa, to przerobienie go mkvmerge nie zabiera zbyt dużo czasu.To niebede nigdy mogł sprzwdzic przed sciagnieciem filmu czy on pójdzie napewno bo po parametrach tego do konca neiwiadomo.
Mam od dziś ten sam komunikat - ciekawe co tam kombinują skoro nie jestem sam...
Mam od dziś ten sam komunikat - ciekawe co tam kombinują skoro nie jestem sam...
Ciekawe czy właściciele serii C też nie mają Internet @TV.
Witam ponownie!
Poniżej wklejam treść korespondencji z Samsung Polska w sprawie niedziałającej funkcji internet@TV:
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
Ostatnimi czasy nasza infolinia dostawała dość duża ilość zgłoszeń, interwencji ze strony użytkowników
odbiorników z serii B o nie działającej aplikacji Internet TV w odbiornikach telewizyjnych. Po sprawdzeniu i
skontaktowaniu się z technikami udało nam się ustalić , że przyczyna jest prawdopodobnie aktualizacja tej
aplikacji, która ciężko jest powiedzieć zostanie zakończona. Dlatego też w przypadku kiedy problem będzie
trwał znacznie dłużej proszę o interwencje w tej sprawie.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Z poważaniem
Anna Stupnicka
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
Jeżeli skopiowałeś treść maila (rzeczywiście tak wyglądał) to ja bym im odpisał:
"Dziękuję za odpowiedź, poproszę jeszcze raz tym razem po polsku"
bo ja na prawdę za chu.a nie rozumiem tego bełkotu:fool: