Samsung seria B650 (32b650, 37b650, 40b650, 46b650) test, opinie, wszystko o serii...

szuineg

New member
Próbowalem szukac i nieznalazlem zadnej odpowiedzi na to pytanie wiec jak mozesz pomoc bylbym wdzieczny

A więc, albo za wysoki profil, chyba ponad 5,5, chodzi o tą część w media info:
Profil formatu : High@L5.0
Ustawienia formatu, CABAC : Tak
Ustawienia formatu, poklatkowy : 10 klatek
Tryb multipleksowania : Container profile=Unknown@5.0

Możliwe też że plik został zmuxowany z kompresją (domyśle ustawienie mkvmerge w wersji powyżej 4.0)
A szczegóły poczytaj sam, wrzucasz poniższą frazę w google i czytasz po koleji:

Nieobslugiwany format danych video b650 site:www.hdtv.com.pl/forum/samsung/
 

moras86

New member
Internet@TV - Onet Widomości widget

Witam

Udało mi się przystosować widżet Onet Wiadomości z serii C.
Posiada parę błędów (brak podglądu widżetu, problemy z przewijaniem wiadomości), ale w sumie działa znośnie.

widżet do pobrania​



Testowałem też kilka innych widżetów. Z moich doświadczeń nie działają:
ipla, Piłka Nożna, TVP - VOD, WP.TV


Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

szuineg

New member
Witam

Udało mi się przystosować widżet Onet Wiadomości z serii C.
Posiada parę błędów (brak podglądu widżetu, problemy z przewijaniem wiadomości), ale w sumie działa znośnie.

widżet do pobrania​



Testowałem też kilka innych widżetów. Z moich doświadczeń nie działają:
ipla, Piłka Nożna, TVP - VOD, WP.TV


Pozdrawiam

Próbowałem wcześniej tego widgeta i mi nie hulał, widzę że Ty pozmniejszałeś bitmapy, a poza tym są te same zmiany które ja zrobiłem.
Dziś nie byłem w stanie sprawdzić Twojego widgeta bo przy próbie włączenia internet@TV wychodzi komunikat "usługa nieobsługiwana" - ktoś się spotkał z takim komunikatem? Jak odłączę wtyczkę z netem to internet@TV się włącza. Dziwna sprawa, jakby samsung mi bana założył:fool:
 

kamelak

New member
A więc, albo za wysoki profil, chyba ponad 5,5, chodzi o tą część w media info:
Profil formatu : High@L5.0
Ustawienia formatu, CABAC : Tak
Ustawienia formatu, poklatkowy : 10 klatek
Tryb multipleksowania : Container profile=Unknown@5.0

Możliwe też że plik został zmuxowany z kompresją (domyśle ustawienie mkvmerge w wersji powyżej 4.0)
A szczegóły poczytaj sam, wrzucasz poniższą frazę w google i czytasz po koleji:

Nieobslugiwany format danych video b650 site:www.hdtv.com.pl/forum/samsung/

Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : High@L4.1
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 4 frames
Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Bit rate : 8 850 Kbps
Width : 1 920 pixels
Height : 1 080 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate : 23.976 fps

A czemu ten film majac takie dane mi nieposzedl i wyskoczyl ten komunikat nieobsługiwany format danych video?
 

pedro_78

New member
Bez reklam
To niebede nigdy mogł sprzwdzic przed sciagnieciem filmu czy on pójdzie napewno bo po parametrach tego do konca neiwiadomo.
Niestety nie, dopiero po ściągnięciu. Ja osobiście nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś film w mkv mi nie ruszył, zawsze ściągam ripy ze sprawdzonych źródeł. Jeżeli natomiast trafi się już taki, który nie działa, to przerobienie go mkvmerge nie zabiera zbyt dużo czasu.
 

