qwertyuiopqw
New member
Treść skopiowana słowo w słowo (komenda kopiuj wklej) =]
Z tą propozycją odpowiedzi jeszcze się wstrzymam, ale zamierzam wysłać do nich następnego maila i podam się za kogoś innego niż przedtem. Zobaczymy czy hurtowo odpowiadają na nasze pytania!
Jestem znowu, a poniżej wklejam kolejną korespondencję z samsungiem:
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
W chwili obecnej jest przeprowadzana aktualizacja serwera usługi
Internet@TV w związku z czym do końca danego tygodnia mogą występować
problemy z działaniem tej aplikacji.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Z poważaniem
Ewa Chudzik
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
Nie rozumiem tylko co znaczy zwrot " końca danego tygodnia" ???