reczak

New member
Ostatnia edycja:

rexer23

New member
...ano właśnie...komunikat USŁUGA NIEDOSTĘPNA...a już chciałem zmieniać firmware...tez myślałem że mam bana choć w ustawieniach menu - siec jest wykryta i po teście wykazuje ze wszystko jest OK - cóż... czekamy...czekamy...czekamy
 

kreciuu

New member
Miałem wyżej opisany problem z Internet@TV podaje opis rozwiązania:

1. Odłącz kabel internetu od routera
2. Odpal internet
3. Czekasz aż zniknie okno "Łączenie" na środku ekranu
4. W momencie pojawienia się w dolnym lewym rogu "start" wpinasz kabel od internetu
5. Wyświetla ci się "Łączenie" (jeżeli internet nie chce się włączyć restartujesz probe po przez wciśniecie 2 razy przycisku "Internet"
6. Cieszysz się internetem:)

PS. nie wiem czy działa z USB WiFi
 

markoza

New member
To prawda Pomimo napisu "Usługa nieobsługiwana" metoda podana przez "kreciuu" naprawdę działa do mometu wyłączenia TV potem zabawa od poczatku . Swoją drogą o co tu chodzi ? Co oni tam kombinują ?
 

qwertyuiopqw

New member
Witam ponownie!
Poniżej wklejam treść korespondencji z Samsung Polska w sprawie niedziałającej funkcji internet@TV:


Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Ostatnimi czasy nasza infolinia dostawała dość duża ilość zgłoszeń, interwencji ze strony użytkowników
odbiorników z serii B o nie działającej aplikacji Internet TV w odbiornikach telewizyjnych. Po sprawdzeniu i
skontaktowaniu się z technikami udało nam się ustalić , że przyczyna jest prawdopodobnie aktualizacja tej
aplikacji, która ciężko jest powiedzieć zostanie zakończona. Dlatego też w przypadku kiedy problem będzie
trwał znacznie dłużej proszę o interwencje w tej sprawie.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Anna Stupnicka
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
 

szuineg

New member
Witam ponownie!
Poniżej wklejam treść korespondencji z Samsung Polska w sprawie niedziałającej funkcji internet@TV:


Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Ostatnimi czasy nasza infolinia dostawała dość duża ilość zgłoszeń, interwencji ze strony użytkowników
odbiorników z serii B o nie działającej aplikacji Internet TV w odbiornikach telewizyjnych. Po sprawdzeniu i
skontaktowaniu się z technikami udało nam się ustalić , że przyczyna jest prawdopodobnie aktualizacja tej
aplikacji, która ciężko jest powiedzieć zostanie zakończona. Dlatego też w przypadku kiedy problem będzie
trwał znacznie dłużej proszę o interwencje w tej sprawie.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Anna Stupnicka
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)

Jeżeli skopiowałeś treść maila (rzeczywiście tak wyglądał) to ja bym im odpisał:
"Dziękuję za odpowiedź, poproszę jeszcze raz tym razem po polsku"

bo ja na prawdę za chu.a nie rozumiem tego bełkotu:fool:
 

qwertyuiopqw

New member
Uważacie, że wprowadzą jakieś nowe, ulepszone widżety? Szykuje się jakaś dużo wnosząca zmiana? Heheeh, a może to tylko rutynowa konserwacja :p? Jeśli w samsungu tak mało wiedzą.... BOŻE!!!
 

qwertyuiopqw

New member
Jeżeli skopiowałeś treść maila (rzeczywiście tak wyglądał) to ja bym im odpisał:
"Dziękuję za odpowiedź, poproszę jeszcze raz tym razem po polsku"

bo ja na prawdę za chu.a nie rozumiem tego bełkotu:fool:

Treść skopiowana słowo w słowo (komenda kopiuj wklej) =]

Z tą propozycją odpowiedzi jeszcze się wstrzymam, ale zamierzam wysłać do nich następnego maila i podam się za kogoś innego niż przedtem. Zobaczymy czy hurtowo odpowiadają na nasze pytania!
 
Do góry